woningbouw
donderdag 19 april 2012 om 22:05
Ja ik. Wij hadden ons net ingeschreven en de eerste woning waar wij op reageerden was direct raak, omdat de woning zo verwaarloosd was dat niemand hem wilde hebben. De woningbouw beloofde ons dat zij de woning helemaal wilden opknappen, zelf badkamer, keuken, toilet etc. uit mogen kiezen. Blijkbaar kon niemand er door heen kijken, iedereen voor ons had de woning afgewezen!
donderdag 19 april 2012 om 22:10
donderdag 19 april 2012 om 22:24
donderdag 19 april 2012 om 22:29
donderdag 19 april 2012 om 22:29
Ik heb 6 jaar ingeschreven gestaan voor mijn schattige, kleine appartementje.
Ook hier willen veel mensen niet wonen, is een klein dorpje, maar er woont hier wel het 'uitschot' van het dorp. Maar dat werd ook gezegd van de ontzettend lieve buren die ik als kind had, dus ik zat er niet over in. Gelukkig maar, want op wat overlast want giga-ruzie hier beneden na geen last van. Dit is echt mijn paleisje, en ach, ik ben student. Als ik moet kiezen tussen dit en een studentenkamer in Utrecht voor hetzelfde geld, met gedeelde brakke douche en zo xD
Hm maar zegt volgens mij wel wat over de wachttijd hier. 6 jaar voor een plek waar veel mensen niet willen wonen. Buurt is trouwens de laatste jaren wel verbeterd, met buurvrouwen schuin onder, ik als nette student en zo.
Ook hier willen veel mensen niet wonen, is een klein dorpje, maar er woont hier wel het 'uitschot' van het dorp. Maar dat werd ook gezegd van de ontzettend lieve buren die ik als kind had, dus ik zat er niet over in. Gelukkig maar, want op wat overlast want giga-ruzie hier beneden na geen last van. Dit is echt mijn paleisje, en ach, ik ben student. Als ik moet kiezen tussen dit en een studentenkamer in Utrecht voor hetzelfde geld, met gedeelde brakke douche en zo xD
Hm maar zegt volgens mij wel wat over de wachttijd hier. 6 jaar voor een plek waar veel mensen niet willen wonen. Buurt is trouwens de laatste jaren wel verbeterd, met buurvrouwen schuin onder, ik als nette student en zo.
donderdag 19 april 2012 om 22:33
Ja ik heb ook al eens een aanbieding gekregen weken later totaal onverwacht . Was ik de dertiende of zoiets. Of ze bellen je direct op als er teveel afhakers zijn omdat het anders te lang gaat duren. Dit waren wel woningen waar ik toch niet echt blij door werd . Achteraf heb ik van 1 goeie aanbieding die ik niet nam, wel spijt, dat is al weer anderhalf jaar geleden, die had ik kunnen nemen en dan was ik ook tevreden geweest. En dan weer meteen inschrijven inderdaad.
donderdag 19 april 2012 om 22:36
Dat kan best zo zijn Jannadebanna! Ik ben er erg blij mee, vooral als ik de woning vergelijk met de dure appartementen waarin sommige medestudenten wonen. Nu sta ik best hoog op de lijst in de buurt van mijn ouders, met 59 maanden inschrijftijd. Er zijn 40 woningen beschikbaar maar er is stadsvernieuwing (nieuwbouwhuis dat volgend jaar klaar is) dus spannend nu!
donderdag 19 april 2012 om 22:41