The Never Ending Question deel 85
vrijdag 13 april 2012 om 20:42
Wahahaha!! Hebben ze snotnondeju jou er tussenuit gepikt? De doerakken!
Aangezien ik van regelmaat en structuur hou, vind ik het leuk dat dezelfde mensen actief meedoen aan dit topic. Leuk om steeds dezelfde mensen te zien. Verder vind ik de doelgroep vrij kritisch en hard en daardoor krijg je, soms ongewild, best scherpe nieuwe inzichten. Leuk om met wild(e)vreemde dames ongegeneerd allerlei dingen te kunnen delen.
Waar schaam jij je voor?
Aangezien ik van regelmaat en structuur hou, vind ik het leuk dat dezelfde mensen actief meedoen aan dit topic. Leuk om steeds dezelfde mensen te zien. Verder vind ik de doelgroep vrij kritisch en hard en daardoor krijg je, soms ongewild, best scherpe nieuwe inzichten. Leuk om met wild(e)vreemde dames ongegeneerd allerlei dingen te kunnen delen.
Waar schaam jij je voor?
vrijdag 13 april 2012 om 21:37
Ik schaam me voor mijn niet-hebbende-discipline wat betreft eten. Dat ik soms stiekem een zak chips vreet en het niet durf te zeggen tegen vriend Maar inmiddels moet ik dat soort dingen van mezelf zeggen tegen vriend, dus nu doe ik het ook niet meer (oja en ik bijt nagels, vreselijk).
Wat is jouw favoriete bezigheid op de sportschool?
Wat is jouw favoriete bezigheid op de sportschool?
zaterdag 14 april 2012 om 00:16
Mexico Waren daar een maand ivm honeymoon en echt te gek. Betaalbaar, luxe, heel veel om te doen. Echt ontzettend super. Zoiets kunnen we helaas pas weer doen als de de lotto winnen of als we met pensioen zijn
Aanrader, echt!
Welke kleur sokken heb jij aan? (Ik kijk vaak om me heen als ik een vraag bedenk )
Aanrader, echt!
Welke kleur sokken heb jij aan? (Ik kijk vaak om me heen als ik een vraag bedenk )
zaterdag 14 april 2012 om 11:15
zaterdag 14 april 2012 om 11:29
Nee, o, hoewel; jawel; ik heb nog een tijd bij een tuincentrum de horecahoek gedaan; tosti's maken, soepjes, ijs,drankjes rondbrengen en tegelijkertijd de inkomende telefoontjes beantwoorden. (was ERG hectisch; koffie die koud werd en ijs dat smolt terwijl ik 4 telefoonlijnen in de wacht had staan, pfff!)
En jij?
En jij?