Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
maandag 21 mei 2012 om 12:45
quote:Sensual_D schreef op 21 mei 2012 @ 10:32:
[...]
. Vanuit het verleden kan ik mij herinneren dat Vivadiva er ook niet meerdere minnaars op na hield, zij had deze minnaar omdat ze erg graag een nr1 relatie met hem wilde, niet om de spanning.. Mijn gevoel over haar geschiedenis geeft aan dat het voor haar geen optie is.Oke dat wist ik niet.
[...]
. Vanuit het verleden kan ik mij herinneren dat Vivadiva er ook niet meerdere minnaars op na hield, zij had deze minnaar omdat ze erg graag een nr1 relatie met hem wilde, niet om de spanning.. Mijn gevoel over haar geschiedenis geeft aan dat het voor haar geen optie is.Oke dat wist ik niet.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
maandag 21 mei 2012 om 12:48
quote:xxsilviaxx schreef op 21 mei 2012 @ 12:01:
...
Tis moeilijk en verdrietig..al weet ik dat er vele ergere dingen zijn....maar op dit moment..pfff
Op dit moment stort je wereld in en kan je alleen maar huilen. Ik denk dat dat heel herkenbaar is voor velen.
Sterkte
...
Tis moeilijk en verdrietig..al weet ik dat er vele ergere dingen zijn....maar op dit moment..pfff
Op dit moment stort je wereld in en kan je alleen maar huilen. Ik denk dat dat heel herkenbaar is voor velen.
Sterkte
maandag 21 mei 2012 om 12:51
quote:xxsilviaxx schreef op 21 mei 2012 @ 12:31:
Dank je..dat is alles wat ik ff kan zeggen...
Wil het loslaten..maar het doet zo'n pijn..
Terwijl ik hier gewoon een nietsvermoedende nummer 1 en kids in huis heb zitten...alles voor elkaar..en toch zo verdrietig kunnen zijn..belachelijk gewoon..
...Het lastige is dat je dan je verdriet ook nog moet verbergen voor hen. Wat men al zegt, uit je hier. En succes met de verklaring die je thuis moet hebben. Want je bent natuurlijk afweziger en verdrietiger, loopt met huilogen rond enz.
Dank je..dat is alles wat ik ff kan zeggen...
Wil het loslaten..maar het doet zo'n pijn..
Terwijl ik hier gewoon een nietsvermoedende nummer 1 en kids in huis heb zitten...alles voor elkaar..en toch zo verdrietig kunnen zijn..belachelijk gewoon..
...Het lastige is dat je dan je verdriet ook nog moet verbergen voor hen. Wat men al zegt, uit je hier. En succes met de verklaring die je thuis moet hebben. Want je bent natuurlijk afweziger en verdrietiger, loopt met huilogen rond enz.
maandag 21 mei 2012 om 13:05
Lief van jullie allemaal..
Het valt nu ff zwaar...klopt...
maar voel me zo'n zeur...waar heb ik het over..
Er zijn mensen bij die het veel beroerder hebben..
Heeft gewoon tijd nodig....en vrees dat dat nog ff gaat duren...
Ik wist dat dit er ooit aan zat te komen..had het alleen nu nog niet verwacht...niet na onze fantastische date..inmiddels 3 weken geleden...
Hij praat over een overdosis die ie gehad heeft....moest er stiekem wel om lachen..
Maar denk inderdaad dat dat de druppel was van schuldgevoel naar thuis...
Heb "gelukkig" altijd mijn hooikoorts achter de hand..dat verklaard de rode huilogen...
Dank jullie allen
Het valt nu ff zwaar...klopt...
maar voel me zo'n zeur...waar heb ik het over..
Er zijn mensen bij die het veel beroerder hebben..
Heeft gewoon tijd nodig....en vrees dat dat nog ff gaat duren...
Ik wist dat dit er ooit aan zat te komen..had het alleen nu nog niet verwacht...niet na onze fantastische date..inmiddels 3 weken geleden...
Hij praat over een overdosis die ie gehad heeft....moest er stiekem wel om lachen..
Maar denk inderdaad dat dat de druppel was van schuldgevoel naar thuis...
Heb "gelukkig" altijd mijn hooikoorts achter de hand..dat verklaard de rode huilogen...
Dank jullie allen