tampon probleempje
donderdag 19 april 2012 om 23:32
donderdag 19 april 2012 om 23:45
quote:bonnie1 schreef op 19 april 2012 @ 23:41:
Wauw goede tips.. En ja touwtje vasthouden was weer iets nieuws... Maar geen succes dus.. Yep ik ga vaginale douche gebruiken en leegspuiten! Als mijn pon geboren is horen jullie het;)Spanning in de slaapkamer, en morgen napret bij de huisartsenpost. Helemaal als je die pincet er achteraan gooit. Veel plezier!
Wauw goede tips.. En ja touwtje vasthouden was weer iets nieuws... Maar geen succes dus.. Yep ik ga vaginale douche gebruiken en leegspuiten! Als mijn pon geboren is horen jullie het;)Spanning in de slaapkamer, en morgen napret bij de huisartsenpost. Helemaal als je die pincet er achteraan gooit. Veel plezier!
donderdag 19 april 2012 om 23:48
vrijdag 20 april 2012 om 00:26
Ik zie een tekst voor me voor op het geboortekaartje.
Nooit meer gedacht,
niet meer van durven dromen.
Nooit meer verwacht
spontaan gedwongen en gravend in ons midden gekomen.
Vannacht 20-04-2012 is geboren:
BabyPon
Zij is 5 centimeter lang en riekt niet al te lekker.
Tambonni en BabyPon slapen van 01.00uur tot 07.00 uur.
Vooral niet bellen aub, het is al gênant genoeg.
Nooit meer gedacht,
niet meer van durven dromen.
Nooit meer verwacht
spontaan gedwongen en gravend in ons midden gekomen.
Vannacht 20-04-2012 is geboren:
BabyPon
Zij is 5 centimeter lang en riekt niet al te lekker.
Tambonni en BabyPon slapen van 01.00uur tot 07.00 uur.
Vooral niet bellen aub, het is al gênant genoeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 20 april 2012 om 00:28
quote:achnein schreef op 20 april 2012 @ 00:15:
Good Lord, hoe doe je dat dan? Hoe kan jouw vent er nog bij als er een tampon inzit????
Dat kan. Ik heb weleens gehad dat m'n toenmalige vriend na de seks zei dat hij het gevoel had dat hij tegen iets aan stootte. Ik dacht dat dat onzin was, maar toen ik later op de wc zat ging ik toch een beetje persen. En ja hoor....
Was heel gênant. Kreeg hem er zelf niet uit, dus bukken, hij voelen. Uhm...schatje, ik voel echt watten ofzo. Pers nog maar een keer. Uiteindelijk had hij een doorbloede tampon in zijn hand. Ik kon wel door de grond zakken.
Good Lord, hoe doe je dat dan? Hoe kan jouw vent er nog bij als er een tampon inzit????
Dat kan. Ik heb weleens gehad dat m'n toenmalige vriend na de seks zei dat hij het gevoel had dat hij tegen iets aan stootte. Ik dacht dat dat onzin was, maar toen ik later op de wc zat ging ik toch een beetje persen. En ja hoor....
Was heel gênant. Kreeg hem er zelf niet uit, dus bukken, hij voelen. Uhm...schatje, ik voel echt watten ofzo. Pers nog maar een keer. Uiteindelijk had hij een doorbloede tampon in zijn hand. Ik kon wel door de grond zakken.
vrijdag 20 april 2012 om 00:30
quote:_lupine_ schreef op 20 april 2012 @ 00:28:
[...]
!Onbeschofte vraag alert! Was jouw toenmalige vriend niet zo groot geschapen? Anders past dat toch niet?
[...]
!Onbeschofte vraag alert! Was jouw toenmalige vriend niet zo groot geschapen? Anders past dat toch niet?
vrijdag 20 april 2012 om 00:34
quote:achnein schreef op 20 april 2012 @ 00:30:
[...]
Hmmm....niet zo groot geschapen inderdaad. En een kleine tampon kan blijkbaar heel diep gaan zitten en dan ook nog scheef.
Ben nog steeds een beetje getraumatiseerd hoor, en bang dat ik er ooit nog een laat zitten.
[...]
Hmmm....niet zo groot geschapen inderdaad. En een kleine tampon kan blijkbaar heel diep gaan zitten en dan ook nog scheef.
Ben nog steeds een beetje getraumatiseerd hoor, en bang dat ik er ooit nog een laat zitten.