Mode & Beauty alle pijlers

Fashionista's getting ready for summer! #72

16-04-2012 00:09 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 72 met een briljante OP die schaamteloos gekopieerd is van het vorige deel waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.

Deel 71
Happy new topic!! 😄
Happy new topic!
Toch niet helemaal schaamteloos gekopieerd, want we zijn geen intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje meer.

Happy New Topic!
Nu kan ik met een gerust hart slapen met als streven dat ik van dit topic niets ga missen! Slaap lekker!
Goed plaatje, met die animatie. Maar herken 'm wel.

Ga nu echt uittunen. Bis morgen (avond) girlies. Slaap lekker. Droom maar lekker. (en morgen verslagje, Roz )
Hoezo herken je hem, hebben we deze al eens gehad? dat zal dan wel in een ver verleden zijn geweest dus dan is deze vintage en dus mag het!
Als ik droom krijg je verslag, GB! Voorkeur voor iets? Afgelopen week niet veel gedroomd.

Heb trouwens de sleep cycle app. Die registreert hoe je slaapt en stopt dat in n grafiek. Geen idee of het echt klopt, maar vind t wel grappug om te zien hoe ik slaap.

Ben nu echt weg, 6 uur gaat de wekker weer. Gaap
Deze hebben we indd eerder gehad. Maar geeft niets. Doeiiii
Leuk topic! Mag ik meedoen?
Goedemorgen!! Alweer een nieuw topic! Hoe was de meet??

Fijne dag allemaal.....hier natte sneeuw, bah.
morgen dames !

een schoon topic, cool !

maar 71 was toch nog lang niet vol ?

whatever...
Goeiemorgen!

Dat is snel gegaan, in mijn beleving kwam ik in het begin van 71 om het hoekje kijken, en ik ben er nog maar net

Kleding vandaag: spijkerbroek (en weer naar huis, dus als ik een jurkje aan wil hangt die weer gewoon in de kast), zwarte trui met een rij knopen langs m'n mouw (als ik wil kan hij een heel eind open). Niet iets heel speciaals, maar toch =)
Hellooo, goodmorning!

Alweer in den trein op weg naar werk. Mijn outfit vandaag: cognax enkellaarsjes, beige tregging, gebroken wit longsleeve en daarover een helee dungebreide trui, oversized. Kleur is een beetje licht ijsblauw/grijs

Happy new topic! Klinkt als een goede outfit Chi Ik heb nog mijn duster aan ( ) maar kom ook pas net uit bed, haha.
morgen dames !

ik ben ook nog niet aangekleed alf, ga pas later de deur uit, we zien wel wanneer.

wil een outfit uitproberen, eens kijken of die ook echt werkt, ach anders zijn er genoeg mogelijkheden in de kast.
jeeeuj nieuw topic,

zo te zien was de meet echt super gezellig. en ik heb zowaar alles bijgelezen. Je moet toch wat doen brak in de trein
hoi DR !
hoi ptt.

ik ben echt zo brak en verkouden, hoewel ik denk/hoop dat mijn brakheid vooral komt door mijn verkoudheid. heb ik beetje een excuus

heb dit weekend trouwens voor het eerst achterop een motor gezeten. was maar klein stukje, amar was echt heel cool.
hoi ceci !

stem je even op overig voor plaatjes DR ?

* is zelf TO *
had ik al gedaan ptt. wrom maak je er geen polletje onder?
wat voor poll ?

ik wilde geen discussietopic ervan maken, daarom.

thanks DR !
@ptt, als je een topic opent, kun je er voor kiezen er een pol onder te plakken. hoeft men alelen maar plaatjes ja/nee/geen mening aan te klikken.
ah zo ok, ik snap het.

volgende keer beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven