Vinger in de kont

14-04-2012 09:01 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend laat steeds vaker terloops vallen dat hij wel wil dat ik een vinger in zijn poepert steek, vlak voor hij klaarkomt. Naar wat ik weet heeft hij er zelf nog geen ervaring mee. Ik echter ook niet.

Wat ik me dus afvraag en misschien kan iemand hier me helpen: hoe vind ik snel dat gaatje, zonder eerst moeilijk te lopen zoeken? Ik ben niet bang voor viezigheid, ik heb toevallig sinds deze week ook aloe vera billenschoon doekjes dus dat is het niet. Ik weet gewoon niet zo goed waar ik moet zijn, dat gaat niet nonchalant.

Hij is ook wat groter dan ik ben, ik vraag me af ik er eigenlijk wel bij kan. Zoals ik het voor me zie moet ik toch wel wat onhandig ervoor gaan liggen.

Iemand tips?
Ehm... terwijl je hem pijpt?
Ehm.. 'opeens' een vinger er in is sowieso niet handig. Aangezien dat nogal pijn kan doen.

Je weet ongeveer waar het 'gat' zich moet bevinden en als jij tussen zijn benen zit als hij ligt zou ik mn vingers nat maken en vervolgens zachtjes rondom dat gebied gaan wrijven terwijl je hem aftrekt ofzo

Zo voel je vanzelf waar je precies moet zijn en kun je proberen een vinger in te brengen.

Pas op met lange nagels.
Of het onhandig is, hangt maar helemaal af van het standje. Bij standaard rechop en neer (=missionaris) is dat wat anders dan bij amazone omgekeerd, enz.

Hoe je het gaatje kan vinden: kijken dus wat je doet? Of hebben jullie licht uit en ogen dicht?
Okee, dus niet meteen erin flansen maar eerst vingers nat enzo. Maar euh, het licht is vaak genoeg aan en ik kan best mijn ogen open houden maar ik kan natuurlijk niet om hoekjes heen kijken, gewoon misionaris zal dus niet kunnen. Vandaar dat het me lastig leek!

Goed ook die tip van lange nagels, gelukkig heb ik die niet.
Als jij eerst eens beetje het gebied er omheen stimuleert weet je goed waar je moet zijn en kan hij zich ook een beetje ontspannen
Waarom de aanvulling over aloe vera billenschoondoekjes eigenlijk? Was je van plan om eerst zijn billetjes schoon te maken?
Ha, nee ik moest denken aan de grap van Theo Maassen over dat je het met gewoon toiletpapier eigenlijk alleen maar uitsmeert dus het leek me wel zo fris!
Eigenlijk vind ik het een beetje eng om te doen. Ik weet niet zeker of hij niet gewoon een grapje maakt. Wil niet iets doen dat hij liever niet heeft.

Ik heb zelf wel een grote fascinatie ervoor, denk ik. Ik zong dat liedje van kinderen voor kinderen al als jong kind met vinger in je neus en duim in je kont. Dat is in de mode!

(ipv duim in je mond dus)
Gewoon als je hem masseert ook over zijn billen en er tussen in wrijven..

Dan weet je vanzelf of hij het echt wil en er naar toe werken is leuker dan opeens een vinger er in!
Anders geef je m eerst een butt massage
Ik wacht hier rustig op Willem's reactie. (voor de goede orde: Willem1959, natuurlijk)
quote:mispoes1975 schreef op 14 april 2012 @ 09:24:

Eigenlijk vind ik het een beetje eng om te doen. Ik weet niet zeker of hij niet gewoon een grapje maakt. Wil niet iets doen dat hij liever niet heeft.

Da's nou het makkelijke aan mannen: als die zeggen "ik zou wel eens X willen", dan -verrassing!- willen ze gewoon X !

Dus je hoeft dan niet moeilijk te doen en na te denken: ja maar wat zou het betekenen, wat zou écht willen, enzovoorts.

Wat betreft de techniek: zoals al genoemd niet zomaar ineens erin, voel een beetje met je vingers over z'n billen, tussen z'n benen, tussen z'n bilspleet, maak je vinger goed nat (kan met glijmiddel, maar spuug werkt ook prima en is minder gedoe), rustig rondjes draaien en dan vind je de 'hot spot' vanzelf. En dan voorzichtig duwen, niet ineens rammen.
Is toch nou niet echt een plek die verstopt zit ofzo....

Maar anders zet je toch zo'n mijnwerkerslamp op je hoofd?
quote:thijs72 schreef op 14 april 2012 @ 12:35:

Is toch nou niet echt een plek die verstopt zit ofzo....

Maar anders zet je toch zo'n mijnwerkerslamp op je hoofd?

Gewoon het gebied verkennen. Je vindt het vanzelf.

Have fun!
quote:ThunderassMan schreef op 14 april 2012 @ 10:35:

Ik wacht hier rustig op Willem's reactie. (voor de goede orde: Willem1959, natuurlijk)Ik schat in, maar ik kan het fout hebben dat Willem het over een lolly op een stokje gaat hebben, of er moet op internet iets anders te vinden zijn.
Mijn vriend vindt het heerlijk; ik doe wel een condoom om mijn vinger en gebruik wat olie.

Anaal bij man
Alles is liefde
quote:pompsnol schreef op 14 april 2012 @ 09:11:

Waarom de aanvulling over aloe vera billenschoondoekjes eigenlijk? Was je van plan om eerst zijn billetjes schoon te maken? Nou klinkt het alsof je over een baby praat die net gepoept heeft, hahaha!
World of Warcraft: Legion
Verrassen lijkt me niet verstandig, vraag hem eerst even de boel goed schoon te maken, dan blijft het ook erotisch.
Vind het zelf wel lekker, vinger op die place where the sun don't shine

Bij mijn vriend hoef ik het niet te doen..Die geeft er niks om.

1 tip: Let op met lange nagels! haha
inderdaad zodat beide gaatje gevuld zijn tamarat hahaha

wel eerst het gebied masseren en nat maken

zodat het makkelijker gaat

go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven