weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Ha leentje poepelepeentje.

Wat ben je aan het eten?
Hoi allemaal.

Ieb, ik heb 2 van die dingetjes gehad voor een winkeltje, wil jij die nog hebben voor je nichtjes?

Verder niet nagelezen dus vandaar mijn korte posting.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoi Myleen.

Ik heb ook 2 van die dingetjes gekregen maar ken niemand die ze spaart. Wil ze best opsturen naar een liefhebber.
ja doe volgende keer wat sambal dat heb ik ook staan.

Ja de AH dingen zijn welkom hier!

Ik heb trouwens 2 kaartjes voor een bioscoop film Jackie gewonnen. Leuk eens kijken wanneer en met wie ik ga.

Hier gaat de film over. Gaat 10 mei van strart:

In Jackie is de 33-jarige tweeling Sofie en Daan (Carice en Jelka van Houten) is opgevoed door twee vaders. Wanneer er totaal onverwacht een telefoontje van hun, tot dan toe onbekende, biologische moeder uit Amerika komt, storten ze zich in een avontuur waardoor alle aannames die ze hadden op losse schroeven komen te staan. Door de reis met de raadselachtige en onaangepaste Jackie (Holly Hunter) verandert het leven van Sofie en Daan voorgoed.

Oh leuk, het gaat over eten, Ieb, ken je niets met avocado? Dan heb ik nog wel wat voor je. Zeker mager.

Ik heb trek, ik heb verse croissantjes, valt uit elkaar als ik het wil open snijden, nou dan plat slaan met een pannetje en wat brie erbij.

Smaakt lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
He Jo.

Oke Ieb, ik bewaar ze voor je nichtjes of stuur ze op als je dat liever wilt. Komt goed.
ow ik zoek niks hoor met advocado ik reageerde op thee. Haha jij ruikt het gewoon als het over eten gaat MV

Eet smakelijk!

Ik had kipstokjes en wilde er 5 ofzo maar helaas zit die in 1 pak van 14 en geen zin om het eruit te lopen halen. Nou ja dan eet ik maar niks toch verstandiger.
Ik heb een geitenkaasje warm gemaakt in de oven, open gesneden (gewoon in het ovenschaaltje) er honing overheen gedaan en wat fijn gehakte walnoten. En heb een paar bagels afgebakken, met eentje schep ik de kaas uit het bakje. De andere heeft Leendert met paté erop.

Kaasje stinkt zonder opwarmen al de koelkast uit. Na opwarmen drie keer zo erg. Leendert zit een beetje te mopperen dat hij die lucht niet volhoudt. Arme, arme, zielige Leendert. Boehoe!

Mannen...
Zal ik hem net na zo'n hap kaas eens recht op zijn mond kussen en mijn tong naar binnen werken?

quote:leentjedb schreef op 13 april 2012 @ 21:45:

Ik heb een geitenkaasje warm gemaakt in de oven, open gesneden (gewoon in het ovenschaaltje) er honing overheen gedaan en wat fijn gehakte walnoten. En heb een paar bagels afgebakken, met eentje schep ik de kaas uit het bakje. De andere heeft Leendert met paté erop.

Kaasje stinkt zonder opwarmen al de koelkast uit. Na opwarmen drie keer zo erg. Leendert zit een beetje te mopperen dat hij die lucht niet volhoudt. Arme, arme, zielige Leendert. Boehoe!

Mannen...

Had hij moeten bedenken voordat hij een Francaise trouwde .
Precies! Dat zeg ik ook altijd! Hij is overigens al naar zijn werkkamer gevlucht.

Hoe maak ik van een stoere bonkige Amerikaan een doetje? Leg een stinkend geitenkaasje in de oven. En doe dan net alsof je hem wilt kussen als je van dat kaasje eet.

Succes verzekerd...
Er is maar 1 kaasje in de wereld waar ik naar van werd door de geur.

En laat ik nou ook niet weten welke. Ik paste op een hond en zette zijn blik zacht voer in de koelkast en het was alsof ik echt letterlijk werd neergeslagen. Ja ik, die alle kazen lust en verslaafd ben aan kaas.

Het was meer alsof het er al jaren lag, maar ik kwam er wel een paar keer per jaar en het was altijd zo. De stank was zo erg dat ik niet ben gaan zoeken wat voor kaas het was. Dus geen idee.
Was dat Munsterkaas missschien MV? Stinkt ook verschrikkelijk maar wel onwijs lekker.
Hoi allemaal!

Hier worden 3 kastjes van bekend Zweeds merk in elkaar gezet.... man kan dat heel erg snel!

Nu heeft zoon er een stopwatch bij gehaald en neemt de tijd op.... hahaha

Man zegt: 3 minuten

Zoon zegt: dat redt ie nooit!!!
quote:Jonari schreef op 13 april 2012 @ 22:02:

Was dat Munster kaas missschien MV? Stinkt ook verschrikkelijk maar wel onwijs lekker.

-grin- daar zeg je wat, niet geproefd maar dat is ook volgens mijn een kaasje dat ik niet heb gegeten na een date omdat ik dacht dat het niet meer goed was door de geur.

Ooit eens he.

Als ontbijt.
Hoi Passie!

3 minuten is wel erg snel......
Hoe groot zijn die kastjes?
He Passie. Kerels he hahahah.

Hoe is het met je spierpijn?
Zei ik ook.... en zit nu met zoon op stopwatch te kijken!
Las overigens in eerste instantie "drie kaasjes van een bekend Zweeds merk".

Ben helemaal niet met eten bezig.
Halve Billy.... ooh het wordt spannned!!!
Bij die Zweedse boeren heb je of moertjes over of tekort. Wel eens het verhaal van Youp erover gehoord?

Lig je in een deuk.

Zelf kon de hersens van mijn ex wel inslaan bij het in elkaar zetten van het Zweedse meubel.

Zweedse balletjes van hun nog steeds niet geproefd, ik heb wel een saus al een jaar hier staan die ik nog wil proeven.
Meubilair, van welk merk dan ook, in elkaar zetten verandert ons huishouden meestal in een klucht.
3 minuten en 46 seconden...

Zoon en ik liggen hier in een deuk!!!

Man lacht een beetje mee en zegt datr ie morgen nog een kastje gaat kopen....
quote:passiebloempje65 schreef op 13 april 2012 @ 22:12:

3 minuten en 46 seconden...

Zoon en ik liggen hier in een deuk!!!

Man lacht een beetje mee en zegt datr ie morgen nog een kastje gaat kopen....Hahahahaha, gaat deze in de kliko en morgen een nieuwe poging?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven