tampon probleempje

19-04-2012 23:32 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond dames! Normaliter lees ik mee echter heb zelf iets waar ik jullie hulp wellicht bij kan gebruiken! Ik heb met mijn partner sex gehad met een tampon in... Ik dacht ik hou het touwtje wel even vast! Niet dus.... Ik ben hem 'kwijt' en kan er amper bij en wil hem eruit hebben! Iemand tips?
Geen pincet!!! Ben jij nou mal.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh,jee zit die muis in de val en je krijgt hem er niet uit.
Een breinaald dan maar?
quote:Enn schreef op 19 april 2012 @ 23:38:

Tambonnie.

Eens met de rest , gehurkt zitten, diep graven.
TO, waarom vraag je om advies, als je het advies niet volgt, en maar bedenkt om met een ijzeren voorwerp een eind heen te poken?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Wauw goede tips.. En ja touwtje vasthouden was weer iets nieuws... Maar geen succes dus.. Yep ik ga vaginale douche gebruiken en leegspuiten! Als mijn pon geboren is horen jullie het;)
quote:metafoor schreef op 19 april 2012 @ 23:41:

Een breinaald dan maar?
quote:bonnie1 schreef op 19 april 2012 @ 23:41:

Wauw goede tips.. En ja touwtje vasthouden was weer iets nieuws... Maar geen succes dus.. Yep ik ga vaginale douche gebruiken en leegspuiten! Als mijn pon geboren is horen jullie het;)Spanning in de slaapkamer, en morgen napret bij de huisartsenpost. Helemaal als je die pincet er achteraan gooit. Veel plezier!
En de ':p' achter pincet verwees erna dat het een grapje was.. Lekkere binnenkomer dit haha maar voel me welkom hier
Baby pon er al?
quote:bonnie1 schreef op 19 april 2012 @ 23:45:

En de ':p' achter pincet verwees erna dat het een grapje was.. Lekkere binnenkomer dit haha maar voel me welkom hier Je zal ze de kost geven hoor die op dit forum dat soort dingen wel echt proberen :-)
baby pon
Persen en diep graven, dan vind je hem vanzelf wel. Heb dit ook weleens meegemaakt.
Douche erop, hurken en persen. Werkt uiteindelijk echt wel, maar kan even duren.
Ik zie ineens een hele foute cartoon voor me met zo'n gootsteen ontstop ding zo'n plopper of de stofzuiger....

Maar ik zou inderdaad goed graven en meepersen. Dat ding kan echt niet ver zijn...
Good Lord, hoe doe je dat dan? Hoe kan jouw vent er nog bij als er een tampon inzit????
Zwaar maken met water, persen.... er zit weinig anders op.
Tampon en sex? Is daar ruimte voor?

Maar leest mee, kan niet slapen voordat dit opgelost is... :-)
Ik zie een tekst voor me voor op het geboortekaartje.

Nooit meer gedacht,

niet meer van durven dromen.

Nooit meer verwacht

spontaan gedwongen en gravend in ons midden gekomen.

Vannacht 20-04-2012 is geboren:

BabyPon

Zij is 5 centimeter lang en riekt niet al te lekker.

Tambonni en BabyPon slapen van 01.00uur tot 07.00 uur.

Vooral niet bellen aub, het is al gênant genoeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ClaudeFiolle schreef op 19 april 2012 @ 23:32:

In de badkamer op je hurken gaan zitten, en persen.Precies! En met wat vinger werk.
quote:achnein schreef op 20 april 2012 @ 00:15:

Good Lord, hoe doe je dat dan? Hoe kan jouw vent er nog bij als er een tampon inzit????

Dat kan. Ik heb weleens gehad dat m'n toenmalige vriend na de seks zei dat hij het gevoel had dat hij tegen iets aan stootte. Ik dacht dat dat onzin was, maar toen ik later op de wc zat ging ik toch een beetje persen. En ja hoor....

Was heel gênant. Kreeg hem er zelf niet uit, dus bukken, hij voelen. Uhm...schatje, ik voel echt watten ofzo. Pers nog maar een keer. Uiteindelijk had hij een doorbloede tampon in zijn hand. Ik kon wel door de grond zakken.
quote:_lupine_ schreef op 20 april 2012 @ 00:28:

[...]

Dat kan. Ik heb weleens gehad dat m'n toenmalige vriend na de seks zei dat hij het gevoel had dat hij tegen iets aan stootte. Ik dacht dat dat onzin was, maar toen ik later op de wc zat ging ik toch een beetje persen. En ja hoor....

Was heel gênant. Kreeg hem er zelf niet uit, dus bukken, hij voelen. Uhm...schatje, ik voel echt watten ofzo. Pers nog maar een keer. Uiteindelijk had hij een doorbloede tampon in zijn hand. Ik kon wel door de grond zakken.

!Onbeschofte vraag alert! Was jouw toenmalige vriend niet zo groot geschapen? Anders past dat toch niet?
Vol met water laten lopen, hurken en persen.
Het kan echt hoor Achnein, er kan ook een kind door hè?
quote:achnein schreef op 20 april 2012 @ 00:30:

[...]

!Onbeschofte vraag alert! Was jouw toenmalige vriend niet zo groot geschapen? Anders past dat toch niet?

Hmmm....niet zo groot geschapen inderdaad. En een kleine tampon kan blijkbaar heel diep gaan zitten en dan ook nog scheef.

Ben nog steeds een beetje getraumatiseerd hoor, en bang dat ik er ooit nog een laat zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven