R.I.P Senseo
zondag 15 april 2012 om 09:11
quote:mw1987 schreef op 15 april 2012 @ 09:06:
Tijd voor een bakkie..
Alleen mn senseo heeft net het leven gegeven na jaren van trouwe dienst.
Iemand enig idee hoe ik uit een koffiepad nog een beetje een degelijk bakkie kan krijgen?
Uit een pad???
Onmogelijk!!
Dus even naar de Appie, koffiefilters en koffie halen, oh en een koffiefilterhouder...en opschenken maar!
Tijd voor een bakkie..
Alleen mn senseo heeft net het leven gegeven na jaren van trouwe dienst.
Iemand enig idee hoe ik uit een koffiepad nog een beetje een degelijk bakkie kan krijgen?
Uit een pad???
Onmogelijk!!
Dus even naar de Appie, koffiefilters en koffie halen, oh en een koffiefilterhouder...en opschenken maar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 15 april 2012 om 09:12
Toen ik in het buitenland geen koffie-tools tot mijn beschikking had, zelfs geen french press, kookte ik water in een steelpan, als het water kookte zette ik het vuur uit zodat de koffie niet verbrandde door de hitte (water moet 90 graden zijn) en mikte ik daar losse koffie door. Roeren en paar minuten laten staan, en dan door een theezeef in je kopje.
Dat is te proberen met de koffie uit de pads toch?
Dat is te proberen met de koffie uit de pads toch?
zondag 15 april 2012 om 09:16
zondag 15 april 2012 om 09:19
zondag 15 april 2012 om 09:28
Sofi2010 : de deur uit doen is hier niet echt een optie helaas. Manlief is de enige die in het weekend een bakje koffie drinkt. Om daarvoor dan een kan koffie te zetten is omslachtig. Senseo is het makkelijkst voor dat ene bakje, das de reden dat ie hier nog staat. Maar echt tevreden ben ik er ook niet over. Er staat overigens ook nog een nespresso apoaraat naast
zondag 15 april 2012 om 09:30
quote:mw1987 schreef op 15 april 2012 @ 09:22:
Scamp, helaas staat mijn budget dat niet toe
Ook overweeg ik om geen nieuw koffiezetapparaat te kopen.
Ik drink weinig koffie en neem ook genoegen met chappuchino uit een zakje ofzo, het is voor de momenten als nu.. De kater!
De mijne ook niet hoor
Ik drink alleen koffie bij mijn ouders, die hebben nespresso
Heerlijk, dat wel.
Scamp, helaas staat mijn budget dat niet toe
Ook overweeg ik om geen nieuw koffiezetapparaat te kopen.
Ik drink weinig koffie en neem ook genoegen met chappuchino uit een zakje ofzo, het is voor de momenten als nu.. De kater!
De mijne ook niet hoor
Ik drink alleen koffie bij mijn ouders, die hebben nespresso
Heerlijk, dat wel.
zondag 15 april 2012 om 09:30
zondag 15 april 2012 om 09:34
zondag 15 april 2012 om 10:09