weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Heel volwassen Frankrijk drinkt dagelijks wijn. En die leven ook allemaal nog. Dus zo slecht zal het wel niet zijn.

Als ik de griep of zo heb kan ik overigens makkelijk een week of langer zonder wijn. Of als we niks in huis hebben. Komt niet zo vaak voor. Maar dan rijd ik echt niet 's avonds laat nog ergens heen om wijn te scoren hoor.
Alle reacties Link kopieren
Uncharted, alles goed?
Ga de schermen hier weer eens uitgooien

sweet dreams
Hi Uncharted, ja ben dus gister naar HA geweest en ma of di bloedprikken.

Ans, irl meeten zit er op korte termijn niet in, dan eerst maar keer bellen (of mailen).
quote:Marjo41 schreef op 15 april 2012 @ 01:07:

Ik denk dat ik er nog eentje neem, krijg er dorst van Santé!
Trusten watje
Ik word compleet gestoord van het kloppende hart van Derk Bolt.. trouwens ook nog eens rechts ipv van links.. als je iets doet doe het dan goed,beetje dom,hoor vind ik..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Slaap lekker Watervrouw, hoi Unch!
quote:andersnogiets schreef op 15 april 2012 @ 01:10:

Uncharted, alles goed?

Ans. Ja prima! Wel heel druk, maar goed.

Vandaag lekker gewerkt.

En ik ga binnenkort eindelijk op mezelf wonen in mijn studiestad, hoera!
Slaap lekker watervrouw!
quote:thee schreef op 15 april 2012 @ 01:11:

Hi Uncharted, ja ben dus gister naar HA geweest en ma of di bloedprikken.

Goed van je, ben ik blij om!

En hallo ook voor iedereen die mij ook begroette!
Da's een leuk vooruitzicht Uncharted! Scheelt 't veel in km's/reistijd?
Ik hoor dat kloppende hart niet, zo te horen mis ik daar niks aan.

Ik heb laatst Adblocker geinstalleerd speciaal voor het forum.

Ik werd sowieso gek van al die reclame's hier en dat bevalt me heel erg goed!
quote:lichtbron schreef op 15 april 2012 @ 01:07:

[...]

Sinds ik gescheiden ben eet ik veel minder warm eten.. heb ook veel liever brood/broodjes/krentenbrood/stokbrood enz. met lekker beleg erop en dat kan dan van alles zijn..

Houd je van soepjes? Die zijn ook lekker met broodjes erbij. En dan doe je er flink groenten in, heb je toch je portie groenten gehad. En je hebt even iets lekker warms gehad.

Tomatengroentesoep is hier favoriet. En flans ik met voorraadje zelfgemaakte diepvries soepballetjes in 10 minuutjes in elkaar. Pak gezeefde tomaten, zelfde hoeveelheid water, 2 bouillonblokjes, klontje suiker, zak soepgroenten, soepballetjes, vermicelli en flinke lepel pesto, tomatentapenade of gedroogde Italiaanse kruiden. Stokbrood met dik kruidenboter erop en dan dippen.
Slaap lekker watje.
Hoi, ik kom zeker binnenvallen dat iedereen al naar bed is he?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik hou wel van soepjes,ja. heb wel enkele blikjes staan in de kelder..

Morgenmiddag maar eens een soepje in de pan gooien..

o,ja stokbrood met kruidenboter!! water loopt me in de mond nu.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
@Thee: ik duim voor je dat de uitslag iets onschuldigs is enn eenvoudig te behandelen. Maar de volgende keer moet je echt gelijk gaan hoor. En als je niet wilt/durft dan meld je dat hier en dan kwaken wij je wel naar je ha. Ok?
quote:leentjedb schreef op 15 april 2012 @ 01:14:

[...]

Houd je van soepjes? Die zijn ook lekker met broodjes erbij. En dan doe je er flink groenten in, heb je toch je portie groenten gehad. En je hebt even iets lekker warms gehad.

Tomatengroentesoep is hier favoriet. En flans ik met voorraadje zelfgemaakte diepvries soepballetjes in 10 minuutjes in elkaar. Pak gezeefde tomaten, zelfde hoeveelheid water, 2 bouillonblokjes, klontje suiker, zak soepgroenten, soepballetjes, vermicelli en flinke lepel pesto, tomatentapenade of gedroogde Italiaanse kruiden. Stokbrood met dik kruidenboter erop en dan dippen.

Klinkt goed Leentje!

Ik maak wel eten voor mezelf maar moet me er wel toe zetten dat het niet te eenzijdig is.

Ik wok veel,grote zak wokgroente, kip of vis erdoor en rijst erbij.

Klaar in een vloek en een scheet, lekker en toch gezond.
quote:leentjedb schreef op 15 april 2012 @ 01:17:

@Thee: ik duim voor je dat de uitslag iets onschuldigs is enn eenvoudig te behandelen. Maar de volgende keer moet je echt gelijk gaan hoor. En als je niet wilt/durft dan meld je dat hier en dan kwaken wij je wel naar je ha. Ok?
jeetje thee hoop dat je je snel weer beter gaat voelen nu er onderzoek gedaan wordt.

Zit wederom een horrorfilm te kijken. Snap niet waarom ik het mezelf aan doe.

Nieuwe kruik gepakt pijn trekt niet weg helaas.
eten eten eten grrr en ik heb al heel de tijd zoveel trek
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 april 2012 @ 01:20:

jeetje thee hoop dat je je snel weer beter gaat voelen nu er onderzoek gedaan wordt.

Zit wederom een horrorfilm te kijken. Snap niet waarom ik het mezelf aan doe.

Nieuwe kruik gepakt pijn trekt niet weg helaas.

Wat ben je toch een bijzonder kind!

Ben zó benieuwd hoe je er uitziet, zoveel kg lichter en een andere haarkleur!
Hi ieb, de film op Net5 zeker? Ik heb tv uitgezet net na de crimeseries, ze hebben tegenwoordig steeds op zaterdag horrorfilm, niet mijn ding.
quote:thee schreef op 15 april 2012 @ 01:13:

Da's een leuk vooruitzicht Uncharted! Scheelt 't veel in km's/reistijd?Ja, alles bij elkaar zo'n 4 uur per dag in het OV. (Gaat om ruim 100 kilometer heen en ruim 100 kilometer terug, over de snelweg gerekend...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven