Laat op het forum?
vrijdag 21 maart 2008 om 03:53
quote:lonbonton schreef op 20 maart 2008 @ 22:51:
[...]
Hee nachtpaars, ja jeugdsentiment, ja. Was eigenlijk wel leuk geweest als we ook gegaan waren.
Ik las over je photoshop bezigheden, super!
Ik ben ook nog creatief bezig met afbeeldingen maken maar niet met de computer. Ik zou het leuk vinden om eens te zien wat jij nu doet. Ik heb namelijk grootste plannen op dat gebied!
Groetjes! (ook voor de rest van het late forum, natuurlijk.)
Hey Lon!
Ja, was eigenlijk wel heel leuk geweest als we ook waren gegaan!
Maar ik had er helemaal niks over gehoord, terwijl het volgens mij toch niet al te ver hier vandaan was......
Wat leuk dat jij ook nog steeds creatief bezig bent!
Ik zou het ook leuk vinden om te zien wat jij nu doet.
Ook ik heb best wel grootse plannen, maar ik heb nog niet zo'n goed beeld van hoe ik dat vorm kan gaan geven.
Misschien een goed idee om eens een keer bij elkaar te komen om het oa. daar over te hebben?
Ik ben nl. wel heel benieuwd naar jouw plannen!!
Groetjes, en ik mail je snel weer terug hoor!
[...]
Hee nachtpaars, ja jeugdsentiment, ja. Was eigenlijk wel leuk geweest als we ook gegaan waren.
Ik las over je photoshop bezigheden, super!
Ik ben ook nog creatief bezig met afbeeldingen maken maar niet met de computer. Ik zou het leuk vinden om eens te zien wat jij nu doet. Ik heb namelijk grootste plannen op dat gebied!
Groetjes! (ook voor de rest van het late forum, natuurlijk.)
Hey Lon!
Ja, was eigenlijk wel heel leuk geweest als we ook waren gegaan!
Maar ik had er helemaal niks over gehoord, terwijl het volgens mij toch niet al te ver hier vandaan was......
Wat leuk dat jij ook nog steeds creatief bezig bent!
Ik zou het ook leuk vinden om te zien wat jij nu doet.
Ook ik heb best wel grootse plannen, maar ik heb nog niet zo'n goed beeld van hoe ik dat vorm kan gaan geven.
Misschien een goed idee om eens een keer bij elkaar te komen om het oa. daar over te hebben?
Ik ben nl. wel heel benieuwd naar jouw plannen!!
Groetjes, en ik mail je snel weer terug hoor!
zondag 23 maart 2008 om 01:30
Ja, stom hè, die gaatjes. Zo zonde ook.
Ik heb er ook niks mee, maar we deden toch altijd net iets extra's zo'n weekend. Wat uitgebreider ontbijten, wat uitgebreider eten enzo.
Nou, dat klinkt toch als een gezellig paasweekend dat jullie gaan hebben. Naar welke film gaan jullie? Gaan jullie geen eieren verven?
Ik heb er ook niks mee, maar we deden toch altijd net iets extra's zo'n weekend. Wat uitgebreider ontbijten, wat uitgebreider eten enzo.
Nou, dat klinkt toch als een gezellig paasweekend dat jullie gaan hebben. Naar welke film gaan jullie? Gaan jullie geen eieren verven?