Luuk en Lopper

13-04-2012 14:32 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar het huidige baasje van Luuk en Lopper.

Gisteren heeft ze een topic geopend maar ook weer laten verwijderen.

Ik ben al de hele dag met die twee hondjes bezig en ik zou het heel fijn vinden als het huidige baasje van Luuk en Lopper contact met me wil opnemen.

Ik heb misschien wel interesse in de hondjes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sum, lieverd!

Ik vind het ook zo'n ellende.

Maar dit gaat niets opleveren. TO is boos om alle reacties en riep bij het wegstampen nog iets over dat ze de hondjes nooit zou weggeven aan iemand die zo'n reactie gaf zoals jij (iets in die strekking).

Het spijt me.
Ah...wat ontzettend sneu voor die hondjes

Mijn reactie is namelijk wel van a tot z gemeend.

Ik ben als de dood dat die hondjes uit elkaar getrokken gaan worden omdat TO er niet meer kan of wil zorgen

Die arme hondjes hebben al zo veel meegemaakt, ze hebben gewoon een stabiel huisje nodig.
Wat heb ik gemist?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
het spijt me sum, maar ze@zal ze nooit aan jou geven. Ze was erg boos over je laatste reactie. Ze zei ook nog dat ze hier niet meer komt, op t forum.

Ik zou het ook vreselijk vinden als ze uit elkaar worden gehaald. Jij had ze dan nog samen kunnen houden. Nu maar hard hopen dat bokser ze terug wil en kan nemen..
@Mali, Iemand schreef 2 jaar jaar geleden in een topic over haar hondjes die in het asiel zaten. Wilde ze ophalen en toen bleken ze al gereserveerd door iemand anders.

Nieuwe baasje zag dat topic enkele dagen geleden en zocht contact via het forum met het oude baasje. Ze wilde honden teruggeven. En ik hoop maar dat dat gelukt is!

@Anna, als je nog leest, geef je nog een update? En ik ken Summer niet persoonlijk maar lees veel over haar honden-liefde dus hou dat alsjeblieft ook open als een optie ten behoeve van je honden!
Ik was ook een Luuk en Lopper topic volger, het was poef zo ineens verdwenen. SD heeft niks lelijks gezegd op het betreffende topic waar Anna zich boos over zou kunnen maken. Als Anna zoveel om de 2 hondjes geeft als ze zegt zou het een kans kunnen zijn contact te maken met SD
Dankje hekje voor de uitleg.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Jammer dat ze niet meer reageert/

Ik hoop alleen maar heel erg dat beide hondjes bij elkaar blijven en dat ze een baasje krijgen waar ze kunnen blijven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven