De Karavaan deel 2

12-01-2012 12:48 420 berichten
Alle reacties Link kopieren

nieuwe ruimte om dingen van je af te schrijven, te delen, te vragen en om gezellig te kletsen!
En vandaag heb ik weer wat gepost ;)
ff hier ipv op Wakker omdat ik hier meestal geen ongewenste gasten zie.

Broertje belde een half uur geleden of hij iets kon komen ophalen. Heb nog even snel iets aan kunnen trekken (had pyjamadag ivm dat feest gisteren).

Wat ze moesten hebben heb ik maar in de gang gezet. t Is zo'n bende overal.

Middelste broer was ook mee. Ik heb ze niet verder gevraagd dan de gang, middelste broer keek daar al zijn ogen uit van de zooi en de stapels op de trap.

Na de paas hopelijk uitgerust en met frisse moed aan de slag om er weer wat van te maken.

Edit: Het zou eigenlijk best leuk zijn om mijn broers wat vaker te zien zonder dat mijn ouders er altijd bij zijn. Zou best leuk zijn om hier eens spelletjes te doen bijvoorbeeld.

Middelste broer zie ik nog maar heel weinig. Het was nu op deze uitbrak-dag ook niet helemaal het moment om bij te praten, voor mij.
Nou Moon, omdat het lijkt alsof je tegen jezelf zit te kletsen even een knuffel van mij

Moon-o-loog noemen we dat. Maar deze keer wel heel gespreid he, zat wel een paar weken tussen.

Dank je
Moon, ik heb je mail gelezen en over wat anders iets op de hyves gegooid.

Ik zal hier ook weer wat vaker schrijven, hoewel bij is het altijd hetzelfde liedje. Werk, scouting, koken, naaien en dan weer hetzelfde riedeltje.

Met mijn hand gaat het goed, met mijn maag helaas niet, ze moeten waarschijnlijk toch opereren, maar dat laat ik in de herfst doen, dan heb ik er tijd voor.
Fijn Pom, van je hand.

Voor nu merk ik dat minder schrijven ook wel ff goed is. Hoewel de karavaan nooit een 'dagtaak' is geweest.

t Is ook een soort vlucht ofzo, steeds maar schrijven. Vanavond stuurde ik een mail aan een vriend over hoe het ging en ineens zat ik te janken achter de pc. Nu de koetjes en kalfjes even op een laag pitje staan kom ik weer aan echte dingen toe. Komt het besef van sommige dingen weer ff binnen.
Ik had te snel gelezen. Wat vervelend van je maag. Is het een ontsteking, nog steeds?

En het kan dus geen kwaad om de operatie uit te stellen? Ik kan me voorstellen dat je even geen zin hebt in weer ziekenhuisgedoe.
Is hier nog iemand, ik voel me beetje
Ik ben er hoor Moon,
Maroooooon Ik ben zo blij met je. Ga zo even schrijven.
Is goed hoor, je mag me ook mailen, kijk maar even
Ik weet het niet, baal gewoon nog van die paiq-kerel die niks meer laat horen. Ben wel met anderen aan het chatten maar dat neemt niet echt het gevoel weg dag ik gewoon niet eerlijk behandeld ben. Het valt me zo tegen van hem, ik dacht echt dat ie okee was.

En ik heb gewoon niet zo veel te doen dit weekend. Had me voor gisteren opgegeven voor een wandeltocht maar dat was me toch even teveel (het startpunt lag al ergens ver hier vandaan en dan al die nieuwe mensen, was me teveel). Maarja resultaat is een heel rustig weekend.

Overigens slaap ik wel weer iets beter en dat is heel fijn. Dus dit is ook een beetje de bijkom-fase denk ik.

En ik mis mijn schrijfplek Denk dat ik op *** ook niet verder ga schrijven.
Ok het staat nu al hier.
Och, gewoon even een kut weekend dus!

Snap best dat je baalt van Paiqman, het klonk zo leuk allemaal. Mss komt er nog een verklaring, maar dan mag dat wel een heel goede zijn.

Ik snap het niet zo goed wat dat andere forum betreft, je mag daar dus blijkbaar niet schrijven over hoe je je voelt? Is toch logisch dat je ervan baalt dat het allemaal net even anders loopt dan je graag had gewild, nouja, en als dat dan negatief is, so be it..
Ik snap het ook niet. Ik kreeg eerder al meldingen van allemaal kleine dingetjes die ik niet goed deed (zoals twee keer achter elkaar posten als ik er nog iets bij bedacht). Toen had ik ook al het idee dat ze niet zo blij met me waren, dat ik 'te aanwezig' was ofzo.

Ik heb echt geprobeerd me aan te passen en zoveel mogelijk in één topic te schrijven maar kennelijk is dat ook niet de bedoeling.

Ik forum op de Viva-manier: Als ik een onderwerp weet dan open ik een topic. En als ik een topic interessant vind, dan reageer ik maar ik vind echt niet alles interessant. En ook niet alle forummers. Bovendien valt het niet mee om die forummers te leren kennen vanuit allemaal losse regeltjes tekst die ze in de loop der jaren geschreven hebben. Als ik een topic heb gelezen weet ik aan het einde niet meer wie wat geschreven heeft.

Maargoed, we zijn nu met een paar mensen bezig een besloten groep op te zetten ergens. Misschien gaat dat beter.
Verwachten ze dan dat je op iedereen reageert? Hoeveel mensen schrijven daar dan? Das toch geen doen? Met de ene heb je gewoon meer een klik dan met de ander, en sommige topics zijn mss helemaal niet interessant.
Ja zo denk ik ook. Maar ik heb er niet veel zin meer in. Telkens als ik er weer een paar weken schrijf dan krijg ik gedoe.

Joehoe, even hier komen buurten hoor. Of zit iedereen op de hyves?
Ha soep. Je oude nick weer afgestoft of.......?

Ik geloof niet dat we op de hyves zitten... de karavaan is soort van uit elkaar gevallen vrees ik.

Maar hoe gaat het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven