weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Ik ben moe van het werken vandaag. Maar ik heb echt een heel fijne gezellige dag achter de rug. En ik heb ook nog veel gedaan.
Hahahah Leentje, nu moeten we eigenlijk zo'n facebook "vind ik leuk" knop hebben!
Dat klinkt goed AR (en leentje trouwens ook zucht)

Maar heb een suikervrij koekje op ook wat waard.
Haaaj Mocy en AR
ha moos had je helemaal niet gezien sorry!
Hoi Anne. Je bent lekker en voldaan moe dus.
Mocy. Solly, had je even over het hoofd gezien.
Idd, courgette, uien, champs, aubergine, tomaat enz is lekker op de bbq. Of gevulde portabello met kaas. Ach er is zoveel lekkers.

Wel lekker gekruid hoor als je er geen vlees bij eet, wil niet aan een droog blaadje sla zitten.

Dit toetje op de bbq is lekker;

http://i576.photobucket.c ... 02-7-2011/Scannen0005.jpg
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 16 april 2012 @ 22:17:

ha moos had je helemaal niet gezien sorry!Komt natuurlijk omdat ik wat afgevallen ben
Ik eet weinig vlees, vind het gewoon niet zo lekker. Dus op een bbq ga ik voor het brood, de kazen, de salades en de vis.
Als het een week eerder of later was had ik me misschien wel gemeld hoor. Maffer dan een keer een bbq in november kan het niet worden
quote:mocy schreef op 16 april 2012 @ 22:18:

[...]

Komt natuurlijk omdat ik wat afgevallen ben

Jij ook al?

Ham/kaas souflé-tje? Of liever een frikandel? Heb ook nog een halve doos mini snacks gevonden. Ben bang dat die er ook aan gaan zo.
Oh ja, de wijn natuurlijk niet te vergeten, vis moet tenslotte zwemmen.
quote:mocy schreef op 16 april 2012 @ 22:18:

[...]

Komt natuurlijk omdat ik wat afgevallen ben Ik denk het
Ik ben er bewust mee bezig Leen. Mijn bmi is dik in orde.

Ik neem zo een lekkere sinaasappel met vanilleyoghurt en honing.
quote:mocy schreef op 16 april 2012 @ 22:19:

Ik eet weinig vlees, vind het gewoon niet zo lekker. Dus op een bbq ga ik voor het brood, de kazen, de salades en de vis.Mag er toch ook lekker voor jou rekening gehouden worden met wat gekruide spiesjes zonder vlees? Lijkt me niet meer dan normaal.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
klinkt lekker moos.
Ieb, is het niet moeilijk om aan de deur te collecteren, ik heb altijd het idee dat er dan maar weinig mensen geven of uberhaupt open doen.
quote:mocy schreef op 16 april 2012 @ 22:19:

Oh ja, de wijn natuurlijk niet te vergeten, vis moet tenslotte zwemmen.Ja kijk, dat is het he, vis moet zwemmen. De rest voor de zekerheid ook maar.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 16 april 2012 @ 22:22:

klinkt lekker moos.Is ook echt heerlijk, geniet van iedere hap en op de een of andere manier neemt het mijn snacktrek weg.
Doe je één of ander dieet, Mocy?
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 april 2012 @ 22:21:

[...]

Mag er toch ook lekker voor jou rekening gehouden worden met wat gekruide spiesjes zonder vlees? Lijkt me niet meer dan normaal.Nee hoor dat hoeft echt niet. Er zijn genoeg andere lekkere dingen en ik eet af en toe wel vlees hoor. Een goede biefstuk of een lekkere karbonade gaan er wel in hoor. Saté ook lekker.
quote:leentjedb schreef op 16 april 2012 @ 22:27:

Doe je één of ander dieet, Mocy?Ja, het Moos mag na 8 uur niet aan de toastjes en chips-dieet.
quote:mocy schreef op 16 april 2012 @ 22:22:

Ieb, is het niet moeilijk om aan de deur te collecteren, ik heb altijd het idee dat er dan maar weinig mensen geven of uberhaupt open doen.nee heel veel mensen geven juist hier. Stond er verbaasd van. Van de hele buurt waar ik liep hebben maar 4 mensen ofzo nee gezegd. En ook geen lullige bedragen moet ik zeggen. Zit wel in een wat betere wijk moet ik zeggen.
werd er wel onzeker van moet ik zeggen. Zeker die 2 mensen die gewoon nee schudden met hun hoofd en niet eens open doen. En ik weet wel dat dat ieders recht is en bovendien zelfs tijd bespaard maar toch voelt het als een afwijzing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven