Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:juniormoderatorviva schreef op 11 april 2012 @ 21:52:

Verplaatst naar psyche en een verwijzing gegeven aan de Mods;

thehulk in "Hey dankjewel allemaal"

mvg,

Junior.Waarom is hij weg?
Het topic Hey dankjewel allemaal is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

@ Maylea: wat bedoel je elke keer met zijn vriendin trouwens? Die is dood als hij het over Elice heeft gehad trouwens. Geen verwijt hoor, meld het maar even
quote:ModeratorViva schreef op 11 april 2012 @ 22:37:

Het topic Hey dankjewel allemaal is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumDus kort samengevat de TO is een trol?
quote:-no-nick- schreef op 11 april 2012 @ 22:39:

[...]

Dus kort samengevat de TO is een trol?

In onze ogen wel, ja...

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:-no-nick- schreef op 11 april 2012 @ 22:39:

[...]

Dus kort samengevat de TO is een trol?

He, ik wilde net weten hoe hij weet dat olifanten heroine willen hebben.

Leon is een psychiatrisch patient die dit forum als podium gebruikt om zijn onterechte opname naar buiten te brengen. Zijn meeste topics worden verwijderd omdat hij daar een een link in plaatst naar zijn site waar je een boek kan kopen. En dat mag dan weer niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:flutzel schreef op 11 april 2012 @ 22:38:

@ Maylea: wat bedoel je elke keer met zijn vriendin trouwens? Die is dood als hij het over Elice heeft gehad trouwens. Geen verwijt hoor, meld het maar even Dat gaat over dat Noorse meisje?
quote:ModeratorViva schreef op 11 april 2012 @ 22:41:

[...]

In onze ogen wel, ja...

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumZo ken ik er nog wel een paar.
quote:Fame schreef op 11 april 2012 @ 22:41:

[...]

He, ik wilde net weten hoe hij weet dat olifanten heroine willen hebben.

Leon is een psychiatrisch patient die dit forum als podium gebruikt om zijn onterechte opname naar buiten te brengen. Zijn meeste topics worden verwijderd omdat hij daar een een link in plaatst naar zijn site waar je een boek kan kopen. En dat mag dan weer niet.Maar dat deed hij deze keer niet. En ik ken wel grotere malloten hier op het forum hoor.
quote:maylea schreef op 11 april 2012 @ 22:45:

[...]

Maar dat deed hij deze keer niet. En ik ken wel grotere malloten hier op het forum hoor.Ja, je hebt ook helemaal gelijk. En die grotere malloten ken ik ook ja. Nee, ik begrijp het deze ene keer ook niet. Maar let op, we mogen het beleid hie rniet aan de kaak stellen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:maylea schreef op 11 april 2012 @ 22:43:

[...]

Dat gaat over dat Noorse meisje?Ja, zover ik weet heeft Leon maar 1 grote liefde en dat was Elice en die zou volgens zijn zeggen dood zijn. Dat meisje van zijn schilderij zou haar zijn. Of het echt waar is of niet kan ik niet zeggen, maar dat is wat ik van hem hoorde of las.
Ja, elice is z'n grote liefde, en daar wilt hij heen. In de hemel, dus vandaar z'n bewijs van Gods bestaan.
quote:Fame schreef op 11 april 2012 @ 22:47:

[...]

Ja, je hebt ook helemaal gelijk. En die grotere malloten ken ik ook ja. Nee, ik begrijp het deze ene keer ook niet. Maar let op, we mogen het beleid hie rniet aan de kaak stellen.
quote:flutzel schreef op 11 april 2012 @ 22:47:

[...]

Ja, zover ik weet heeft Leon maar 1 grote liefde en dat was Elice en die zou volgens zijn zeggen dood zijn. Dat meisje van zijn schilderij zou haar zijn. Of het echt waar is of niet kan ik niet zeggen, maar dat is wat ik van hem hoorde of las.Oke, bedankt voor het melden
Vandaar dat hij ook zegt op sommige momenten dat ze leeft,om wat missy_acy zegt, hij ziet Elice terug in de hemel, waar ze nu leeft. Daarom zei hij net in het topic ook van de ene op de andere moment dat zijn broer Marc dood was en leefde. Die leven in de hemel (zijn beleving, ik geloof niet in hemel), daar wilt hij heen, hij gelooft dat hij enkel daar gelukkig zal zijn, of met een ontsnapping ..

[...]

In onze ogen wel, ja...

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumIk geloof je op je mooie ogen.

[...]

In onze ogen wel, ja...

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumIk vraag me dan echt af waar jullie dat op baseren. Voor iemand die al 10 jaar regelmatig wordt opgenomen is het geen uitzonderlijk gedrag lijkt mij.
quote:Fame schreef op 11 april 2012 @ 22:41:

[...]

Leon is een psychiatrisch patient die dit forum als podium gebruikt om zijn onterechte opname naar buiten te brengen. Zijn meeste topics worden verwijderd omdat hij daar een een link in plaatst naar zijn site waar je een boek kan kopen. En dat mag dan weer niet.Dank voor de info.
Ik dacht dat we hier een keer eerder een discussie over hadden gehad, en dat Leon toen gedoogd zou worden. Jammer dat dit blijkbaar opeens niet meer geld.
Jammer, die Leon deed toch niemand kwaad.
Jammer dat jullie 'om minder' met Leon zo omgaan dan met 'iemand anders'.
quote:thee schreef op 12 april 2012 @ 00:49:

Jammer dat jullie 'om minder' met Leon zo omgaan dan met 'iemand anders'.Eens
Zeer eens!

Bij de ene is de diagnose psychiatrisch patient al gesteld en de ander weet 't nog niet....
quote:misspenny schreef op 12 april 2012 @ 00:01:

Jammer, die Leon deed toch niemand kwaad.Leon joeg mensen ook weleens de stuipen op het lijf met bepaalde aankondigingen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Marjo41 schreef op 12 april 2012 @ 00:59:

Zeer eens!

Bij de ene is de diagnose psychiatrisch patient al gesteld en de ander weet 't nog niet....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven