Schaamhaar
vrijdag 21 maart 2008 om 10:11
ik houd mijn ballen, de schacht, en mijn bilnaad vrij van haartjes. Mijn schaamhaar tim ik kort. Zelf vind ik haartjes bij beffen niet fijn waarom zou ik mijn patrner(s) ook geen glad huidje aanbieden?
Zelf vind ik het erg fijn als mijn ballen gelikt worden (teabagging) het lijk me niet prettig om twee harige ballen in je mond te krijgen vandaar mijn voorzorg....
Groetjes
Maup
Zelf vind ik het erg fijn als mijn ballen gelikt worden (teabagging) het lijk me niet prettig om twee harige ballen in je mond te krijgen vandaar mijn voorzorg....
Groetjes
Maup
vrijdag 21 maart 2008 om 10:42
Pas sinds kort scheer ik mezelf van onderen helemaal kaal. Van voren heeft het de normale groeiwijze (ben niet zwaar behaard) en valt mijn onderste kaalheid niet echt op.
Vriend is normaal (heeft ook niet overal haar gelukkig), soms trim ik het een beetje bij, zodat het wat korter is. Ik vind helemaal kaal bij een man niet mooi.
Vriend is normaal (heeft ook niet overal haar gelukkig), soms trim ik het een beetje bij, zodat het wat korter is. Ik vind helemaal kaal bij een man niet mooi.
vrijdag 21 maart 2008 om 13:52
vrijdag 21 maart 2008 om 17:47