Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
.
Aphro, je bent geen egoistische trut! Alleen schreeuwen je postings aan alle kanten dat je in de war bent en vast wilt houden aan dat wat was en is en wat je dierbaar is.

Natuurlijk is jouw band met nr 2 niet meteen doorgeknipt. Het is alleen op dit moment allemaal zo kwetsbaar!

Juist op momenten dat je het even niet meer zo goed weet en alles warrig is, is het miss goed om een stapje terug te doen en te overdenken waar je staat en wat je wilt. Je nu blijven storten in nr 2, maakt de situatie niet bepaald makkelijker en blijft de chaos in je hoofd aanwakkeren.

Het zou volgens mij zo zonde zijn als je straks op een punt komt waar ineens blijkt dat je alles wat je nu zo graag wilt behouden, tussen je vingers doorgeglipt is.

En dat doet het, als uitkomt dat dat waar nr 1 moeite mee heeft, achter zijn rug om door is blijven gaan.

Ik bedoel het goed en miss ben ik ook niet de aangewezen persoon om een spiegel voor te houden. Maar ik zou het zo jammer voor je vinden als alles wat je nu liefhebt ineens weg zou vallen.

Er is veel gebeurd, de laatste tijd. Neem een pas op de plaats en laat het bezinken. Ga een borrel drinken in de apres ski en overleg de volgende lesronde met de mensen die met je meeskien, zodat ze weten wat je wilt en kunt.
Zo. En nu ga ik met mijn versgedrukte certificaat een uurtje kindergymles geven als officiele kindergymjuf. Dat was het pittige examen, waarvoor ik belachelijk veel nachten wakker heb gelegen en wat me heul veul stress opleverde. Het is gelukt en ik ben er trots op ook!

Einde offtopic .
@aphro: op basis van wat ik hier zoal van jou gelezen heb, vind ik je geen egoistische trut! Gevoel kun je niet dwingen...

@hier: gesprek gehad met De Baas en Bitch samen. Zij heeft gezegd dat ze haar woorden terugneemt en te snel geoordeeld heeft. Waarop ik met geoefend medeleven heb gezegd dat het me spijt dat ik zo heftig reageerde. not. Maar goed. Zij bleek in februari al een overplaatsing te hebben aangevraagd en die komt er nu ook. *vreugdedansje* Toen mocht zij gaan en moest ik nog even blijven. Slik.

Baas had telefonisch contact gehad met nr2 en wou een gesprek met ons beide om wat duidelijkheid te scheppen. Hmm.

Dat vergt weer een andere aanpak... Wat te doen? Ontkennen? Of baas er op wijzen dat ons werk er -buiten dit gedoe om- er niet onder lijdt?
@aphro: wat ik zo lees vindt ik jou zeker geen trut , en heb er een aantal meegemaakt hoor.

@nop gefeliciteerd !

@Roos en Nop en ja al is het een kleine opening, ik zal hier voorzichtig mee zijn en mezelf aanpassen aan haar tempo, mocht ooit tot zover komen.
Hoi ben nieuw op de site en heb sinds vorige week ook scharrel met een gebonden vent...heb zelf ook een vriend waar ik mee samenwoon en zocht info hoe andere vrouwen hier mee omgaan...Is niet de 1e x dat ik met een andere vent een vluggertje heb gemaakt,maar deze is wel erg leuk haha.

Hebben voor morgen ook afgesproken en hoop nu steeds dat mn foon niet afgaat dat ie smst dat er wat tussen komt van zijn kant....

Ben wel erg blij dat ik niet de enigste ben die een geheime minnaar heeft
@Rooss, heb vanochtendd heerlijk geshopt, 2 nieuwe lingeriesetjes gekocht. Heb me heerlijk uitgeleefd, veel gepast . En daarna natuurlijk foto's naar 3 en (potentiële) 4 gestuurd. Helaas voor nr. 2 kunnen er geen foto's via WF worden verstuurd, dus hij ziet ze volgende week IRL.

@Lolita, verheug me nu al op je post van vanavond! Wat heb jij een ontzettende lieve nr. 1!! Die van mij is ook heel lief en makkelijk, maar dit zie ik bij ons thuis niet zo snel gebeuren ;). Ben heel benieuwd hoe het vanmiddag verder gaat met de trol. Hopelijk lost het zichzelf zo op.

Ik ben het eens met Iddan. Aphrodite, je bent geen trut! Ik heb een open relatie met m'n nr. 1 maar ik voel me soms ook egoïstisch, terwijl ik "toestemming" heb. Heel veel sterkte!

Ik heb vanmiddag de hele middag voor mezelf. Potentiële nr. 4 woont aan de andere kant van NL, maar is nu in de buurt (44 km verderop), maar kan helaas niet spijbelen van z'n werk. En ik heb nog steeds niks aan m'n huishouden gedaan!! Ik heb teveel afleiding, chatten met 2,3 en 4 en dit forum bijhouden...ben er mooi druk mee!
quote:meis34 schreef op 18 april 2012 @ 13:49:

@Rooss, heb vanochtendd heerlijk geshopt, 2 nieuwe lingeriesetjes gekocht. Heb me heerlijk uitgeleefd, veel gepast . En daarna natuurlijk foto's naar 3 en (potentiële) 4 gestuurd. Helaas voor nr. 2 kunnen er geen foto's via WF worden verstuurd, dus hij ziet ze volgende week IRL.

@Lolita, verheug me nu al op je post van vanavond! Wat heb jij een ontzettende lieve nr. 1!! Die van mij is ook heel lief en makkelijk, maar dit zie ik bij ons thuis niet zo snel gebeuren ;). Ben heel benieuwd hoe het vanmiddag verder gaat met de trol. Hopelijk lost het zichzelf zo op.

Ik ben het eens met Iddan. Aphrodite, je bent geen trut! Ik heb een open relatie met m'n nr. 1 maar ik voel me soms ook egoïstisch, terwijl ik "toestemming" heb. Heel veel sterkte!

Ik heb vanmiddag de hele middag voor mezelf. Potentiële nr. 4 woont aan de andere kant van NL, maar is nu in de buurt (44 km verderop), maar kan helaas niet spijbelen van z'n werk. En ik heb nog steeds niks aan m'n huishouden gedaan!! Ik heb teveel afleiding, chatten met 2,3 en 4 en dit forum bijhouden...ben er mooi druk mee!

Nieuwe lingerie......zalig, geniet ervan

Maarreuh....Hoe doe je het toch!? nr2, nr3 én nr4.....wow hoe kan je je op zoveel mannen tegelijk focussen? Ik veroordeel hélemaal niet, ieder z'n ding maar zou het zelf echt niet kunnen. Ik heb het al zwaar met één extra exemplaartje bovenop m'n nr1. Staan die allemaal op een zelfde niveau voor jou? En zoek je in elk van hen iets anders? Of zijn ze gewoon allemaal lekker, zonder meer....

Is 34 ook jouw leeftijd trouwens?

@Nop: proficiat met je diplomaatje, lijkt me tof wat je gaat doen!!
Minnaar en ik hebben afscheid genomen. Ik wil mijn huwelijk afsluiten op een manier waardoor ik niet vertroebeld ben met nr 2 in gedachten. Ik slaap niet meer, heb er maagpijn van en walg van mezelf . Over pure seks heb ik geen schuldgevoel, maar de gevoelens voor hem maken dat ik in zo'n spagaat zit . Ik kan dat gewoon niet.
@ella, ik zie ze bijna nooit!! Is makkelijk volhouden op deze manier! Nr. 2 heb ik sinds december 3x ontmoet, nr. 3 in februari 2x en nr. 4 ga ik in mei ontmoeten. Laatste keer dat ik een date met 2 zou hebben was begin maart en toen was ie ziek. 3 was vanochtend ziek (zou het aan mij liggen?? )

Ze zijn allemaal verschillend, qua uiterlijk en karakter. Maar allemaal zijn ze lekker. Nr. 2 blijft toch speciaal, 2e man waar ik het ooit mee gedaan heb. Helaas woont ie op 2 uur rijden van me. Nr. 3 is de enige die in de buurt woont, maar erg druk met z'n net gestarte bedrijf. En potentiële nr. 4 is compleet anders...attent, lief, open, geil... zo anders dan 2 en 3.

Het zou lastiger worden als ik ze heel vaak zou zien, maar da's dus niet het geval. 2 en 3 zijn meer sv's, 4 komt meer over zoals een minnaar zou moeten zijn. Maar als ik het zo teruglees...best wel veel, 4 lovers (incl nr. 1, die overigens niet klaagt).

@stew, sterkte meid!!

En ik ben idd 34 jaar.
anoniem_146379 wijzigde dit bericht op 18-04-2012 14:50
Reden: Was nog iets vergeten...
% gewijzigd
Jeetje Stew!!

*Stil*

Wat krachtig!
Zo voel ik me nu niet Rooss. Ik kan de hele dag wel janken. Het allerliefst hak ik nu knopen door, maar we hebben binnenkort een heel belangrijk familieding. Nog heel even uitstellen die bom...
Snap ik, lieve Stew.

Jah, dan moet die kogel ook door de kerk hè? Rot, die familiedingen.. Dubbel rotgevoel Stew, wetende wat gaat komen en dan je gemis.. ruikt je man lont?
Nee, deed hij dat maar. Dan had ik een opening. Maar aan de andere kant geeft het misschien ook aan hoe we uit elkaar zijn gegroeid.
Lieve stew.. Diep respect voor je dappere keuze en je daadkracht. Ook al voel je je niet sterk; je bent sterker dan je denkt en ik bewonder je daarom! Kus
Lolita,Wat een bijzondere nmr1 heb jij en wat een verhaal zeg,heb mij kostelijk vermaakt,sorry

Stew,sterkte met alle moeilijke beslissingen die op je pad komen

Aphro,jij ook sterkte!

Engel
Angel1971. Hi dan, hoe is met jou dan?
quote:engel68 schreef op 18 april 2012 @ 15:34:

Lieve stew.. Diep respect voor je dappere keuze en je daadkracht. Ook al voel je je niet sterk; je bent sterker dan je denkt en ik bewonder je daarom! KusDat dus. Daar valt niks meer aan toe te voegen Stew.
quote:engel68 schreef op 18 april 2012 @ 15:48:

Angel1971. Hi dan, hoe is met jou dan?

Hoi engeltje,

Al geruime tijd niet super,gezondheid is ff niet wat het moet zijn,weinig energie.

Wel wilde plannetjes in mij goede dagen .

Hopelijk snel weer het oude engeltje.

*jij heb nog mail van mij tegoed ,zal vd week is proberen alles te gaan beantwoorden*
Okee, Angel, fijn te horen dat ik in elk geval een bron van vermaak ben.

Ben inmiddels een beetje uitgestresst, maar ik haal pas opgelucht adem als Miss Bitch officieel is overgeplaatst naar een andere afdeling. Te weten dat zij dus al eerder overplaatsing had aangevraagd (en dus blijkbaar al langer iets voor nr2 voelt, want ik ga er vanuit dat dat de reden is), stemt me toch iets milder tov haar. Krijg bijna medelijden.

Bijna

Na mn -rustige- pauze waarin ik nr2 een update had gegeven van het gesprek, zag ik ineens de auto van nr2 het parkeerterrein op rijden. Had ik hem verdorie geadviseerd wat rust te nemen, komt ie gewoon naar het werk! Nou ja, ik heb hem opgewacht en hij zag er verdomd goed uit. Alsof er niks aan de hand is, komt hij binnenwandelen. Schone (en droge )nette kleren aan, geschoren, geurtje op enz. Om op te vreten. Het enige wat hij zei was:"Kom op, we hebben wat uit te leggen."

Samen op weg naar Den Baasch. Nr2 nam meteen het voortouw, ging zitten en vroeg wat Baas wilde weten. Baas begon een leuk praatje (blijkbaar helemaal niet verbaasd dat iemand die zich diezelfde ochtend nog ziekgemeld had, nu kerngezond tegenover hem zat) waarin het er op neerkwam dat hij 'roddels' had gehoord, en graag wou weten in hoeverre daar iets van waar was.

Nr2 vroeg wat hij dan exact gehoord had. Ja, dat was niet helemaal duidelijk... Het had in elk geval geklonken alsof nr2 en ik elkaar ook buiten het werk om regelmatig zagen.

Lekker vaag. Maar goed, nr2 kijkt mij aan en zegt dat dat waar is. Baas vraagt of hij iets genuanceerder kan zijn, waarop ik een beetje mijn geduld verlies en vraag wat hij nou eigenlijk wil horen. -stilte-

Uiteindelijk nr2 die weer iets zegt, namelijk dat hij gaat scheiden. En nee, dat heeft niets te maken met de manier waarop hij en ik met elkaar omgaan, zijn vrouw wilde dat al langer. Baas haakte eteen in op 'de manier waarop wij met elkaar omgaan': hoe hij dat bedoelt?

Ondertussen zat ik me al op te vreten, want hij WEET het gewoon, hij wil gewoon horen dat we het hardop zeggen!

Nr2 vroeg of dat iets uitmaakte. Maakt het een verschil of we in het weekend samen naar de sportschool gaan of dat we er een relatie op na houden? Zolang werk en prive gescheiden blijven, hoeft dat geen enkel probleem te zijn, toch?

*ik zat er bij en ik luisterde alleen maar... k was een heerlijke toevoeging aan het gesprek*

Na uiteindelijk wat tactisch verpakte vragen en opmerkingen van Baas te hebben overleefd (niks bekend, niks uitgesloten), konden we weer gaan. Hij meldde nog wel even dat werk en prive gescheiden dienen te blijven en dat de werkprestaties niet mogen lijden onder welke vorm van onderlinge omgang dan ook. Ofzoiets... Toen heb ik gevraagd of hij vond dat mijn prestaties of die van nr2 de laatste tijd achteruit waren gegaan. Eh, nee, dat niet. Nou dan, dan zijn we klaar toch? Prima kerel.

Nr2 gaat morgen gewoon weer werken en dan zien we wel. Nu met een kop thee op de bank even bijkomen.

Vanavond ga ik nog wel even bij hem langs. Er dient natuurlijk wel zo af en toe een neuq plaats te vinden, en om te voorkomen dat ie me morgen ter plekke op het kopieerapparaat pakt...

Hopelijk is hiermee 'the drama' ook weer voorbij. Kan hij gaan wennen aan zn leventje als gescheiden papa, al heb ik de indruk dat vooral die onverwachte reactie van zn vrouw hem niet lekker zat. Dat meer dan het feit dat er gescheiden gaat worden. Somehow heb ik het idee dat hij zich daar al langer op voorbereid had.

Maar goed, op naar leukere tijden met beide nummers.
.
quote:stewardess schreef op 18 april 2012 @ 14:47:

Minnaar en ik hebben afscheid genomen. Ik wil mijn huwelijk afsluiten op een manier waardoor ik niet vertroebeld ben met nr 2 in gedachten. Ik slaap niet meer, heb er maagpijn van en walg van mezelf . Over pure seks heb ik geen schuldgevoel, maar de gevoelens voor hem maken dat ik in zo'n spagaat zit . Ik kan dat gewoon niet.Heftig.....veel sterkte hoor!!
Lolita ,wat een verhaal,lijkt wel een soap.

Dat scheiden is wel een minder iets van je nmr2.

Hopelijk gaat dat in alle rust.

Veel plezier vanavond
Ik moet van alles bij lezen. Maar zag onderaan de post van iddan, die reageerde op stewardess. Las de posts van stewardess....

Al vanaf begin lees ik je posts stewardess.

Wat sterk van je om met minnaar te stoppen. Maar zou het niet afleiding voor je kunnen zijn in de positieve zin, when the going gets tough....

Dat je partner niets merkt vond ik al merkwaardig toen je destijds verdrietig was. Ik las toen geen post waarin je aangaf dat hij het op merkte (meen ik mij te herinneren)

Tegengestelde van liefde is niet haat, maar onverschilligheid.
@iddan, voornamelijk naar hem toe.. Zo iets als: zie je wel, ik ZEI toch dat ik niet wilde dat je met hem afspreekt? Nu zie je het, ga je vreemd, heb het altijd al vermoed blablabla...

Ook naar mezelf, ik vind nummer2 namelijk ook potentie hebben om een platonische vriendschap mee op te bouwen.. dat is dan ook niet meer mogelijk ..

Moeilijk moeilijk allemaal..het lijkt of ik moet kiezen tussen: vriendschap met instemming van nr1 of stiekem seks ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven