Geld & Recht alle pijlers

Joepie, het is weer toeslagendag.

20-04-2012 09:35 223 berichten
Hallootje, hier is Cateautje, het is weer zo ver zijn de toeslagen al binnen of zijn de toeslagen nog niet binnen? De neverending question.

Dames, kom er bij en wacht met zinderende spanning op wat ons te wachten staat.

Zo gezellig altijd weer.
Alle reacties Link kopieren
Toeslagen krijg ik niet, maar wel altijd mijn salaris op de 20e, mag ik dan mee in zinderende spanning wachten?
Komen die vandaag dan?

Ik ontvang overigens alleen kinderopvangtoeslag. Dus haha, of ik daar nu in zinderende spanning op moet wachten..gaat linea recta naar de gastouder. (zij wel blij tuurlijk en ik blij dat ze zo goed voor mijn kind is).
quote:LadyPhoxy schreef op 20 april 2012 @ 09:37:

Toeslagen krijg ik niet, maar wel altijd mijn salaris op de 20e, mag ik dan mee in zinderende spanning wachten?Weest welkom
quote:Marahbloem schreef op 20 april 2012 @ 09:39:

Komen die vandaag dan?

Ik ontvang overigens alleen kinderopvangtoeslag. Dus haha, of ik daar nu in zinderende spanning op moet wachten..gaat linea recta naar de gastouder. (zij wel blij tuurlijk en ik blij dat ze zo goed voor mijn kind is).Altijd op de 20ste.
ik dacht dat het op de 16 ofzo kwam. moet je nagaan hoe blij ik ermee ben haha. ondanks dat ik er niet buiten kan:P Zal zo ff gaan kijken!
Here we go again.....

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Gelukkig, gelijkgestemden die vandaag ook iedere 5 minuten hun saldo checken
.
quote:snoesje666 schreef op 20 april 2012 @ 09:46:

Here we go again.....

quote:LadyPhoxy schreef op 20 april 2012 @ 09:47:

Gelukkig, gelijkgestemden die vandaag ook iedere 5 minuten hun saldo checken

Net gekeken, maar neuh hoor, ze benne nog zuunig, tssk

ABNAMRO is traag.
quote:rozehanddoek schreef op 20 april 2012 @ 09:48:

15e zijn de kortingen van de IB en de toeslagen, eerste werkdag na de 19e! Ik heb problemen gehad met mijn toeslagen, heb ze nu al 4 maanden niet ontvangen. Ik hoop mee dat vandaag de dag is, dat mijn spaarpotje zich weer iets vult! Zorgtoeslag, kom maar door!! :-)Ik hoop het met je.
Joepie, vandaag de eerste keer dat ik kinderopvangtoeslag krijg voor 2 kinderen ipv 1. Dan lijkt het alsof ik héél véél krijg!
.
laatmaar
Voor iedereen bij de Rabobank, stel smsalert in.

Bij elke bijschrijving krijg je een sms.

( bedrag kan je zelf instellen, kan ook bij afschrijvingen maar dat is weinig hoopgevend)
Jaaaa de zorgtoeslag is binnen (ING)
toeslagen komen hier meestal in de middag (abn amro)
quote:luni schreef op 20 april 2012 @ 09:57:

Wat erg eigenlijk, dat die toeslagen zo hard nodig zijn!

Waar maak je dat uit op? Ik ben altijd blij als ik geld krijg, ongeacht de komaf, en of ik het nodig heb.
quote:Jorina schreef op 20 april 2012 @ 09:56:

Joepie, vandaag de eerste keer dat ik kinderopvangtoeslag krijg voor 2 kinderen ipv 1. Dan lijkt het alsof ik héél véél krijg! Het gaat om het idee.
quote:luni schreef op 20 april 2012 @ 09:57:

Wat erg eigenlijk, dat die toeslagen zo hard nodig zijn!

Ach klets. Het is gewoon leuk om met gelijkgezinden er naar uit te kijken. Krijgen we dit weer.
quote:nathjuh956 schreef op 20 april 2012 @ 09:58:

Jaaaa de zorgtoeslag is binnen (ING)Gefelicitationiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Ik denk dat ik nog véél blijer word als ik geen kinderopvangtoeslag meer nodig zou hebben. Dat betekent namelijk dat Snoezekind niet meer naar de NSO hoeft.

Die kon ik eerst betalen van kinderbijslag+kinderopvangtoeslag, maar dat lukt niet meer. De kinderopvang wordt duurder, de kinderbijslag en de kinderopvangtoeslag worden lager.

Straks kan ik dus Snoezekinds kinderbijslag gewoon voor hem sparen, over een jaar ofzo.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Cateautje schreef op 20 april 2012 @ 10:00:

[...]

Ach klets. Het is gewoon leuk om met gelijkgezinden er naar uit te kijken. Krijgen we dit weer.Nou, dan niet... bedoelde het goed hoor
quote:snoesje666 schreef op 20 april 2012 @ 10:03:

Ik denk dat ik nog véél blijer word als ik geen kinderopvangtoeslag meer nodig zou hebben. Dat betekent namelijk dat Snoezekind niet meer naar de NSO hoeft.

Die kon ik eerst betalen van kinderbijslag+kinderopvangtoeslag, maar dat lukt niet meer. De kinderopvang wordt duurder, de kinderbijslag en de kinderopvangtoeslag worden lager.

Straks kan ik dus Snoezekinds kinderbijslag gewoon voor hem sparen, over een jaar ofzo.

Ja mooi. Altijd fijn, een spaarpotje voor je kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven