Ik zoek een liedje
dinsdag 17 april 2012 om 20:17
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een Engelstalig liedje, EDIT: gezongen door een vrouw, een beetje een Ierse/Keltic klank. Het is een soort lullaby, dit woord komt er ook in voor. Tussendoor komt er een tekst in voor die lijkt op: loe lali la loe. of lulalelilu of loalulila
Zouden jullie me op weg kunnen helpen? Mijn eeuwige dank!!
Zouden jullie me op weg kunnen helpen? Mijn eeuwige dank!!
zaterdag 21 april 2012 om 13:42
dinsdag 26 juni 2012 om 18:06
Ik zoek ook een liedje,
Vandaag op een uitvaart werd een lied gedraaid met in de titel "remember" Het werd door een vrouw gezongen, ik meen ook dat er in de naam iets met mac werd genoemd maar dat weet ik niet zeker. Het begon met iers/keltische? muziek.
Hoop dat het iemand het weet,
o, en het is niet Sarah mc Lachlan trouwens
Vandaag op een uitvaart werd een lied gedraaid met in de titel "remember" Het werd door een vrouw gezongen, ik meen ook dat er in de naam iets met mac werd genoemd maar dat weet ik niet zeker. Het begon met iers/keltische? muziek.
o, en het is niet Sarah mc Lachlan trouwens
zaterdag 8 september 2012 om 21:39
zaterdag 8 september 2012 om 22:46
quote:amaia schreef op 26 juni 2012 @ 18:06:
Ik zoek ook een liedje,
o, en het is niet Sarah mc Lachlan trouwensFleetwood Mac - Remember Me ?
Ik zoek ook een liedje,
o, en het is niet Sarah mc Lachlan trouwensFleetwood Mac - Remember Me ?
“Don’t look back – you’re not going that way.”