Alle TTTOT-ers verzamelen, part 3

15-04-2012 16:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Totjes zijn klaar voor deel 3.

Ons clubhuis, aan het rand van het enge trollenbos, is een veilig en vertrouwde plek. Waar lief en leed wordt gedeeld.

Ooit begonnen als trollenplagers, nu een gezellige club geweldige mensen.

Zelfs onze hondjes, katten, garnaaltjes en mijnheer slak, de kannibaal, leven vredig samen.

De ooievaarsnesten staan klaar voor toekomstige mini totjes.

Er is al een hele hoop geregeld voor het huwelijk van Molly en Suus op 24/25.06.2012

En op 18 april wordt er een garnaal geopereerd. Komt dat zien, komt dat zien. Nu live op Totjes tv.

Soms moet er wat trollensnot van onze brievenbus worden gepoetst maar dat mag de pret niet drukken.

Kom binnen, het ontbijt staat elke ochtend klaar, de jacuzzi is altijd warm en onze waakeend staat altijd op scherp.

KOEKOEK!

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij éen

Copyright Angel

Deel 1

Deel 2
Scampie! IK ben zo trots op je! Hier, kom maar, krijg je een medallie!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Hoera!!!

voor Scampie!!

Is uit de hoek gekomen om zich hier te vervoegen.

*Begint alvast aan een ontwerp voor een groot hek voor om het clubhuis.*
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Happy nieuw topic lieve Totjes van me.

Wat fijn dat je het clubhuis zo mooi gepoetst hebt Hasse.

Een prima OP.
Shahla, je mag wel naast mij komen zitten..

Scamp, wat mooi! Echt een supermooie op!
Oh en graag spelfouten en andere debiele fouten melden svp, dan kan ik dat verbeteren. Ik wil niet de spellingspolitie op mijn dak
Shahla, waarom bleef je nou in die hoek staan? Kom hier, krijg je een dikke . Je hoort er gewoon bij hoor, volgende keer gewoon je plekkie opeisen op de bank, die is groot zat!
quote:scamp schreef op 15 april 2012 @ 16:07:

Happy nieuw topic lieve Totjes van me.

Wat fijn dat je het clubhuis zo mooi gepoetst hebt Hasse.

Speciaal ter ere van het nieuw geopende topique! *kijkt trots om zich heen en snuift de chemische geur van Andy Marseillezeep op*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wauw! Mooie OP!!!!
Zie geen spelvauten!
quote:angel__ schreef op 15 april 2012 @ 16:08:

Shahla, je mag wel naast mij komen zitten..

Thanks! Ik had al visioenen van de tweede klas lagere school.

Toen moest ik een keer op de gang staan.
quote:grobbekuiken schreef op 15 april 2012 @ 16:10:

Zie geen spelvauten!Daz heul mooj!
quote:shahla schreef op 15 april 2012 @ 16:10:

[...]

Thanks! Ik had al visioenen van de tweede klas lagere school.

Toen moest ik een keer op de gang staan. Kom maar hoor
quote:grobbekuiken schreef op 15 april 2012 @ 16:08:

Shahla, waarom bleef je nou in die hoek staan? Kom hier, krijg je een dikke . Je hoort er gewoon bij hoor, volgende keer gewoon je plekkie opeisen op de bank, die is groot zat!

Oké!

*droogt tranen af*
quote:angel__ schreef op 15 april 2012 @ 16:12:

[...]

Kom maar hoor Boehoehoe, enorm trauma, therapie heeft niet geholpen maar een knuffel daarentegen wel! Thnx.

Shahla
Andere was toch nog niet helemaal vol? Moet ik weer twee topics bijlezen.

Mooie OP in ieder geval Scamp!! En de grote dag nadert met rasse schreden! (voor jou én voor Suus en mij)
Nou, shahla! Waarom deed je dat nou? Heb speciaal voor jou n luie massage stoel besteld!
quote:shahla schreef op 15 april 2012 @ 16:13:

[...]

Boehoehoe, enorm trauma, therapie heeft niet geholpen maar een knuffel daarentegen wel! Thnx.
Goedemiddag Molly!
O en natuurlijk krijgt het hek iets wat het onmogelijk maakt om er onderdoor te graven. Maar dan wel zo dat ze het toch gaan proberen omdat het líjkt te kunnen maar dan volgt er een big surprise. *sardonische lach*
Wat n mooie OP Stamp! Ik ben heel trots op je!

Helaas zit ik nog altijd gevangen in dr sporthal en wordt bijna compleet genegeerd door wederhelft.

Dusssss ik ga nooooooooooit meer mee! Moge dat duidelijk zijn. Volgende keer blijf ik, zoals

Ik eigenlijk ook van plan was, thuis. Ik zei nog zo ,waarom zou ik meegaan,word toch alleen genegeerd en

Jongen zit wat te zeuren over hoe er gevolleyt wordt. Want hij speelt paar nivos hoger.

Damn wat n egopost...
Euh, dames. Zouden jullie voortaan iets langer kunnen wachten met het laten sluiten. Nu er zulke actieve modjes zijn, gaat het wel heul snel. En nu kan ik niets meer wijzigen of wissen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven