Ik zoek een liedje
dinsdag 17 april 2012 om 20:17
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een Engelstalig liedje, EDIT: gezongen door een vrouw, een beetje een Ierse/Keltic klank. Het is een soort lullaby, dit woord komt er ook in voor. Tussendoor komt er een tekst in voor die lijkt op: loe lali la loe. of lulalelilu of loalulila
Zouden jullie me op weg kunnen helpen? Mijn eeuwige dank!!
Zouden jullie me op weg kunnen helpen? Mijn eeuwige dank!!
dinsdag 17 april 2012 om 21:36
quote:lionlily schreef op 17 april 2012 @ 21:34:
[...]
Hm, ja, ik snap wat je bedoelt! (toch is het niet de juiste )
Dit gaat een obsessie worden Dit dus ik had dit topic niet moeten openen
[...]
Hm, ja, ik snap wat je bedoelt! (toch is het niet de juiste )
Dit gaat een obsessie worden Dit dus ik had dit topic niet moeten openen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 17 april 2012 om 21:52
dinsdag 17 april 2012 om 21:55
dinsdag 17 april 2012 om 22:00
quote:lionlily schreef op 17 april 2012 @ 21:55:
[...]
Jaaaaaaaaah!!!! Dat is hem! Geweldig, ik ben heel blij hiermee, het is voor iets speciaals (kan ik helaas niet vertellen) en dit completeert het.
Dank allemaal voor het zoeken en de lieve hulp!
Wat goed!
Ga meteen even kijken op YT.
Slaap lekker.
[...]
Jaaaaaaaaah!!!! Dat is hem! Geweldig, ik ben heel blij hiermee, het is voor iets speciaals (kan ik helaas niet vertellen) en dit completeert het.
Dank allemaal voor het zoeken en de lieve hulp!
Wat goed!
Ga meteen even kijken op YT.
Slaap lekker.
dinsdag 17 april 2012 om 22:12
Heb hem ook even geluisterd, uit nieuwsgierigheid.
Ik word altijd acuut zo mega neerslachtig van dit soort Ierse muziek, raar is dat. Geen asociaties, althans geen bewuste, maar als ik hier te lang naar luister dan ga ik me echt klote voelen. Hoewel het helemaal niet lelijk is, ofzo. Ik vind het mistroostigheid, melancholie en eenzaamheid uitwasemen.
Ik word altijd acuut zo mega neerslachtig van dit soort Ierse muziek, raar is dat. Geen asociaties, althans geen bewuste, maar als ik hier te lang naar luister dan ga ik me echt klote voelen. Hoewel het helemaal niet lelijk is, ofzo. Ik vind het mistroostigheid, melancholie en eenzaamheid uitwasemen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.