weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
zondag 15 april 2012 om 01:10
Heel volwassen Frankrijk drinkt dagelijks wijn. En die leven ook allemaal nog. Dus zo slecht zal het wel niet zijn.
Als ik de griep of zo heb kan ik overigens makkelijk een week of langer zonder wijn. Of als we niks in huis hebben. Komt niet zo vaak voor. Maar dan rijd ik echt niet 's avonds laat nog ergens heen om wijn te scoren hoor.
Als ik de griep of zo heb kan ik overigens makkelijk een week of langer zonder wijn. Of als we niks in huis hebben. Komt niet zo vaak voor. Maar dan rijd ik echt niet 's avonds laat nog ergens heen om wijn te scoren hoor.
zondag 15 april 2012 om 01:14
quote:lichtbron schreef op 15 april 2012 @ 01:07:
[...]
Sinds ik gescheiden ben eet ik veel minder warm eten.. heb ook veel liever brood/broodjes/krentenbrood/stokbrood enz. met lekker beleg erop en dat kan dan van alles zijn..
Houd je van soepjes? Die zijn ook lekker met broodjes erbij. En dan doe je er flink groenten in, heb je toch je portie groenten gehad. En je hebt even iets lekker warms gehad.
Tomatengroentesoep is hier favoriet. En flans ik met voorraadje zelfgemaakte diepvries soepballetjes in 10 minuutjes in elkaar. Pak gezeefde tomaten, zelfde hoeveelheid water, 2 bouillonblokjes, klontje suiker, zak soepgroenten, soepballetjes, vermicelli en flinke lepel pesto, tomatentapenade of gedroogde Italiaanse kruiden. Stokbrood met dik kruidenboter erop en dan dippen.
[...]
Sinds ik gescheiden ben eet ik veel minder warm eten.. heb ook veel liever brood/broodjes/krentenbrood/stokbrood enz. met lekker beleg erop en dat kan dan van alles zijn..
Houd je van soepjes? Die zijn ook lekker met broodjes erbij. En dan doe je er flink groenten in, heb je toch je portie groenten gehad. En je hebt even iets lekker warms gehad.
Tomatengroentesoep is hier favoriet. En flans ik met voorraadje zelfgemaakte diepvries soepballetjes in 10 minuutjes in elkaar. Pak gezeefde tomaten, zelfde hoeveelheid water, 2 bouillonblokjes, klontje suiker, zak soepgroenten, soepballetjes, vermicelli en flinke lepel pesto, tomatentapenade of gedroogde Italiaanse kruiden. Stokbrood met dik kruidenboter erop en dan dippen.
zondag 15 april 2012 om 01:16
zondag 15 april 2012 om 01:18
quote:leentjedb schreef op 15 april 2012 @ 01:14:
[...]
Klinkt goed Leentje!
Ik maak wel eten voor mezelf maar moet me er wel toe zetten dat het niet te eenzijdig is.
Ik wok veel,grote zak wokgroente, kip of vis erdoor en rijst erbij.
Klaar in een vloek en een scheet, lekker en toch gezond.
[...]
Klinkt goed Leentje!
Ik maak wel eten voor mezelf maar moet me er wel toe zetten dat het niet te eenzijdig is.
Ik wok veel,grote zak wokgroente, kip of vis erdoor en rijst erbij.
Klaar in een vloek en een scheet, lekker en toch gezond.
zondag 15 april 2012 om 01:20
zondag 15 april 2012 om 01:21
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 april 2012 @ 01:20:
jeetje thee hoop dat je je snel weer beter gaat voelen nu er onderzoek gedaan wordt.
Zit wederom een horrorfilm te kijken. Snap niet waarom ik het mezelf aan doe.
Nieuwe kruik gepakt pijn trekt niet weg helaas.
Wat ben je toch een bijzonder kind!
Ben zó benieuwd hoe je er uitziet, zoveel kg lichter en een andere haarkleur!
jeetje thee hoop dat je je snel weer beter gaat voelen nu er onderzoek gedaan wordt.
Zit wederom een horrorfilm te kijken. Snap niet waarom ik het mezelf aan doe.
Nieuwe kruik gepakt pijn trekt niet weg helaas.
Wat ben je toch een bijzonder kind!
Ben zó benieuwd hoe je er uitziet, zoveel kg lichter en een andere haarkleur!