Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
donderdag 19 april 2012 om 10:30
Ja, ik zie de overeenkomst ook hoor Zoeb.
Goed besluit trouwens Zoeb.
Ik reageer straks ook nog wel even op de BH
Ik heb al getennist, het was niet zo koud als dinsdag maar er stond wel meer wind. Niet echt fijn spelen zo.
Straks met Oudste om nieuwe All Stars naar stad 15 km verderop. Misschien daar meteen een broodje eten of een overdekt terrasje of zo.
En dan wil ik als we terug zijn:
de overhemdenstrijk wegwerken.
stofzuigen
koken
Goed besluit trouwens Zoeb.
Ik reageer straks ook nog wel even op de BH
Ik heb al getennist, het was niet zo koud als dinsdag maar er stond wel meer wind. Niet echt fijn spelen zo.
Straks met Oudste om nieuwe All Stars naar stad 15 km verderop. Misschien daar meteen een broodje eten of een overdekt terrasje of zo.
En dan wil ik als we terug zijn:
de overhemdenstrijk wegwerken.
stofzuigen
koken
donderdag 19 april 2012 om 15:42
Tjonge MissM, met hoofdletters nog wel. Dan moet ie wel Heel Erg Zielig zijn...
Ik ben met Oudste de stad in geweest.
Ze heeft een paar schoenen en een paar laarsjes (die waren met korting dus laten staan was strafbaar), maar geen All Stars.
Ik heb een rokje met 40% korting bij de C&A en een mooie bruine riem bij de Bristol.
Nu staat die overhemdenstrijk op me te wachten maar ik heb zooooow geen zin...
Wie wil me even naar de strijkplank schoppen?
Ik ben met Oudste de stad in geweest.
Ze heeft een paar schoenen en een paar laarsjes (die waren met korting dus laten staan was strafbaar), maar geen All Stars.
Ik heb een rokje met 40% korting bij de C&A en een mooie bruine riem bij de Bristol.
Nu staat die overhemdenstrijk op me te wachten maar ik heb zooooow geen zin...
Wie wil me even naar de strijkplank schoppen?
donderdag 19 april 2012 om 15:53
Succes met James,Zielige Zieke mannen zijn niet leuk!!
Ik schop niet hoor Gold.Dan moet ik mezelf ook schoppen en ik heb helemaal geen zin.X-D
Fysio denkt niet dat ie me kan helpen want volgens hem heb ik geen slijmbeurs maar een peesplaatontsteking die steeds opspeelt.Nou ja,ik weet het dus helemaal niet meer.
Zegt ie,sommige symptomen horen niet bij een slijmbeursontsteking.Ja amehoela,ik zuig ze ook niet uit mijn duim.
Ik schop niet hoor Gold.Dan moet ik mezelf ook schoppen en ik heb helemaal geen zin.X-D
Fysio denkt niet dat ie me kan helpen want volgens hem heb ik geen slijmbeurs maar een peesplaatontsteking die steeds opspeelt.Nou ja,ik weet het dus helemaal niet meer.
Zegt ie,sommige symptomen horen niet bij een slijmbeursontsteking.Ja amehoela,ik zuig ze ook niet uit mijn duim.
donderdag 19 april 2012 om 16:16
Daar ben je dan mooi klaar mee Coetje.
Wat nu?
Maar goed, er wordt vandaag dus niet gestreken .
Ik maak zo een pan pastasaus. Wij (Oudste, Troela, Logeetje E en ik) eten op tijd ivm een activiteit op school vanavond.
Goldman houdt niet van opgewarmde pasta dus voor hem kan ik dan nog wat pasta koken als ie thuis is.
Wat nu?
Maar goed, er wordt vandaag dus niet gestreken .
Ik maak zo een pan pastasaus. Wij (Oudste, Troela, Logeetje E en ik) eten op tijd ivm een activiteit op school vanavond.
Goldman houdt niet van opgewarmde pasta dus voor hem kan ik dan nog wat pasta koken als ie thuis is.
donderdag 19 april 2012 om 20:14
Het gaat met tussenpozen,soms is het heel heftig maar meestal gaat het wel.En dan bedoel ik niet dat ik dan helemaal geen pijn heb maar daar ben ik al aan gewend zeg maar.We zullen wel zien.
Veel plezier op school Gold (maar je zult al wel weg zijn)
Zoeb,moest je vandaag tot laat werken?Morgen weer lekker Sam-dag?
Ik ben morgen vrij,morgenochtend wel evaluatie van Middelste met kindercoach en morgenmiddag weer terug want dan heeft middelste weer een afspraak met haar.
Morgenavond een feestje waar ik erg veel zin in heb!
Veel plezier op school Gold (maar je zult al wel weg zijn)
Zoeb,moest je vandaag tot laat werken?Morgen weer lekker Sam-dag?
Ik ben morgen vrij,morgenochtend wel evaluatie van Middelste met kindercoach en morgenmiddag weer terug want dan heeft middelste weer een afspraak met haar.
Morgenavond een feestje waar ik erg veel zin in heb!
vrijdag 20 april 2012 om 00:11
vrijdag 20 april 2012 om 11:31
Haaii,
Ben een (weer eens) een poging aan het doen om het huis op orde te krijgen zodat we het daarna alleen maar bij hoeven te houden (dat is dan ook precies waar het altijd fout gaat ) maar.. ik heb nu even pauze met koffie en een plak koek. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
Coe, lief dat je het vraagt maar ik durf wel te zeggen dat het beter gaat ja. Meer tijd om af en toe een beetje te ontspannen en eens iets leuks te doen zonder het gevoel dat ik eigenlijk andere dingen zou moeten doen.
Suf inderdaad wat betreft de meeting, ik had idd makkelijk met de trein naar Mamzstad kunnen komen maar heb daar helemaal niet aan gedacht. Volgende keer beter!!
Enne.. voor ik het vergeet: jij bent echt geen aansteller hoor met die heup!!
MissM, wat kl*te zeg die ziekenboeg steeds bij jullie. Ik geef je maar gewoon een hele dikke en hoop dat iedereen weer snel beter is.
Zoeb en Gold, heb gelezen op BH maar PC deed raar... volgens mij hebben jullie beiden de juiste dingen gedaan. Dan snappen jullie wel wat ik bedoel denk ik.
Fijne dag allemaal!
Ben een (weer eens) een poging aan het doen om het huis op orde te krijgen zodat we het daarna alleen maar bij hoeven te houden (dat is dan ook precies waar het altijd fout gaat ) maar.. ik heb nu even pauze met koffie en een plak koek. Het moet wel leuk blijven natuurlijk
Coe, lief dat je het vraagt maar ik durf wel te zeggen dat het beter gaat ja. Meer tijd om af en toe een beetje te ontspannen en eens iets leuks te doen zonder het gevoel dat ik eigenlijk andere dingen zou moeten doen.
Suf inderdaad wat betreft de meeting, ik had idd makkelijk met de trein naar Mamzstad kunnen komen maar heb daar helemaal niet aan gedacht. Volgende keer beter!!
Enne.. voor ik het vergeet: jij bent echt geen aansteller hoor met die heup!!
MissM, wat kl*te zeg die ziekenboeg steeds bij jullie. Ik geef je maar gewoon een hele dikke en hoop dat iedereen weer snel beter is.
Zoeb en Gold, heb gelezen op BH maar PC deed raar... volgens mij hebben jullie beiden de juiste dingen gedaan. Dan snappen jullie wel wat ik bedoel denk ik.
Fijne dag allemaal!
vrijdag 20 april 2012 om 11:36
vrijdag 20 april 2012 om 12:42
Een mooie lentebos Gelfje?Ik heb gister een mooie bos gekregen op het werk.Wist niet dat het secretaresse-dag was
(En ik ben meer een manusje van alles dus was blij verrast)
Evaluatie was positief,ik merk thuis ook verbetering en op school gaat het ook een stuk beter met Middelste zijn buien.
Vanmiddag weer terug dus.
Tussendoor de benedenverdieping gestoft,gezogen en gedweild en een was opgehangen.
(En ik ben meer een manusje van alles dus was blij verrast)
Evaluatie was positief,ik merk thuis ook verbetering en op school gaat het ook een stuk beter met Middelste zijn buien.
Vanmiddag weer terug dus.
Tussendoor de benedenverdieping gestoft,gezogen en gedweild en een was opgehangen.
vrijdag 20 april 2012 om 17:30
Klaar met mn lijst, moet alleen nog koken en dan is het mooi geweest voor vandaag!
-OPRUIMEN - is nooit klaar..
- was ophangen (draait nu);
- rekeningen betalen;
- planten water;
- stofzuigen;
- boodschappen;
- was vouwen (een stuk of 6 wassen
- bed verschonen;
Leuk Coe dat je bloemen kreeg voor secretaresse dag. Mijn baas zegt altijd, je bent veel meer dan een secretaresse dus daar doe ik niet aan
Maar... ik heb mezelf net een hele grote bos tulpen kado gedaan. Ze waren wel verdacht goedkoop dus ik ben benieuwd hoelang ze staan. Maar voor nu staat het erg lente-achtig
Ik ga koken want heb zin om lekker op de bank te ploffen en niks meer te doen!
-OPRUIMEN - is nooit klaar..
- was ophangen (draait nu);
- rekeningen betalen;
- planten water;
- stofzuigen;
- boodschappen;
- was vouwen (een stuk of 6 wassen
- bed verschonen;
Leuk Coe dat je bloemen kreeg voor secretaresse dag. Mijn baas zegt altijd, je bent veel meer dan een secretaresse dus daar doe ik niet aan
Maar... ik heb mezelf net een hele grote bos tulpen kado gedaan. Ze waren wel verdacht goedkoop dus ik ben benieuwd hoelang ze staan. Maar voor nu staat het erg lente-achtig
Ik ga koken want heb zin om lekker op de bank te ploffen en niks meer te doen!
vrijdag 20 april 2012 om 19:24
Hello maisjes.
Gelfje fijn te lezen dat het lekker met je gaat.
Die laatste grote beslissing die je hebt genomen lijkt je echt wat rust te geven.
Goed ook dat je jezelf die bloemen kado hebt gegeven.
Volgende meet ben je er wel bij he?
Ook fijn Coetje dat het beter lijkt te gaan met je Middelste.
Na een dag werken lig ik nu met een pijnlijk lijf met de beentjes omhoog op de bank.
Morgen moet ik met Troela de stad in om nieuwe spijkerbroek(en). Ze had een kapotte broek en wat er in haar kast ligt is ook niet veel soeps meer.
Daarnaast ook een mega-berg was. Het is beddenverschoon-tijd.
Gelfje fijn te lezen dat het lekker met je gaat.
Die laatste grote beslissing die je hebt genomen lijkt je echt wat rust te geven.
Goed ook dat je jezelf die bloemen kado hebt gegeven.
Volgende meet ben je er wel bij he?
Ook fijn Coetje dat het beter lijkt te gaan met je Middelste.
Na een dag werken lig ik nu met een pijnlijk lijf met de beentjes omhoog op de bank.
Morgen moet ik met Troela de stad in om nieuwe spijkerbroek(en). Ze had een kapotte broek en wat er in haar kast ligt is ook niet veel soeps meer.
Daarnaast ook een mega-berg was. Het is beddenverschoon-tijd.