tampon probleempje

19-04-2012 23:32 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond dames! Normaliter lees ik mee echter heb zelf iets waar ik jullie hulp wellicht bij kan gebruiken! Ik heb met mijn partner sex gehad met een tampon in... Ik dacht ik hou het touwtje wel even vast! Niet dus.... Ik ben hem 'kwijt' en kan er amper bij en wil hem eruit hebben! Iemand tips?
In de badkamer op je hurken gaan zitten, en persen.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Persen. als ie vol zit moet dat lukken.
Euh, lastig... Persen? Ontspannen gaan liggen en proberen er uit te vissen? Hulp van je partner inroepen?
Op je hurken gaan zitten en naar binnen graaien? Lukt het niet toch huisarts(enpost).

Sorry maar wat dom...
Persen lukt echt wel. Daar is een vrouwenlichaam voor gemaakt.
Ooh enne

Sorry, moest even.
quote:boterblommetje schreef op 19 april 2012 @ 23:34:

Ooh enne

Sorry, moest even.
Bbq tang?
Seks met een tampon in?!
quote:ClaudeFiolle schreef op 19 april 2012 @ 23:34:

Persen lukt echt wel. Daar is een vrouwenlichaam voor gemaakt.Ik bedoelde ook niet dat persen lastig was :-) Toen ik het typte stonden er nog geen reacties en ' Euh lastig' refereerde aan het probleem an sich :-)
Heel lief vragen of hij er uit wil komen?
Ik persoonlijk durf dieper te graaien in mijn doos als ik een latex handschoen aan heb. Misschien helpt dat bij jou ook? (Ik gebruik trouwens Beppy's voordat ik rare vragen krijg )
Je hebt toch ook van die sponsjes die speciaal zijn gemaakt om sex te hebben als je ongesteld bent... Zitten ook geen touwtjes aan. En als die er uit te krijgen zijn, moet het met een tampon ook lukken!
Laat je nog even weten of het gelukt is, tambonnie?
Haahhaha ja heel dom weet het.. Maar ben dus amper ongesteld meer dus vol zal die niet worden ik ga een schoon pincet proberen denk ik :p mijn vingers zijn te kort! ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben! In iedergeval bedankt lady's! Groet tambonnie haha
Geen pincet in je doos steken, daarmee kun je alleen maar schade aanrichten, gewoon persen. Heb je dat al serieus geprobeerd?

Als het nu niet lukt (wat ik me niet kan voorstellen), morgenochtend weer proberen.

Tambonnie.

Eens met de rest , gehurkt zitten, diep graven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je moet wachten tot hij zich helemaal heeft volgezogen en dan kun je hem er makkelijker uitpersen. Klinkt zo wel een beetje vies, maar als je hem wat langer erin laat zitten, gaat hij er veel makkelijker uit.

Als hij morgen dan nog niet eruit gaat, dan gewoon even langs de huisarts.

Maaruh... waarom hou je het touwtje vast tijdens sex? Trek 'em dan de volgende keer even eruit voordat je los gaat, lol.
Pincet?! Pas je op dat er geen scherpe randjes aan zitten waarmee je langs de wand schraapt zeg maar, iets hogerop zit er weinig tot geen gevoel in en voor je het weet heb je een jaap zonder dat je het door hebt!
Als je wil dattie vol komt: Douchestraal erop!! Beetje mikken lol
Water in je doos spuiten zodat de tampon volloopt?

(bv met imtiemdouche geval)
Heeft je partner langere vingers?

Kan je er misschien nog een nachtmutsje tegen aan gooien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Niet met een pincet in je doos graaien, je kunt als je misprikt er een nare infectie aan overhouden.
Partner vragen? Misschien kan die er beter bij... Misschien niet zo charmant, maar toch. Beter dat dan de huisarts toch? En waarom (en HOE) heb je seks met een tampon in???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven