Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Alle reacties Link kopieren
Beste dames en heren; voila een nieuw deel!
heeeeeerlijk!





hoe lang drijven jullie gemiddeld op een wolkje na een date?
Thanks Stew!



Vaintje, een dag of 2-3. Daarna graai ik mezelf weer bij elkaar en ben ik er wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik geniet nog steeds na. Er zijn ook allerlei plannen gemaakt. Het is echt een minnaar uit een schoolboekje
Fijn Stew! (dat je nog steeds nageniet en je zo lekker bezighoudt bedoel ik)

Bedankt voor het nieuwe topic!



Vain, ik na een lekkere date ook een dag of 2-3, dan begint het en hij te zakken. Dat vind ik ook wel zo fijn eigenlijk. Alleen... dan krijg ik alweer zin in de volgende!!



Inez, ik ben ook benieuwd wat eea met je hart gaat doen. Denk je dat de date meer impact zal hebben omdat jullie tussendoor ook veel delen, veel contact hebben en vooral intens contact hebben?
Ah wat een fijn fris topic ;)
Alle reacties Link kopieren
Om nog even terug te komen op de oorspronkelijke vraag die in dit topic wordt gesteld....

Ik ken m'n minnaar nu enkele maanden. De voorbije dates zijn nog op één hand te tellen. De eerste 2 ontmoetingen werd er enkel gekust. We mailen of chatten iedere dag en ik merk dat hij heel afhankelijk van me wordt. Ik vind dat ergens wel een aangenaam gevoel omdat ook ik echt aan hem gehecht begin te geraken. Er komt een echt warm, intens gevoel bij...



Beiden spreken we niet uit ervaring, we zijn mekaars eerste geheime relatie...Maar ik vraag me af, hoe evolueert zo iets bij jullie? Wordt dit gevoel steeds hechter of moet je jezelf dwingen om daar afstand van te doen? Of...bloedt zo iets dood na een tijd?
Hey Ella , kom ik je hier ook tegen!



Gisteravond schandalig heerlijk en lang met mijn mnr 1 zitten smsen. Oh, wat een genot was dat! Hij had eindelijk eens alle tijd, lag alleen in bed en we hebben lekker bijgekletst en op afstand bijgesekst ook ;).

Als het allemaal lukt, zien we elkaar eind van de week of in het weekend. Dat is bijna te mooi om waar te zijn, dus ik durf er niet op te hopen, maar er zit een kansje in...



Mnr 2 is ineens wel heel erg stil, maar dat ben ik ook. Merk dat er ook steeds meer tijd komt tussen de momenten dat ik aan hem denk. Mnr 1 vroeg gisteren naar mijn liefdesleven en ik vergat mnr 2 bijna, waar ik wel van schrok. Het zegt wel genoeg, denk ik....



Lastig, Ella, bij mij werkt het beter om tussen dates veel tijd te hebben. Dan hecht ik me niet zo snel te erg. Hechten doe ik sowieso wel, maar met een lage date-freq is het te handelen, zeg maar. Het zal alleen voor iedereen anders werken.

Ik heb geen nr 1, dat maakt ook misschien wel een verschil.



Vaintje, ik spiekte nog net je vluggertje mee!! Heeeeeerlijk!!! Een spontaan, verrassingsvluggertje. Joepie!!
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt ook aan de chemie tussen twee mensen, Ella. Bij de een moest ik echt bewust afstand nemen, terwijl het bij de ander heel natuurlijk verliep. Bij mijn huidige lief neem ik geen afstand, het voelt zo goed. En hij neemt al helemaal geen afstand omdat hij single is.
Alle reacties Link kopieren
Leuk je hier ook tegen te komen Noppies



Als ik het goed begrijp heb jij geen "eigen" nr 1 maar wel 2 volwaardige minnaars elk met eigen relatie, is het zo?



Bij ons ligt er meestal vrij veel tijd tussen de afspraken, 3 tal weken gemiddeld en misschien best of het zou nog heftiger zijn. Chemie was er al vanaf het eerste moment dat ik in z'n ogen keek. En eigenlijk, dat heb ik ook wel nodig bij een nr2...
Kiep je dan niet head over heels over het randje Stew?



Ella, ik laat ook bewust veel tijd tussen de dates. Ik zou niet elke week af kunnen spreken. Het moet voor mij wel iets extra's blijven.
Ella, klopt. Beide minnaars hebben een nr 1. Mnr 1 heb ik al meer dan vier jaar, mnr 2 nog niet zo heel lang.

Ik zie ze weinig, door omstandigheden, maar merk dat als ik mnr 1 vaker zie, mijn hart een beetje op de loop neigt te gaan en dat heb ik liever niet . Ookal heb ik geen nr 1, ik heb er niets aan om mijn hart te verliezen aan een getrouwde vent.



Stew, komt dat ook niet omdat het zo nieuwig is nog? Houd je dit vol? Jij hebt toch een nr 1, of niet?



Een nr 2 verhouding is ook heel anders, met veel meer chemie en spanning. Het is iets extra's, een toevoeging. Ik pak in ieder geval altijd goed uit, als ik een date met een minnaar heb, juist ook omdat het niet zo vaak gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Mijn band met nr2 is héél intens. Het rare vind ik dat ik bepaalde gevoelens véél sneller ervaarde bij hem dan ooit bij nr1. Waarschijnlijk is dat vooral door het geheime aspect of door het besef dat je alles in die paar dates moet vatten...
Alle reacties Link kopieren
@ Noppies heb je dan geen behoefte aan een man die je volledig voor jezelf hebt? Hou je liever bewust die veilige afstand?
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me kiepen, en ik kan er weinig tegen doen. Het is niet omdat het nieuw is, sommige dingen natuurlijk wel, maar het voelt bizar goed. Vanaf de eerste keer dat we naar elkaar lachten... Ik ga gewoon genieten en probeer mijn hoofd erbij te houden. Ik ben blij dat ik niet het gevoel heb afstand te moeten nemen en ik bij hem helemaal mezelf kan zijn.
Stew, knap dat je er zo eerlijk naar jezelf over kunt zijn. Kiepen is altijd een risico als dingen zo godsgruwelijk goed voelen.



De keuze is dan erin duiken of wegrennen. Wie overal voor wegrent maakt niks mee en wie zich laat leiden door angst leeft niet echt.



En heeft ook nooit liefdesverdriet..
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook niet meer wegrennen, Rooss. Het risico van liefdesverdriet zit erin, maar ik weet inmiddels dat ik dat kan overleven.



Bijzonder, hoe sommige mensen op je pad komen. Ik zou bijna nog in een zweefteef veranderen
Hm, ik vind dat voor een single anders dan voor een gebonden persoon. Wegrennen vind ik het ook niet. Het is je verstand gebruiken. Ik heb ook een verantwoordelijkheid naar mijn gezin. Ik kan dat niet combineren geloof ik.
quote:x_ella_x schreef op 13 maart 2012 @ 19:03:

Mijn band met nr2 is héél intens. Het rare vind ik dat ik bepaalde gevoelens véél sneller ervaarde bij hem dan ooit bij nr1. Waarschijnlijk is dat vooral door het geheime aspect of door het besef dat je alles in die paar dates moet vatten...@ ella, zo'n nr 2 is heerlijk, maar is het ook niet zo dat omdat het spannend is, dat je gevoelens in werkelijkheid anders zijn, dan ze zijn....
Als je iemand ontmoet waar de klik gigantisch mee is heb je denk ik maar 2 keuzes. Of je gaat het aan of niet. Een tussenweg is er niet, daar zal het te goed voor voelen. Het niet aangaan zal het meest verstandige zijn. Het wel aangaan is spelen met vuur. Met alle spanning en sensatie die dit met zich meebrengt.



Eng... maar wel het gevoel dat je leeft.



Voor beiden keuzes valt iets te zeggen....
,,
Hoezo? Als er een klik is kan je niet meer nadenken? Tuurlijk kan dat wel. De vraag is alleen of je het wilt. En blijkbaar willen sommigen dat helemaal niet.



Iddan, ik denk dat je best eens gelijk kunt hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:iddan schreef op 13 maart 2012 @ 19:29:

[...]





@ ella, zo'n nr 2 is heerlijk, maar is het ook niet zo dat omdat het spannend is, dat je gevoelens in werkelijkheid anders zijn, dan ze zijn...., en dat de intensiteit uiteraard, omdat het schaars is heel intens is?

begrijp me niet verkeerd hoor, ik zie mijn nr 2 door omstandigheden niet op het moment, maar mijn gevoelens voor hem zijn er nog steeds, hoewel ik me langzaamaan begin af te vragen, of ik hem mis, of de aandacht die het met zich meebrengt mis......want oooh wat is het heerlijk om "weer een keer verliefd te zijn"......



Ergens denk ik dat het een combinatie is...Bij mij is het toch zo.

Hij draagt me op handen, hij aanbidt me als het ware. Dat is een héél fijn gevoel al die aandacht. Maar dat is niet de reden waarom ik zo in de ban ben van hem, hij is gewoon alles wat ik verlang aan een nr2 en dat zou hij ook zijn moest hij me minder aandacht geven.
Iddan, ja, dat kan ik. Ik heb meerdere minnaars relaties gehad. Maar ik kan wel afstand doen, ook al is de klik gigantisch. Ik kies er bewust voor om afstand in te bouwen, simpelweg omdat ik me niet op dat hellende vlak wil begeven. Ik kan intensief contact onderhouden zonder mezelf te verliezen. Dat zou ik niet kunnen als ik wekelijks seks met hem zou hebben. En daarom wil ik dat niet. Ik mag een paar dagen van de wereld zijn van mezelf. Maar daarna staat het normale leven weer op de eerste plaats.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven