Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
maar lieve soleil jij gaat ook weer geluk vinden hoor!!! ookal kun je dat zelf misschien niet geloven! Alleen zul je dit eerst een plekje moeten geven....de angst het obgeloof het vertrouwen weer in jezelf terug vinden...
Ik hoop het maar, maar ik zie dat nu inderdaad somber in. Ik vrees dat dit een lang proces wordt en tegen de tijd dat ik er overheen ben, ben ik alweer wat ouder.

Ik ben gewoon bang dat ik nooit meer iemand tegen kom en dat ik dan alles in mijn eentje moet doen. Vroeger kon ik dat heel goed, maar nu kan ik daar niet meer tegen.
lieve schat zoals jij het beschrijft zit het allemaal in hem! en dat is iets wat je waarschijnlijk ook niet kunt begrijpen.. ik hou niet van stempels geven of noemen maar dit is misschien iets wat in zijn hoofd zit. het lijkt erop. Jee ik kan me voorstellen dat je je enorm verbaast, verdrietig enz enz bent...
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 21-03-2008 03:05
Reden: spelfouten zoals zo vaak :)
% gewijzigd
quote:_Soleil_ schreef op 21 maart 2008 @ 02:42:

Ik hoop het maar, maar ik zie dat nu inderdaad somber in. Ik vrees dat dit een lang proces wordt en tegen de tijd dat ik er overheen ben, ben ik alweer wat ouder.

Ik ben gewoon bang dat ik nooit meer iemand tegen kom en dat ik dan alles in mijn eentje moet doen. Vroeger kon ik dat heel goed, maar nu kan ik daar niet meer tegen.

je bent nooit te oud!!! never nooit niet!! dat mag je onthouden....

dit heeft tijd nodig ookal is dat het antwoord wat het meest gezegt wordt....
Ik heb zelf ook vanaf het begin gehad dat er iets niet goed met hem is. Ik kan dat ook wel enigszins verklaren vanuit zijn achtergrond. Hij is veel in de steek gelaten in zijn leven. Misschien dat dit daar een reactie op is. Of gaat hij zo met de dingen om, omdat hij niet geleerd heeft om het anders te doen. Dat gaf in het begin heel veel extra verdriet. verdriet om hém, dat hij zo beschadigd is door mensen om hem heen. Dat heb ik nu niet meer. Nu is het verdriet om mezelf groter (klinkt misschien stom, maar ja). En onbegrip, dat hij mij dit aandoet, terwijl hij zelf ongetwijfeld zelf veel verdriet heeft gehad om mensen die zoiets met hem hebben gedaan. Waarom kan hij het dan niet anders doen.
ja dat is een vraag waar heel vaak geen antwoord op is....of juist wél: hij heeft het niet geleerd.....en daadoor kán hij misschien niet anders...

maar je boosheid en alles wat daarbij hoort is ook gegrond en helemaal terecht. Je kunt alles wel dood analyseren maar uiteindelijk heb je het met jezelf van doen. Ik begrijp je verdiet...je hebt jou liefde gegeven en nog steeds maar je krijgt het niet terug. dat is heel zuur.
Dat analyseren heeft inderdaad geen nut. Want ik wéét natuurlijk niet eens of het hiermee te maken heeft. Ik ben geen psycholoog of psychiater, dus het zijn alleen maar aannames van mijn kant.

Ik heb inderdaad alles gegeven in deze relatie. Ik hield (en houd denk ik) zo enorm veel van hem. Hij was alles in mijn leven. Dat had ik nog nooit voor iemand gevoeld. En ik heb altijd het idee gehad dat het wederzijds was, dat hij het ook zo voelde. Dat het nooit stuk kon gaan tussen ons, want alles klopte gewoon.
niemand kan je daar echt antwoord op geven...nu niet tenminste.

daarbij heb je geen psych of therapeut nodig om het te verklaren dat kan hij alleen doen.

Doet hij dat echt niet.... dan mag je verder gaan. Dat is een keuze die alleen jij kunt maken.

Hij doet het niet, dus ik heb geen andere keus dan verder gaan. Dat probeer ik dus ook, maar ik vind het heel moeilijk. De klap is te hard aangekomen. te onverwacht ook.

Maar genoeg geluld over mij Anders ga ik mezelf straks heel zielig vinden en dan zwelg ik helemaal in mijn verdriet.
het is een rouwproces...en daar heb je tijd voor nodig...ik heb dat ook gehad met mijn laatste ex....ik begreep er niets van. Nu jaren later kan ik het beter begrijpen en heb ik er vrede mee. maar dat heeft wel een tijd geduurt.
quote:[message=1173596,noline]_Soleil_ schreef op 21 maart

Maar genoeg geluld over mij Anders ga ik mezelf straks heel zielig vinden en dan zwelg ik helemaal in mijn verdriet.o ja?
maar oke

genoeg is genoeg toch??
tot slot dan

gun jezelf die tijd....( probeer het)

slaap lekker...

en tot de vlgende keer maar weer
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 21-03-2008 03:15
Reden: smilie
% gewijzigd
Weet ik niet :-) Ik vond alleen dat het wel erg veel over mij ging. Veel egoposts haha.
ja hallo!! ik heb een heel topic aan mezelf gewijd!! Wat ben ik dan??
Haha, maar dat is niet voor niets je eigen topic. Dan mag je lekker over jezelf schrijven toch.

Daarnaast heb ik ook wel eens het idee, dat mijn probleem zo onbenullig is. Vergeleken wat ik hier soms van anderen lees (jij ook bijvoorbeeld). En dat ik dus niet zo moet zeuren.
Ik moet naar bed. Ik heb een enerverend dagje achter de rug en merk dat ik op ben. Nou ja, is ook wel bijzonder, voor het eerst in weeeeeken ben ik moe. Wie weet val ik zelfs wel (snel) in slaap. Dat zou wat zijn
moeten we nou echt een weegschaal erbij pakken??

dan weet ik er ook nog wel 1000 en meer!!

echt kom op meid...daar moet je ( en dat zeg ik niet snel moeten) maar daar moet je mee kappen hoor!!
verdriet is verdiet ......is niet te meten toch?

lieve schat slaap lekker...

ga ik ook doen!
Ik wist niet dat je kwaad werd

Ik snap wel wat je bedoeld, maar ja, soms vind ik het gewoon stom van mezelf. Ik weet ook niet hoe ik het uit moet leggen.

Maar je ziet, soms niet en dan schrijf ik hele topics vol
haha kwaad heb je mij nog niet meegemaakt haha zal ook niet zo snel gebeuren...

ik ga ook slapen meis...

truste
Welterusten lieve Claire! En sweet dreams
ik ga dromen van het ideale gereedschap
Ten eerste: Soleil, een megaknuffel van mij, die kun je wel gebruiken denk ik......

Ik voel het ongeloof en het verdriet, de angst enz. gewoon vanuit het beeldscherm komen en ik kan me heel goed inleven in die gevoelens.

Ik vind het heel rot voor je meid en ik hoop echt dat je hier een plekje voor zult vinden en dat er een moment komt waarop je het vertrouwen weer terug zult krijgen.

In jezelf, in de toekomst en uiteindelijk in de liefde.

Claire, jouw verhaal heb ik gemist........welk topic is het wat jij hebt geopend?

Dan kan ik daar eens gaan lezen.

Ook voor jou een want ik begrijp dat jij ook niet bepaald in een prettige situatie zit......

Ik was net te laat want jullie zijn net naar bed maar wilde toch nog even reageren ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven