Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Hier heeft J bijna 7 uur tussen 2 voedingen gelaten. Heb dus ook redelijk geslapen.

Hij heeft nu geen verhoging meer
Correctie: wel weer verhoging...
Hier heeft M ook weer prima geslapen, van 21.00 tot 7.00 (toen heb ik hem wakker gemaakt voor het kdv)..

Tussendoor ook niet meer gehoord, dus ik begin bijna te geloven in zijn eucalyptusbadje, hoestdruppels en neusspray .

Ik geloof zelfs dat we een beetje een ritme aan het ontwikkelen zijn *klopt af*...

T heb ik afgelopen nacht ook niet gehoord, die heeft ook rustig geslapen, totdat we haar wakker maakten om 7.00.
S is echt een draak! Ook op kdv zeiden ze het gister. Wil niet slapen, maakt alles stuk. Brrr...

Geduld is schone zaak, maar moet af en toe echt ff tot tien tellen. Grrrr
Volgens mij zijn alle kindjes op die leeftijd wel eens een draak. N. slaapt op het kdv bijna nooit meer (haalt ze nu wel weer in) en zowel die meiden van het kdv als ik vinden dat geen probleem. Is het erg dan, als ze niet meer slaapt?

En iets stuk maken doet ze ook met regelmaat. Ik probeer netjes uit te leggen dat ze moet uitkijken (vaak is het van die onbeholpenheid dat ze het niet eens door heeft) of dat ze het niet meer mag.

Justdeb, NICE, goed zo met kleine M. Fijn dat het beter gaat!

Maya, arme J2. Neem aan dat je creme hebt. N. heeft eigenlijk alleen d'r polsen die vooral jeuken. Ik heb vorige week op aanraden een lichtere hormooncreme meegekregen die ik nu 2 weken lang moet smeren. En het gaat heel goed met 'r beentjes en armen.

Moom, je nachtje dus wel doorgekomen gelukkig.

Wij hebben gister spontaan vrij gekregen in de mei vakantie en dus ook een week weg geboekt. We gaan naar een park in Limburg, geen CP (was het vroeger volgens mij wel), vlakbij Roermond (nog meer shoppen!!). Gewoon ff een week weg, en helemaal niets moeten. Wat een heerlijkheid zeg.

heb trouwens nog een fantastisch setje voor N. gekocht, foto op hyves, inclusief wat verjaarsfoto's.
ik ga een kind wakker maken, vandaag weer eens lekker Marokkaans koken en moet nog boodschappen doen.
Char: Ik denk dat S ook nog wel erg moeten wennen aan de nieuwe situatie in haar leventje...

Ze moet ineens alle aandacht delen met een broertje wat natuurlijk ook nog gevoed, verschoond etc moet worden.

T kon er ook wat van in de eerste weken dat M er was.. kon ook heel vervelend zijn, maar maakte gelukkig niets stuk.. Maar deed allerlei dingen die niet mogen, als ik M aan het voeden was, want ze wist dat ik dan niet zomaar op kon staan om te kijken wat ze deed...

Hier is het na een week of 4 a 5 weer overgegaan (heel af en toe doet ze het nog wel es hoor), en meestal is ze nu de hele dag in haar 'poppenhoek' aan het spelen.

Ik hoop voor je dat het bij jullie ook gauw weer over is, en dat het gewoon een fase is, dat ze moet wennen aan jullie nieuwe situatie..
Beck: wat heerlijk dat jullie vrij hebben gekregen en er lekker tussenuit gaan!
Hier worden dingen met opzet door kamer gegooid. Dat vind ik niet nodig.

Ze moet idd ook wel wennen, maar eerste twee weken gingen zo perfect dat ik er vanuit ging dat dat zou blijven.

Dat ze niet meer slaapt is niet erg, maar ze klaagt dat ze moe is, dan is ze boven en haalt ze kattekwaad uit. Boeken zijn al van kamer af, knuffels ook, want die ropt ze kapot.

Laten we maar hopen dat het een fase is
Duuv: hoe is het met S?
Waren er al weddenschappen afgesloten?

Er zit een piemeltje aan ons kindje en krijgen (dus) een zoon!!!

Ik zie het nog steeds niet, maar de echoscopiste zei dat ze een andere baan gaat zoeken als blijkt dat ze ernaast zit

Een zoon, zooooooo blij mee! Ook maar meteen de erkenning geregeld nu mijn vriend vrij was. En om het te vieren leuke shirtjes, broeken en jurkjes gekocht (via internet, echt superveel voor weinig geld).

Topdag dus!

Maris, wat vervelend dat je je zo rot voelt. F*ck die roze wolk! Heb ik ook niet. Naast lichamelijke ongemakken heb je gewoon een verdrietige periode achter de rug en zelfs nu je liefste wens in vervulling gaat, wil het niet zeggen dat dat ineens niet bestaan heeft. Ik moet ook die periode afsluiten. Klinkt misschien wat vreemd, want ik ben natuurlijk heel blij. Maar dat verdriet is ook niet meteen vergeten. En je schuldig voelen hoeft al helemaal niet. Kreeg ook telkens te horen dat ik maar MOEST gaan genieten. Tja, dat maak ik zelf wel uit Het is zoals het is en daar doet iedereen het maar mee En het wordt beter, hoor!

X van mij!
Oh en 7 mei in de middag voor de uitgebreide 20 weken echo!
Wow poll! Een jongen! Tof!!!

En dingetjes gekocht, heerlijk!!
quote:Polleke78 schreef op 18 april 2012 @ 16:04:

Waren er al weddenschappen afgesloten?

Er zit een piemeltje aan ons kindje en krijgen (dus) een zoon!!!

Ik zie het nog steeds niet, maar de echoscopiste zei dat ze een andere baan gaat zoeken als blijkt dat ze ernaast zit

Een zoon, zooooooo blij mee! Ook maar meteen de erkenning geregeld nu mijn vriend vrij was. En om het te vieren leuke shirtjes, broeken en jurkjes gekocht (via internet, echt superveel voor weinig geld).

Topdag dus!

Maris, wat vervelend dat je je zo rot voelt. F*ck die roze wolk! Heb ik ook niet. Naast lichamelijke ongemakken heb je gewoon een verdrietige periode achter de rug en zelfs nu je liefste wens in vervulling gaat, wil het niet zeggen dat dat ineens niet bestaan heeft. Ik moet ook die periode afsluiten. Klinkt misschien wat vreemd, want ik ben natuurlijk heel blij. Maar dat verdriet is ook niet meteen vergeten. En je schuldig voelen hoeft al helemaal niet. Kreeg ook telkens te horen dat ik maar MOEST gaan genieten. Tja, dat maak ik zelf wel uit Het is zoals het is en daar doet iedereen het maar mee En het wordt beter, hoor!

X van mij!

ja, die heb je dus niet nodig he!?

Wat leuk poll, een jochie! kan helaas geen blauwe jompel plakken :(
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

check dat schemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Wauw pol een jongen wat gaaf! En jongens zijn echt zoooooo leuk!
Gaaf Poll, gefeliciteerd! En juist nu doen onze gekleurde jompels het weer, het moet zo zijn!

Beck nog gefeliciteerd met N.! Hebben jullie een leuke verjaardag gehad? Lekker dat jullie weg gaan in de mei vakantie!

Maya ik heb inderdaad wel even bijgeslapen, maar lag weer met 39,2 graden koorts en keelpijn in bed, maandag op dinsdagnacht, gisteren ook de hele dag in bed gelegen, nu gaat het weer redelijk. Is nu de 3e keer in 2 maanden dat ik zomaar weer 2 dagen koorts heb met keelpijn, ik lijk er elke keer net niet overheen te komen.

Ik heb bij R. eindelijk het allereerste tandje ontdekt! Toch nog net voor haar 1e verjaardag.
Wow Poll!!! Nu wordt t wel heel erg echt zeg!! Cool, een jongen!! Ik kan je nog niet vertellen hoe leuk t is, maar t zal ongetwijfeld zo zijn! Helaas zwarte lotto niet opgestart, maar dat zou ik ook gegokt hebben.. Voel je ook al wat bewegen?

Mariss, (ongeacht de mindere voorgeschiedenis die ik natuurlijk niet heb), vond ik t beide keren pas echt leuk worden als je echt voelt dat je met z'n tweetjes bent, dus wanneer je van die lieve trapjes voelt (tegen de tijd dat je 34 weken ofzo bent, is de lol daar ook een beetje vanaf, want dan voelt t alsof je ingewanden verhuisd worden ofzo..). Dat is dan ook ongeveer de tijd dat al die beginkwaaltjes voorbij zijn en dan is de grootste onzekerheid ook weg...

Moom, hoera voor de jompels, ik word er spontaan weer wat vrolijker van!

Bleeh Hus, beterschap!

Even mijn meisje troosten, wil vast nog een verhaaltje..
Wauw Poll, een jongen! Wat leuk!! Jongens zijn idd (ook) heel erg leuk!!

En dat schema: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, helemaal goed, de jompels en plaatjes doen het weer!

Wat een prachtig schema hebben we toch nu
Wat gaaf, het schema doet het weer!! En een blauwe jompel voor poll, van harte!! Kun je nu wel al wat meer op je blauwe wolk zitten?
Pooooollll, wat leuk! Jongens zijn zulke lieve knuffelaars! Ben superblij voor je!

Maris, ik vond het ook echt pas leuk toen ik beweging voelde (pas bij 21 weken in mijn geval...). Na het eerste trimester is het sowieso wel beter hoor. Dan ga je er steeds meer zwanger uitzien, ipv vadzig en "mag" je het aan jan en alleman vertellen. Ik vind het helemaal niet raar en ondankbaar overkomen als je zegt dat de eerste tijd van een zwangerschap niet leuk is. Ik vond het allereerste begin met een baby ook een behoorlijke tegenvaller.... Maar ook dat is helemaal goed gekomen!

Hus, beterschap!
Poll een jongen!! leuk!! (dat had ik bij een meisje ook gezegd hihi).

becky, ik heb vd ha hydrocortison creme 2x per dag insmeren. verder houd ik t vet met cetomacrolgol creme. maar op handjes wil t nu niet echt meer weg. had j1 ook toen via dermatoloog ander zalfje gekregen dus als t niet weggaat dan bij ha daar maar omvragen. jeuk op rug en borst komt van allergie dat moet zelf weer weggaan kunnen we alleen vet houden (is geen eczeem)

Slaap weer op mn werk morgen ochtend nog en dan vrijdag lekker een weekendje weg.
Hus, beterschap!

becky lekker onverwacht een weekje vakantie!
Ebp
Meurning moom, lekker geslapen?

Husk, goed uitzieken hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven