weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
vrijdag 13 april 2012 om 22:42
quote:passiebloempje65 schreef op 13 april 2012 @ 22:40:
Sorry meiden,
Ptverrr... en toen belde de alarmcentrale en is hij in zijn auto gesprongen.
Morgen maar verder want als hij straks terug is dan schenk ik hem een lekkere borrel in!Hopelijk is het loos alarm en is hij snel terug.
Sorry meiden,
Ptverrr... en toen belde de alarmcentrale en is hij in zijn auto gesprongen.
Morgen maar verder want als hij straks terug is dan schenk ik hem een lekkere borrel in!Hopelijk is het loos alarm en is hij snel terug.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 13 april 2012 om 23:27
Weet ik lieve passie, maar ik ga toch maar slapen (ok, nog 1 roseetje maar dan in rust/weinig licht/geen laptop). En ik heb iig je mail 'positief' beantwoord. Sterker nog, heb er onlangs in grote stad me de blaren voor gelopen, blijkt het in mijn eigen 'dorp' te zitten
Ik moet gewoon 'even' prioriteiten stellen en weet niet waar ze liggen vs weet waar ze liggen maar doe even de minste prio's.
Iedereen, slaap lekker voor straks. x
Ik moet gewoon 'even' prioriteiten stellen en weet niet waar ze liggen vs weet waar ze liggen maar doe even de minste prio's.
Iedereen, slaap lekker voor straks. x
zaterdag 14 april 2012 om 00:30
Babyleentje heeft haar flesje leeg en wil in plaats van slapen dat we het liedje "À Paris sur mon petit cheval gris" voor haar zingen. Dat is net zoiets als "Hop, hop, hop, paardje in galop" waarbij je ze op schoot laat galopperen. Kind zit met twee grote verwachtingsvolle ogen bij Leendert op schoot en wipt vast omhoog en omlaag om aan te geven wat de bedoeling is.
Fijn hoor, oom Olivier... Dankzij een weekendje met mijn broer kunnen we nergens meer gaan zitten of moeten met babyleentje op schoot als knol al zingend half Frankrijk door.
Doen jullie mee?
À Paris, à Paris,
Sur mon petit cheval gris,
À Rouen, à Rouen,
Sur mon petit cheval blanc,
À Toulon, à Toulon
Sur mon petit cheval blond
Et rentrons au manoir
Sur mon petit cheval noir.
Au galop, au galop…
Fijn hoor, oom Olivier... Dankzij een weekendje met mijn broer kunnen we nergens meer gaan zitten of moeten met babyleentje op schoot als knol al zingend half Frankrijk door.
Doen jullie mee?
À Paris, à Paris,
Sur mon petit cheval gris,
À Rouen, à Rouen,
Sur mon petit cheval blanc,
À Toulon, à Toulon
Sur mon petit cheval blond
Et rentrons au manoir
Sur mon petit cheval noir.
Au galop, au galop…