Vertel hier de forumrel!

17-04-2012 21:40 541 berichten
Gotsakke, ik zat nog wel zo goed op te letten en ineens is er ergens een rel op het forum zonder dat ik het in de gaten had.

Ik word een dagje ouder en kan het allemaal niet meer bijbenen.

Willen jullie mij hier alsjeblieft tippen als er ergens gedoe is?
quote:datdus schreef op 18 april 2012 @ 19:31:

Hé kijk nou, een tag. Nou ja zeg, wat is dát nou voor tag!! Dat doe je toch niet?!?! Je kunt niet zomaar mensen gaan lopen beschuldigen!

Oh ja, ik lees het nu ook pas. Tsjéé, wat èrg. Wie dóét zoiets. Als ik mazzelen was, nou dan wist ik het wel.

*leunt weer achterover*
quote:datdus schreef op 18 april 2012 @ 19:31:

Hé kijk nou, een tag. Nou ja zeg, wat is dát nou voor tag!! Dat doe je toch niet?!?! Je kunt niet zomaar mensen gaan lopen beschuldigen!

Mensonterend zeg ik je, mensonterend!
Ik moet er tenminste een grote poep van laten.

*dit is dus een Sneer he, met een onderhuidse verwijzing naar de Dader. Dat jullie dat wel even goed weten.*
Echt hoor, tis van de ratten besnuffeld.

Tsk, tsk, het is hier toch ook niet meer wat het geweest is. Vroeger, toen het nog ouderwets gezellig was, was dit niet gebeurd!
Wat is een tag?
quote:ThunderassMan schreef op 18 april 2012 @ 19:30:

[...]

Wegens praaivacie kun je het hele topic laten verdwijnen. Dat is doodnormaal hier, dat levert geen rel op. Hooguit wat gesputter op het modtopic.
quote:mazzelen schreef op 18 april 2012 @ 19:43:

Wat is een tag?Die rooie lettertjes onder de topictitel. Ik raad je aan ze niet te lezen... het is echt heel erg schokkend.
Alle reacties Link kopieren
quote:lechatnoir schreef op 18 april 2012 @ 19:37:

bedreigende sneerleverworsten in de richting van die forummer.

Lekker met curry en wat augurkjes op een cracker

*Rel of VivaForum nee dat moet ik toch verkeerd lezen, dat kan toch helegaar (thanx Minny) niet*
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 19:42:

*dit is dus een Sneer he, met een onderhuidse verwijzing naar de Dader. Dat jullie dat wel even goed weten.*

Beschuldig je MIJ nou? Tssk.

Echt, ik ga je staffen hoor. No kidding.

Tsjongejongejonge, MIJ een beetje de schuld geven: er staat toch duidelijk 'Mazzelen' in de anoniem geplaatste tag..
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 19:42:

*dit is dus een Sneer he, met een onderhuidse verwijzing naar de Dader. Dat jullie dat wel even goed weten.*Mag hopen dat je toch wel ziet dat dat de voorkant is??
quote:datdus schreef op 18 april 2012 @ 19:42:

Echt hoor, tis van de ratten besnuffeld.

Tsk, tsk, het is hier toch ook niet meer wat het geweest is. Vroeger, toen het nog ouderwets gezellig was, was dit niet gebeurd!Inderdaad, wat zouden de investeerders/adverteerders hier wel niet van vinden? Waar zijn de mods trouwens gebleven? Dit kùn je echt niet laten staan zo.
quote:ThunderassMan schreef op 18 april 2012 @ 19:18:

[...]

Is 'taggen' niet een soort van beginnend relletje?

Dawastochdebedoeling

Enieweej mijn tags lukken niet, nu staat er een rare gehusselde woorden brij ( of is dat met een ei )
quote:angel__ schreef op 18 april 2012 @ 19:50:

[...]

Mag hopen dat je toch wel ziet dat dat de voorkant is??Oeps, misschien bedoelt groentesoep 'aambij' wel ipv mij.
Alle reacties Link kopieren
Verdomme, ik ben niet alleen te laat voor de rel, maar ook te laat voor het "meld de rel" topic.
quote:mazzelen schreef op 18 april 2012 @ 19:43:

Wat is een tag?
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 19:45:

[...]

Dat is doodnormaal hier, dat levert geen rel op. Hooguit wat gesputter op het modtopic.Mag daar dan wel gereld worden?
quote:ThunderassMan schreef op 18 april 2012 @ 19:59:

[...]

Mag daar dan wel gereld worden?Van mij wel.
quote:angel__ schreef op 18 april 2012 @ 19:50:

[...]

Mag hopen dat je toch wel ziet dat dat de voorkant is??Ik had het over zijn nick. Sorry dat ik zo vaag was .
quote:groentsoep2 schreef op 18 april 2012 @ 20:07:

[...]

Ik had het over zijn nick. Sorry dat ik zo vaag was .

Aha, dus toch over mij.

Gaan we nu rellen? (hoe doe je dat eigenlijk?)
Dan moeten jullie wel in een ander topic gaan rellen want dit is het Meld De Rel Topic. Dus hier mag je het alleen maar komen melden wáár je aan het rellen bent.

Snappie?

Het rellen wordt hier ook niet makkelijk gemaakt zeg....zucht.....
quote:datdus schreef op 18 april 2012 @ 20:14:

Dan moeten jullie wel in een ander topic gaan rellen want dit is het Meld De Rel Topic. Dus hier mag je het alleen maar komen melden wáár je aan het rellen bent.

Snappie?

Het rellen wordt hier ook niet makkelijk gemaakt zeg....zucht.....Als ik van te voren wist dat een rel zoveel moeite kost en gebonden is aan regels,...........
quote:ThunderassMan schreef op 18 april 2012 @ 20:18:

[...]

Als ik van te voren wist dat een rel zoveel moeite kost en gebonden is aan regels,........... Hijs je blouse even op, dat praat wat makkelijker.
quote:mazzelen schreef op 18 april 2012 @ 20:21:

[...]

Hijs je blouse even op, dat praat wat makkelijker.Ben jij er zo een die tegen tieten praat dan? Het is trouwens een jurk.
quote:datdus schreef op 18 april 2012 @ 20:14:

Snappie?

Het rellen wordt hier ook niet makkelijk gemaakt zeg....zucht.....Zeg ben jij de baas van het forum of zo? Ik rel waar ik wil hoor, daar heb jij niks over te vertellen. Tsk.
quote:ThunderassMan schreef op 18 april 2012 @ 20:23:

[...]

Ben jij er zo een die tegen tieten praat dan? Het is trouwens een jurk.Wat kan jij zeuren zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven