Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Welkom minimodjes op dit wonderlijke forum..
Wat leuk, minimodjes!

Kunnen we het onderscheid tussen jullie zien? Of ligt het aan mijn mobiel forummen dat jullie erg veel op elkaar lijken ?
quote:FullHouse schreef op 07 april 2012 @ 21:24:

Wat leuk, minimodjes!

Kunnen we het onderscheid tussen jullie zien? Of ligt het aan mijn mobiel forummen dat jullie erg veel op elkaar lijken ?

Bedoel je tussen de Mods en de Junior-Mods? Wat betreft de avatars, daar gaat naar gekeken worden. Tussen de Juniors is onderling niets afgesproken maar ik heb steeds ondertekent met Junior, mijn collega Junior niet.

mvg,

Junior.
Spam, ik forum mobiel dus ik kan niet staffen. Hoop dat t zo werkt?

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Edit: niet dus, maar t is al weg. Snel zeg, miniMods!
Verwijderd ivm spam;

JENCHA | trendy tassen, sjaals en bijoux

mvg,

Junior.
quote:juniormoderatorviva schreef op 07 april 2012 @ 21:45:

Verwijderd ivm spam;

JENCHA | trendy tassen, sjaals en bijoux

mvg,

Junior.Ik weet niet maar volgens mij verdien jij een compliment!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Verplaatst van Actueel naar Digi;

ivm met he klustopic

mvg,

Junior.
Goede aktie Viva en chapeau voor de 2 juniormods!
Wow! Jullie zijn supersnel minimods!
Waaarom minimods eigenlijk? Zijn jullie de dochters van?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 07 april 2012 @ 22:43:

Waaarom minimods eigenlijk? Zijn jullie de dochters van?

Nee, zie de benaming die tot stand gekomen is bij Mod.Mededelingen .

Bedankt voor de complimenten over de snelheid. We doen iig onze best om met zijn alle van Viva het forum schoon en veilig te houden, en daarmee een stukje gezelligheid erbij en/of irritatie minder.

mvg,

Junior.
Ik bedoelde het verschil tussen de minimodjes onderling, maar dat kan ik dus zien aan de ondertekening. Thanks! (En wat gezellig dat jullie er op zaterdagavond zijn!)
Super snel idd! THX minimods!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 07 april 2012 @ 23:02:

Super snel idd! THX minimods!

Hij is leuk!

Junior.
Wanneer kunnen we weer plaatjes plakken?
Kunnen de juniors me wel zeggen waar ik iets kan terugvinden over de klankbord groep zonder dat ik het loupje van de oude slome "vakkenvullers" moet doorspitten?
quote:La.India schreef op 08 april 2012 @ 11:48:

Kunnen de juniors me wel zeggen waar ik iets kan terugvinden over de klankbord groep zonder dat ik het loupje van de "vakkenvullers" moet doorspitten?La India, op het topic Moderator Mededelingen kan je het terug vinden op 6-2-2012;

Moderator Mededelingen

mvg,

Junior.
Geweldig om te zien dat enthousiaste bij beginnende Mods

Welkom en maak er een leuke tijd van

Kunnen de juniors me wel zeggen waar ik iets kan terugvinden over de klankbord groep zonder dat ik het loupje van de oude slome "vakkenvullers" moet doorspitten?

Kunnen de juniors me wel zeggen waar ik iets kan terugvinden over de klankbord groep zonder dat ik het loupje van de oude slome "vakkenvullers" moet doorspitten?Heb je het nou nog steeds niet gevonden?
Ben ik de enige die niet langer het topic van willem over de AH kan openen? het topic staat er wel, maar ik krijg een foutmelding als ik er op klik. Verder met geen enkel topic problemen bij het openen.
Verplaatst naar prikbord Gevraagd;

iemand nog deze eetkamerstoel?

mvg,

Junior.
quote:Bluebirds schreef op 08 april 2012 @ 12:36:

Ben ik de enige die niet langer het topic van willem over de AH kan openen? het topic staat er wel, maar ik krijg een foutmelding als ik er op klik. Verder met geen enkel topic problemen bij het openen.

Ik kan er nog steeds in (ook met gewone nick), meld het anders even in het bugtopic.

mvg,

Junior.
Gedaan! Bedankt.
Oh wat je misschien ook nog zou kunnen proberen wat wel eens helpt, even je cookies verwijderen en opnieuw opstarten.

--> ga naar configuratiescherm en daar onder internet kan je cookies verwijderen.

Hoop dat dat misschien nog helpt.

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven