Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Top, er wordt weer gemodereerd met humor !
.
Mods er is een spammer: mail_lissa o.i.d. Heb het bericht ook gestaft.
Laat maar, was al gemeld...
quote:giuliettacapuletti schreef op 12 april 2012 @ 22:13:

Mod, zit je lekker achter je wijntje, je klinkt zo gezellig keuvelend! Misschien vindt zij het goed, als wij erbij komen zitten.
World of Warcraft: Legion
mattho in "De Wet van Martin"

verwijderd
mattho in "Alle TTTOT-ers verzamelen, part2"

berichten Mattho verwijderd
Dank je wel
dankje!
Verwijderd; posting Peetrasum in Weer wakker.

mvg,

Junior.
zie t ff niet meer zitten

Verplaatst van Relaties naar Psyche.
quote:elastiekje schreef op 12 april 2012 @ 23:54:

Mods er is een spammer: mail_lissa o.i.d. Heb het bericht ook gestaft.

De berichten zijn verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Mag ik worden ontslaan ivm voorkeur fulltime werknemer

In dit topic verwijzing naar commerciele site verwijderd.
quote:Bambi schreef op 12 april 2012 @ 18:50:

Beste Mod,

Ik log nog maar zelden in hier (en posten al helemaal zeer zelden -heb ook geen andere nick) maar toch zag ik vandaag dat mijn echte naam en foto in het 'Facebook'- rijtje op de beginpagina/forumpagina van Viva staat. Ik heb absoluut NOOIT Viva geliked vanaf Facebook.

Hoe kan dit en vooral; hoe voorkom ik dat dit gebeurt?Dat kan wel uit volgens mij. Ik krijg althans op de plek waar jij je foto ziet staan de mededeling dat ik 'platform applications' uit heb staan en daardoor niks zie. Dus als je ergens in Facebook een vinkje weghaald bij 'enable platform applications' zou het afgelopen moeten zijn.
Hart ritme

Verplaatst van Actueel naar Overig.
Tandarts

Verplaatst van Lijf & Lijn naar Psyche.
Verplaatst naar overig;

Schat weet jij waar de mosterd staat?

mvg,

Junior.
Tandartstopic naar psyche? Lekker oordeel spreekt daar uit zeg. Moet 'ie niet gewoon naar gezondheid?
Beste forummers,

Het valt ons op dat er de laatste tijd in dit Moderator topic veel gediscusseerd/gekletst wordt. Erg gezellig natuurlijk, maar hierdoor raken veel serieuze vragen ondergesneeuwd. Het staat jullie vrij elders een topic te openen, maar wij zouden jullie willen vragen om dit topic alleen te gebruiken waar het voor bedoeld is. Off topic berichten zullen consequent en zonder vermelding worden verwijderd. Dit is echt niet om flauw te doen, maar is puur en alleen dat wij ons werk goed kunnen doen.

Dank voor de medewerking!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 13 april 2012 @ 09:46:

Beste forummers,

. Het staat jullie vrij elders een topic te openen, maar wij zouden jullie willen vragen om dit topic alleen te gebruiken waar het voor bedoeld is.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Een napraattopic?

Zou wel handig in 1 oogopslag het zelfde topic. Voor de forummers als ook voor jullie mods.
quote:ModeratorViva schreef op 13 april 2012 @ 09:46:

Beste forummers,

Het valt ons op dat er de laatste tijd in dit Moderator topic veel gediscusseerd/gekletst wordt. Erg gezellig natuurlijk, maar hierdoor raken veel serieuze vragen ondergesneeuwd. Het staat jullie vrij elders een topic te openen, maar wij zouden jullie willen vragen om dit topic alleen te gebruiken waar het voor bedoeld is. Off topic berichten zullen consequent en zonder vermelding worden verwijderd. Dit is echt niet om flauw te doen, maar is puur en alleen dat wij ons werk goed kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumAls ik voor elke keer dat jullie dit geschreven hebben een euro krijg dan is mijn vakantie voor dit jaar betaalt
Verwijderd ivm reclame;

Tassen site

mvg,

Junior.
Beste mods, in dit topic is een discussie ontstaan waarvoor intussen een apart topic is geopend. Is het mogelijk de discussie voor ons te verplaatsen?
Lieve mods, ik had een vraag gesteld over het verwijderde bannelingen topic en iemand zei dat er door een mod antwoord zou worden gegeven.

Wordt dit in een soort modjes vergadering gegooid? Hoe werkt dat eigenlijk? Gewoon nieuwsgierigheid van me
quote:scamp schreef op 13 april 2012 @ 10:44:

Lieve mods, ik had een vraag gesteld over het verwijderde bannelingen topic en iemand zei dat er door een mod antwoord zou worden gegeven.

Wordt dit in een soort modjes vergadering gegooid? Hoe werkt dat eigenlijk? Gewoon nieuwsgierigheid van me

Wij hebben dit besproken, ook tijdens de klankbordgroep meeting. Er is besloten om het bannelingen topic niet terug te laten keren. Dit met name om de privacy van onze forummers (mbt bannen) te waarborgen. Ervaring leert dat een dergelijk topic veel onrust veroorzaakt. Hoop dat je zo een duidelijk antwoord hebt op je vraag!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:frizzy schreef op 13 april 2012 @ 10:31:

Beste mods, in dit topic is een discussie ontstaan waarvoor intussen een apart topic is geopend. Is het mogelijk de discussie voor ons te verplaatsen?

Dit gaan we regelen!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven