The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Ik heb een aantal keren serveerstertje gespeeld bij een vriendin van een kennis die in haar omgebouwde boerderij feesten en bruiloften organiseerde. Was best leuk.

Welk boek lees je nu?
Momenteel even niets. Laatste boek dat ik las was dat boek van heleen van Rooijen dat je gratis bij de kruidvat kreeg. Was niet eens heel slecht eigenlijk! Vond "de ontsnapping" ook goed van haar. Aanrader: "de Passievrucht" van Karel Glastra-van Loon en van Marion Pauw: "Zondaarskind"

Welk boek zou jij anderen aanraden?
De schaduw van de wind (schrijver kan ik niet foutloos typen).

Waar zoek jij het meeste op, op google?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik zoek bijna ALLES op met Google... Als ik ergens niet op kan komen zoals de naam van een liedje waarvan ik me maar 1 woordje kan herinneren, of ik bepaalde woorden wel goed schrijf, als ik een plaatselijke rommelmarkt, openingstijden avn een winkel, een route naar een bepaald adres etc zoek

heb jij een goed richtingsgevoel?
Wel redelijk ja.

Om wie heb jij voor het laatst hard moeten lachen?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Oei....kan ik me niet meer herinneren...

Wat n duf leven heb ik dan.... of ik ben gewoon heel vergeetachtig

Wie zou jij graag een enorme klap voor zn kop geven als je er ongestraft mee weg zou komen...?
m'n man

schrijf jij wel eens een gedicht?
Nee, geen gedicht. Wel een soort van korte columns. Krijg regelmatig complimenten voor de stukjes die ik schrijf. Meestal over dingen die ik in mijn dagelijks leven tegenkom, waar anderen niet echt over nadenken. Heel eenvoudige dingen. Over de zuurpruim van de Lidl bijvoorbeeld, hoe het toch kan dat ze zo verzuurd is geraakt. Te kleine schoenen? Geen koekje bij de koffie gehad?

Als je echt heel nodig moet poepen, wordt je dan ook week in je kniëen en krijg je tranen in je ogen?
Hahaha! Ja, is bij mij ook een emotionele gebeurtenis..!

Kun jij niesen met je ogen open?
Nee, wel geprobeert natuurlijk, maar dan komt het geluid ook niet goed tot zn recht! :D

Waaruit bestond jouw ontbijt vanmorgen?
Twee beschuitjes met hagelslag en een koffie verkeerd

Waaruit bestond jouw lunch?
I am surrounded by morons
Ik heb niet geluncht. Daarom heb ik nu ook zo'n honger

Hoe ziet jouw avond eruit?
Weet ik nog niet. Misschien ga ik even de kroeg in, misschien blijf ik lekker thuis.

Ben je tevreden met je huidige woonruimte?
Op zich wel. Woon hier prima. Maar als ik 5 ton zou winnen zou ik toch ergens lekker vrijstaand gaan wonen denk ik

Wat ga jij dadelijk eten?
Pasta bolognese, denk ik.

Wat ga je vanavond doen?
Ga zo op stap met oud collega's.

En jij??
Ik ga zo borrelen met een (forum)vriendinnetje.

Welke confectiemaat heb jij?
40/42.

Welke cupmaat heb je?
B

welke schoenmaat heb jij?
40/41.

Kan jij (ook) genieten van het leven?
oei, da's een lastige; ben een tijdje geleden met A.D. begonnen.

"Wordt aan gewerkt" zal ik maar zeggen...!

Ben jij wel eens depressief geweest?
Ja heel erg

En nu gaat het goed! Jeetje ik geniet! En dat had ik niet verwacht! Er is hoop lieve vrouw! Zet hem op!

heb jij genoeg steun/medeleven/knuffels uit jouw omgeving als je dat nodig hebt?
Van sommigen wel en anderen niet; en een verrassende verdeling! (Ben zowel positief als negatief verrast hierin.)

(Fijn om te lezen Choco! Er is dus hoop..?? Slik jij iets...?)

vraag blijft staan
*Ikbenik, laatste post, sorry. Zit in een te liefdevolle en genietende bui en ben nog best onzeker over dat mensen dat als vervelend kunnen ervaren. Nee, ik heb een jaar AD geslikt en wilde er vanaf. Was pittig, heb het echt moeilijk gehad 'op eigen benen' maar na assertiviteitscursus, cognitieve gedragstraining etc ben ik nu goed op weg. Slik het niet te lang is mijn advies en geloof in jezelf. Niemand is perfect maar hou van jezelf en je echte vrienden houden ook van jou om wie je bent. Mijn avond is daar een perfect voorbeeld van Ik heb mijn beste vriend terug omdat ik mezelf terug vind. Choco 2.0 noem ik het maar. En nu ga ik mijn lief knuffelen. Omdat mijn leven het weer waard is. Zet hem op dame! *
Ik kan dat niet van iedereen accepteren. Waardoor het erop neer komt dat mijn lieve vriend, die heel veel van me houdt, me knuffelt en vasthoudt als ik dat nodig heb. Met mijn zus kan ik goed praten en relativeren. Mijn moeder zou dat graag willen, maar dat gaat niet (misschien over een tijdje). Ook een procesje.

Ben jij een festivaldier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven