Vertel hier de forumrel!

17-04-2012 21:40 541 berichten
Gotsakke, ik zat nog wel zo goed op te letten en ineens is er ergens een rel op het forum zonder dat ik het in de gaten had.

Ik word een dagje ouder en kan het allemaal niet meer bijbenen.

Willen jullie mij hier alsjeblieft tippen als er ergens gedoe is?
Alle reacties Link kopieren
quote:mazzelen schreef op 17 april 2012 @ 23:34:

[...]

Je bedoelt de brandende pikken?

Juist.

En dan die van de Blauwe Vozer (die overigens verdacht veel op een Franse cha sja zanger lijkt)
quote:missvivaesque schreef op 18 april 2012 @ 00:01:

[...]

Juist.

En dan die van de Blauwe Vozer (die overigens verdacht veel op een Franse cha sja zanger lijkt)Fanse toch? Zónder R?

Heel alert van je!

Arrrrrrrrmannnnn, zo was 't toch?
quote:missvivaesque schreef op 18 april 2012 @ 01:08:

Heel alert van je!

Arrrrrrrrmannnnn, zo was 't toch? maar blauw is niet altijd een blauwtje lopen toch?
Ik voel inspiratie opborrelen hier....

Een Blauwtje lopen, hoe verzinnnjn je het?!
Nee hè, nee hè, neeee!!!

Waarom mis ik toch altijd die rellen?! Ik wil een Rel-alert!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:bammetjebamie schreef op 17 april 2012 @ 23:44:

[...]

't is jouw schuld met je opbedstuurderij!
quote:Enn schreef op 17 april 2012 @ 23:46:

[...]

Nee joh.... allemaal huisvrouwen hier. écht hé...
Is hier al een rel begonnen??
Ik wil me ook aanmelden!! Ben soms zo recalcitrant en dan is er niks zo lekker als rellen!

Moet ik me ergens aanmelden voor de Belboom?
* Bericht aan mazzelen*

Kan je er effe voor zorgen dat de mods " thuis" alle 93 delen deleten wegens privacy en ook die andere 2 delen, en dat elke verwijzing in alle topics die verwijzen naar "thuis" ook verwijderd worden.

We worden namelijk getagd.! En aangezien jij de aanstichter bent van al die 93 + 2 topics, tag ik jou als de aangewezen persoon om er voor te zorgen dat het het nu wel klaar is.

* Klaar met bericht*
quote:lunaan schreef op 18 april 2012 @ 19:11:

* Bericht aan mazzelen*

Kan je er effe voor zorgen dat de mods " thuis" alle 93 delen deleten wegens privacy en ook die andere 2 delen, en dat elke verwijzing in alle topics die verwijzen naar "thuis" ook verwijderd worden.

We worden namelijk getagd.! En aangezien jij de aanstichter bent van al die 93 + 2 topics, tag ik jou als de aangewezen persoon om er voor te zorgen dat het het nu wel klaar is.

* Klaar met bericht*Is 'taggen' niet een soort van beginnend relletje?
quote:ThunderassMan schreef op 18 april 2012 @ 19:18:

[...]

Is 'taggen' niet een soort van beginnend relletje?Ligt aan de tag maar daar zie ik wel mogelijkheden.
verkeerde topic
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 18 april 2012 @ 19:21:

Ik voorspel met terugwerkende kracht dat tussen 11.25 uur en 17.22 uur heel veel berichten hier in een groot zwart gat verdwijnen. Das toch een ander (voo)r(sp)eltopic?
quote:datdus schreef op 18 april 2012 @ 19:20:

[...]

Ligt aan de tag maar daar zie ik wel mogelijkheden.Ik ook, ik zal eens een voorzetje geven qua tag. (niet verder vertellen, het moet wel een geheim blijven dat ik het was)
Dames en heer, niet lullen graag maar poetsen. Vanaf vrijdag 12.00 heb ik twee weken vakantie, en dan verwacht ik een rel van formaat.

Ik zal dit bericht een half uur laten staan, daarna verwijder ik het wegens praaivussiegevoelige informatie.
quote:ThunderassMan schreef op 18 april 2012 @ 19:24:

[...]

Ik ook, ik zal eens een voorzetje geven qua tag. (niet verder vertellen, het moet wel een geheim blijven dat ik het was) *doet slotje op mond*
quote:datdus schreef op 18 april 2012 @ 19:25:

[...]

*doet slotje op mond*Ik niet
quote:datdus schreef op 18 april 2012 @ 19:25:

[...]

*doet slotje op mond**wacht rustig op rel naar aanleiding van, anoniem geplaatste, tag*
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 19:25:

Dames en heer, niet lullen graag maar poetsen. Vanaf vrijdag 12.00 heb ik twee weken vakantie, en dan verwacht ik een rel van formaat.

Ik zal dit bericht een half uur laten staan, daarna verwijder ik het wegens praaivussiegevoelige informatie.Wegens praaivacie kun je het hele topic laten verdwijnen.
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 19:28:

[...]

Ik niet 'slik'
Hé kijk nou, een tag. Nou ja zeg, wat is dát nou voor tag!! Dat doe je toch niet?!?! Je kunt niet zomaar mensen gaan lopen beschuldigen!

quote:datdus schreef op 18 april 2012 @ 19:24:

[...]

Das toch een ander (voo)r(sp)eltopic?Sjips... je hebt gelijk...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Valt toch te verwachten zoiets van die ene forummer wiens-naam je-natuurlijk-niet-mag-noemen-dus-doen-we-een-vage-beschrijving-van-de-nick.

En dan doen we hier nog wat onderhuidse vage maar licht bedreigende sneerleverworsten in de richting van die forummer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven