Luuk en Lopper
vrijdag 13 april 2012 om 14:32
Ik ben op zoek naar het huidige baasje van Luuk en Lopper.
Gisteren heeft ze een topic geopend maar ook weer laten verwijderen.
Ik ben al de hele dag met die twee hondjes bezig en ik zou het heel fijn vinden als het huidige baasje van Luuk en Lopper contact met me wil opnemen.
Ik heb misschien wel interesse in de hondjes
Gisteren heeft ze een topic geopend maar ook weer laten verwijderen.
Ik ben al de hele dag met die twee hondjes bezig en ik zou het heel fijn vinden als het huidige baasje van Luuk en Lopper contact met me wil opnemen.
Ik heb misschien wel interesse in de hondjes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 13 april 2012 om 14:38
vrijdag 13 april 2012 om 14:55
Ah...wat ontzettend sneu voor die hondjes
Mijn reactie is namelijk wel van a tot z gemeend.
Ik ben als de dood dat die hondjes uit elkaar getrokken gaan worden omdat TO er niet meer kan of wil zorgen
Die arme hondjes hebben al zo veel meegemaakt, ze hebben gewoon een stabiel huisje nodig.
Mijn reactie is namelijk wel van a tot z gemeend.
Ik ben als de dood dat die hondjes uit elkaar getrokken gaan worden omdat TO er niet meer kan of wil zorgen
Die arme hondjes hebben al zo veel meegemaakt, ze hebben gewoon een stabiel huisje nodig.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 13 april 2012 om 15:15
het spijt me sum, maar ze@zal ze nooit aan jou geven. Ze was erg boos over je laatste reactie. Ze zei ook nog dat ze hier niet meer komt, op t forum.
Ik zou het ook vreselijk vinden als ze uit elkaar worden gehaald. Jij had ze dan nog samen kunnen houden. Nu maar hard hopen dat bokser ze terug wil en kan nemen..
Ik zou het ook vreselijk vinden als ze uit elkaar worden gehaald. Jij had ze dan nog samen kunnen houden. Nu maar hard hopen dat bokser ze terug wil en kan nemen..
vrijdag 13 april 2012 om 15:16
@Mali, Iemand schreef 2 jaar jaar geleden in een topic over haar hondjes die in het asiel zaten. Wilde ze ophalen en toen bleken ze al gereserveerd door iemand anders.
Nieuwe baasje zag dat topic enkele dagen geleden en zocht contact via het forum met het oude baasje. Ze wilde honden teruggeven. En ik hoop maar dat dat gelukt is!
@Anna, als je nog leest, geef je nog een update? En ik ken Summer niet persoonlijk maar lees veel over haar honden-liefde dus hou dat alsjeblieft ook open als een optie ten behoeve van je honden!
Nieuwe baasje zag dat topic enkele dagen geleden en zocht contact via het forum met het oude baasje. Ze wilde honden teruggeven. En ik hoop maar dat dat gelukt is!
@Anna, als je nog leest, geef je nog een update? En ik ken Summer niet persoonlijk maar lees veel over haar honden-liefde dus hou dat alsjeblieft ook open als een optie ten behoeve van je honden!
zaterdag 14 april 2012 om 13:26