weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
quote:leentjedb schreef op 15 april 2012 @ 01:57:

@MV: Lust je geen witlof ham/kaas? Als je de kern eruit haalt is hij minder bitter. En dan bij de witlof wat nootmuskaat doen naast ham en kaas.. Met aardappelpuree met nog meer kaas er bovenop en dan mooi bruin laten worden in de oven.Ja wel, ik hou van witlof. Maar ik heb het al iets van 1,5 jaar elke week dus alle variaties heb ik wel gehad. Ik kan het bijna niet meer zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:yette schreef op 15 april 2012 @ 01:56:

Nah, artsen zijn dus net mensen?!

Ja hoor, al voelen ze zich soms blijkbaar meer dan dat.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 april 2012 @ 01:55:

nou ja zeg we weten nu niet eens wie de dader was. Stomme film!

En ja als je ineens hoort: welkom bij astro tv en op andere zenders hoort: wil jij ook een geile oma n**ken dan weet je dat het tijd is om de tv uit te zetten en richting bed te gaan. Ja, die dames zijn hier ook altijd reden om in actie te komen. Zappen naar een ander kanaal.
Truste Marjon.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
truste Marjo
quote:leentjedb schreef op 15 april 2012 @ 01:44:

Vind je chatten leuk dan Ans?

Ik heb het één keer gedaan en werd binnen een paar tellen al door allemaal maffe gasten uitgenodigd voor privé chatten of zo. Ik had als nick Leentje21 want dat is mijn geboortedag. Volgens mij dachten ze dat het mijn leeftijd was. Als ze hadden kunnen zien dat ik tegen de 40 liep hadden ze vast niet zo rap en gretig gereageerd. Toen er net internet was heb ik het wel gedaan. Leuke mensen leren kennen, maar nog veel meer mafkezen.
Trusten marjo!
Ook heel erg: artsen die zeggen dat je de 'onze toekomst' bent en 'de crème-de-la-crème onder de studenten' -> ook veelgehoord.

Mag ik even een teiltje?
Koolrolletjes met gehakt zijn lekker! Ik doe er ook wat rijst door, en soms half linzen, half gehakt (anders wordt het zo vet).

Rauwe witlofschuitjes met peer, cambozola en walnoot - yum!
Marjo, slaap lekker!
Welterusten Marjo.
quote:andersnogiets schreef op 15 april 2012 @ 01:56:

Hahahah iebel! Ik haat een open eind!

Zullen we een keer iets drinken op Z plein? Voor beiden makkelijk bereikbaar.

JA JA JA!!!

Ik bedoel natuurlijk ach dat lijkt me leuk. Wil je me mailen voor een datum voorstel?
quote:Uncharted schreef op 15 april 2012 @ 02:00:

Ook heel erg: artsen die zeggen dat je de 'onze toekomst' bent en 'de crème-de-la-crème onder de studenten' -> ook veelgehoord.

Mag ik even een teiltje?

Vreselijk.

Ik heb vroeger op een polikliniek gewerkt. De vrouwen van die artsten waren 10 x zo erg. IK ben de VROUW van dokter J.
quote:yette schreef op 15 april 2012 @ 02:01:

Koolrolletjes met gehakt zijn lekker! Ik doe er ook wat rijst door, en soms half linzen, half gehakt (anders wordt het zo vet).

Rauwe witlofschuitjes met peer, cambozola en walnoot - yum!Heb jij of Thee het recept van die rolletjes in de oven? Dan maak ik ze!
quote:Uncharted schreef op 15 april 2012 @ 02:00:

Mag ik even een teiltje?
Begin 2011 was er hier een oproepje geplaatst voor een nieuwe chatsite. Blijkbaar waren er normaal 10 mensen ofzo en was er een viva invasie. Met best veel mensen zitten chatten. Kwam nog een verloren jonge man tussen en met hem zit ik nog regelmatig op msn te kletsen. Hij heeft sinds kort een vriendin en hij moet nog "opbiechten" dat hij een jonge vrouw als chatvriendin heeft.
Ik heb het recept niet MV maar zag het regelmatig voorbij komen

Denk dat je met de zoekfuntie wel een eind komt.
Ik heb geen recept, MV. Maak een prutje van gehakt, kruiden en de rijst (en optioneel ui en/of paprikablokjes en/of uitgebakken spekjes) en dan google ik voor de temperatuur en tijd.
Topic over chatsite herinner ik me nog wel IBI maar heb er nooit een kijkje genomen.

Vroeger werd er veel gevivachat, toen msn nog zo was dat je per avond/keer een losse chatsite kon aanmaken.

Daar was het druk en gezellig en velen van daar forummen nog wel. Dan heb ik het over 8 tot 10 jaar geleden denk ik.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 april 2012 @ 02:02:

[...]

JA JA JA!!!

Ik bedoel natuurlijk ach dat lijkt me leuk. Wil je me mailen voor een datum voorstel?

Ik zal morgen ff kijken ok? Ben nu niet zo helder meer

LEUK! Nou ja, als jij graag wil kom ik wel..

quote:leentjedb schreef op 15 april 2012 @ 02:04:

[...]

Wat is daar zo grappig aan?
Ik herinner me alleen een chat die al vrij snel niet gezellig meer was, Thee.

Djeez, loop hier ook al veel te lang rond.
Dank, ik ga morgen googlen.
quote:andersnogiets schreef op 15 april 2012 @ 02:02:

[...]

Vreselijk.

Ik heb vroeger op een polikliniek gewerkt. De vrouwen van die artsten waren 10 x zo erg. IK ben de VROUW van dokter J.Die vrouwen zijn er nog wel hoor... En hoe minder ze zelf bereikt hebben, des te meer pronken ze met zijn veren.
Ik taai af meisjes. Slaap lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven