Entertainment alle pijlers

Peking express 2012

29-03-2012 19:39 186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zondag begint een nieuwe serie van Peking Express, deze keer (wat mij beteft) gelukkig niet met BN'ers.

Wie gaat mee kijken?
Ik vind die 2 danseressen ook heel onsymphatiek en verwend overkomen; vond het jammer dat ze er niet uitvlogen.

Vond het wel grappig dat een ander stel wel de door hen zo gewenste pizza kreeg.

Balen voor de broers, maar ook niet echt slim gedaan bij de eerste opdracht toen ze iemand achter moesten laten omdat het anders niet in de auto paste, laten ze een Kim achter en nemen ze een Hong mee. Ze waren verreweg als eerste bij Sol, dus immuniteit lag voor het oprapen.

Dat gevloek en getier van Marjolein gaat ook alle perken te buiten. Haar moeder laat dat gedrag maar gelaten over zich heen komen, net alsof ze de moed al heeft opgegeven.

Die enveloppe aan het eind slaat nergens op. Ze mogen niet een enveloppe trekken uit meerdere enveloppen, dus de programmamakers bepalen gewoon vooraf of er wel of geen stel uit moet.
Jammer dat die broers eruit liggen. Die leken me sympathiek en respectvol.

Die dochter gedraagt zich vreselijk; wat een type. Zagen jullie ook die blik van Sol op een gegeven moment? Wat mij betreft hadden moeder en dochter eruit gemogen.

Robin vind ik overdreven en aanstellerig, en dat continue Hansiepansie is irritant. Ze hangt hem ook bij het minste geringste om de nek. Nee, jammer voor Hans, maar de volgende aflevering mogen zij eruit wat mij betreft.
quote:_Branwen_ schreef op 09 april 2012 @ 12:57:

Die dochter gedraagt zich vreselijk; wat een type. Zagen jullie ook die blik van Sol op een gegeven moment? Wat mij betreft hadden moeder en dochter eruit gemogen.

Op het moment dat ze onder uit ging, of niet?

Ik vind Robin echt heel leuk. Moet echt om haar lachen. Zou gek worden als ik zo'n enthousiast meisje hele dagen om mij heen zou hebben, maar op tv is ze leuk.

Jammer dat de broers er uit zijn. Het nut van de envelop zie ik ook niet. De redactie bepaalt van te voren dus al dat er die aflevering iemand uit moet, of juist niet. Als je nou een envelop moest "trekken" dan zat er nog een beetje spanning in.
quote:toffifee schreef op 10 april 2012 @ 13:32:

Op het moment dat ze onder uit ging, of niet?

Ja precies!

Ik snap ook het nut van de enveloppe niet echt. Je kon op je klompen aanvoelen dat het nu een rode kaart zou zijn, aangezien het de vorige keer een groene was, en er anders ook wel nog steeds veel mensen in het spel zouden blijven, terwijl het toch aan afvalrace is.
Ik heb ze gisteren allebei gekeken (opgenomen).

De envelop vind ik ook een raar spelelement.

Verder vind ik het een interessant land, wel jammer dat je er vaak zo weinig van ziet door al het gerace.

Qua koppels vind ik de zusjes en Hans en Robin het leukst. Eerst zat Robin ook heel erg in mijn 'jeukzone' door haar stem, maar ik vind ze nu wel lief samen. Hij lekker rustig, zij hyper als het nodig is.

De twee vrienden vind ik ook wel ok, maar jammer van de vlaggetjes. Ik vond trouwens de 'handicap' van ze erg overdreven. Geef ze dan gewoon 1 uur achterstand ofzo.

Dan moeder en dochter. Ik wordt heel nerveus van Marjolein. Aan de andere kant kan ik er ook soms weer om lachen. Maar ze is me echt te fanatiek en zenuwlijerig. Het vloeken kan ik nog wel hebben, maar het lijkt wel of ze constant zwaar in de adrenaline zit, heel irritant.

Dan hebben we nog de danseressen. Vreselijke vrouwen die niks gewend zijn met hun nagellak... Die met dat wat sluikere haar is volgens mij nog wel ok, maar die andere vind ik echt oerdom.

Het anti-kraakstel vind ik ook vreselijk. Ik vind het echt van die 'zogenaamd perfecte' types. Brrr. Hij maar alles bepalen en stiekem best dominant en zij er maar als een mak schaap achtreaan, omdat ie zo geweldig is. Nee ik vind ze helemaal niet leuk, ik vind ze vooral erg 'nep'.

Maar misschien draai ik nog wel bij.
quote:gemini2011 schreef op 11 april 2012 @ 00:07:

Het anti-kraakstel vind ik ook vreselijk. Ik vind het echt van die 'zogenaamd perfecte' types. Brrr. Hij maar alles bepalen en stiekem best dominant en zij er maar als een mak schaap achtreaan, omdat ie zo geweldig is. Nee ik vind ze helemaal niet leuk, ik vind ze vooral erg 'nep'.

Maar misschien draai ik nog wel bij.Eindelijk iemand die dit stel ook niet leuk vindt!
O, maar ik vind ze ook helemaal niet leuk. Ken zo'n soort "o, wat hebben wij het samen toch ontzettend leuk" stel in mijn omgeving. Komen altijd heel erg 'nep' over; daar doet dat PE koppel mij aan denken.

Ze gedragen zich in elk geval wel beschaafd en dat is ook wat waard!!

Moest wel lachen om die danseressen die het vooroordeel dat zij domme typetjes zijn wel eens even de wereld uit zouden helpen; om vervolgens allemaal dingen te doen en te roepen die het vooroordeel alleen maar bevestigen.

Ik vind sowieso de koppels veel minder aansprekend dan in eerdere seizoenen; deze blijven mij vast niet bij zoals Reinier en Clarinka, Inge en Lien en Egbert en Josefien.
Wat ik me afvraag is hoe die danseressen die weelderige haardossen schoonhouden tijdens die reis.

Ik vermoed dat er aan het einde van de reis muizen in zullen wonen.

De enige aan wie ik me erger is die hyperdehyperdochter met dat gevloek en getier.
Ik vind het anti kraakstel ook niet leuk. Gruwel. Ze komen zo gemaakt over. En zijn mond hangt 9 van de 10 keer open.
Gemaakt. Precies, dat woord zocht ik!!
Anti-kraakstel past perfect in de Zonnatura reclame :-)
Vind er nog niet veel aan vanavond.
Ik vind die twee gasten vooral irritant, onder het mom van 'het spel spelen' de andere koppels naaien..
Ik vind Bas en Semih ook niet leuk spelen.

En van die dochter word ik ook niet goed, als ik die moeder was had ik dr al lang en hengst gegeven met de wokpan.
quote:gemini2011 schreef op 15 april 2012 @ 21:18:

En van die dochter word ik ook niet goed, als ik die moeder was had ik dr al lang en hengst gegeven met de wokpan.

Idd, wat een bitch.

Ik gun het anti-kraakstel echt niets. Ik vond het jammer dat het vanavond ging tussen de zussen en hansiepansie en robin. Die mogen nog wel even blijven.

Dit is trouwens de eerste aflevering dat ik merk van de vriendjespolitiek onderling.
Wat een loeder van een dochter..... Ik mag haar niet. Véél te fanatiek en doet lelijk tegen haar moeder.

Jammer van die vriendjespolitiek en die vlag.

Gelukkig mochten de zussen nog een rondje blijven. Ze spelen het spel sportief en blijven beschaafd.

Hansi zit er volgens mij helemaal doorheen. Kan me voorstellen dat Robin daarvan baalt. Zij doet alles.
Ze doet niet alleen lelijk tegen haar moeder..... Wat een a-sociaal, onaangepast wicht.

Echt niet, dat ik me zo liet behandelen door mijn dochter!

Waarschijnlijk heeft ze nooit veel tegengas gekregen en is haar gedrag daarom nu zo extreem.

Dat gevloek en getier (ook van Robin trouwens) als er een ander koppel ontwaart wordt op een parkeerplaats; ik kan dat echt niet normaal vinden. Dat je in de hitte van het moment een keer iets roept, kan ik nog wel begrijpen, maar zo..?!

De twee danseresjes kunnen volgende week los op de Filipijnen; zag in het voorstukje erg veel bloot!
Vreselijk koppel die Quintin en annabeth. Brrr. Telkens die creepy big smiles. * kijk ons eens en lief perfect koppeltje zijn *

En wat heeft hij een lelijke mond zeg, hij kijkt zo eng.

Die marjolein is een ordinair k*t kind. Zo praat je toch niet tegen je moeder?!

Robin vind ik nog wel geinig.

Marjolein is ook dom, ze noemde een van de koreanen: een knappe chinees.

Wat een sufferd.

Quint en bethje zijn minder sportief en lachend als ze merken dat de chauffeur verkeerd rijd. Dan zijn ze ineens behoorlijk pushy en onaardig. Ach ja je kan maskers dragen maar ik keek daar al snel door heen. Bas en semhi zijn ook idioten dat ze hun niet afvlaggen.
Voor de peking fans van oudere seizoenen, ze staan op net5.nl bij het peking onderdeel. Gaan terug tot 2005.
@Rogue, die Marjolein is inderdaad een rotkind. Beetje die moeder uitschelden voor bejaarde tijdens het lopen! Vond Robin ook irritant, maar die vind ik nu steeds leuker worden. Lijkt me geen pretje om met zo'n initiatiefloze man te zijn opgescheept.

Net herhaling gezien. Snapte het afvlaggen niet. Dan mag je toch niet gelijk iemands auto afpakken? Dat vlaggen was vroeger tenminste alleen bedoeld om mensen een tijdje te laten stoppen.

Vind de rode en groene enveloppen overigens ook een stom idee. Productie weet van te voren al precies of er iemand zal afvallen of niet. Wist nu ook zeker dat de afvallers gewoon een ticket zouden krijgen, en ja hoor. Volgende week denk ik weer een rode envelop.
quote:rogue_1987 schreef op 16 april 2012 @ 15:43:

Voor de peking fans van oudere seizoenen, ze staan op net5.nl bij het peking onderdeel. Gaan terug tot 2005.Heb ze allemaal al gezien
Ik snap die moeder ook niet; zo laat je toch niet tegen je praten door nota bene je eigen dochter?? Bah, ik hoop dat die moeder haar dochter eindelijk eens een keer op haar plaats zet.

Bas en Semih gedragen zich als watjes. Quintin en Bet zijn niet mijn types, net als de 2 vriendinnen. De zussen lijken me wel aardig, dus ik hoop dat die er nog een tijdje in blijven. Robin en Hans, tsja, die doen mij niet zoveel.
Het is duidelijk dat die dochter een verwend nest is natuurlijk. als je zo tegen je moeder praat heb je zero respect voor haar en ben je dus gewend om haar als voetveeg te gebruiken.

Alle koppels doen me nog niks eigenlijk, de meeste vind ik maar irritant. Bas en Semih vind ik saai, die danseressen vind ik verwend, het anti kraak stel vind ik vreselijk en hans en robin, tja die hebben het nog niet voor mij. De zussen zijn wel leuk maar die overleven niet lang met al die vriendjespolitiek vrees ik.
Ben het helemaal met jullie eens. Dat gevloek en getier van Marjolein, niet normaal zeg!! En dan de danseressen maar mopperen over die kleine slaapplaats bij die nagelstudio. Kom op zeg, wees blij dat iemand je onderdakt biedt. Overige koppels heb ik ook niks mee.

Het enige leuke stel vind ik de twee zussen en ik hoop echt van harte dat ze ver komen.

Ik keek erg uit naar weer een nieuwe reeks Peking Express maar op de een of andere manier vind ik er tot nu toe weinig aan, hopelijk komt er nog verandering in.
Iemand aan het kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven