vlek in de klinkers
dinsdag 17 april 2012 om 12:54
ik ben heel dom geweest,ik moest snel de frituurpan verschonen en doe dat dus altijd buiten,nu giet ik het oude frituurvet in de oude kan maar daarbij knoei ik op de klinkers(had ik er maar een krant onder gedaan) dus ik dacht ik pak even de dreft en kokend heet water en maak het daar wel mee schoon,aaagh de vlek is aleen maar groter geworden en ik heb het dus verspreid,ik ben er al met de hoge druk over geweest ,bleek dreft enz maar niks helpt,het is ook net onder de carpoort en het is geen gezicht.wie heeft er nog een goede tip.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
dinsdag 17 april 2012 om 13:03
Misschien staat hier een tip tussen: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=41455
dinsdag 17 april 2012 om 13:17
dinsdag 17 april 2012 om 13:47
http://www.goeievraag.nl/ ... urvet-buiten-tegels.36290
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 17 april 2012 om 13:47
dinsdag 17 april 2012 om 15:46
quote:Snyggin schreef op 17 april 2012 @ 13:17:
Jennie, (ik weet dat het gek gaat klinken), pak halvarine, margarine, whatever, en daarmee de tegels schrobben.
Dan pak je de dreft, BlueWonder of hoe het dat blauw spul en alles met kokend water afspoelen en de boter afboenen.
Tadaa geen frituurvet meer te zien.
Echt, het werkt.bedankt allemaal voor de tips ,ik ga een klein stukje met de halverine en dreft proberen,het klinkt idd raar,het ziet er nu ook niet uit dus het kan nooit erger.
Jennie, (ik weet dat het gek gaat klinken), pak halvarine, margarine, whatever, en daarmee de tegels schrobben.
Dan pak je de dreft, BlueWonder of hoe het dat blauw spul en alles met kokend water afspoelen en de boter afboenen.
Tadaa geen frituurvet meer te zien.
Echt, het werkt.bedankt allemaal voor de tips ,ik ga een klein stukje met de halverine en dreft proberen,het klinkt idd raar,het ziet er nu ook niet uit dus het kan nooit erger.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt