twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Pinky, ik lees al een hele tijd mee met dit forum en nu zag ik jouw berichtje staan. Drie dagen geleden had je nog een superdag, als ik jou was, zou ik me niet ongerust maken, hij laat heus wel weer van zich horen. Je weet vast wel dat mannen meestal maar met een ding bezig kunnen zijn, dus b.v. als ze het druk hebben, denken ze er niet aan om hun geliefde tussendoor te mailen of te sms-en. Waarom zou het afschrikken als je vertelt wat je voor hem voelt, dan weet jij ook meteen hoe de zaken ervoor staan. Want zoals je je nu voelt, dat is toch ook niet leuk met je verjaardag en de paasdagen in het vooruitzicht. Toch nog een goede pasen en een fijne verjaardag toegewenst en laat je leven niet teveel leiden door mailtjes en smsjes, hoe moeilijk dit ook is!
Caafje0310, bedankt voor je lieve berichtje. heb net mail gehad en voel me wel weer beter. hij weet wel hoor dat ik hem heeel lief vindt, maar omdat er nog steeds geen lichamelijk contact is geweest wordt ik daar zo onzeker van.. (en omdat ik weet dat hij dat wel met iemand anders heeft...) en durf ik niet verder te gaan omdat ik bang ben afgewezen te worden, en dan vervolgens weer elke dag op kantoor met elkaar... het blijft een moeilijk verhaal !
Ik vind het fijn voor je dat je weer iets gehoord hebt, maar ik had jouw berichten toch niet helemaal goed gelezen. Ik weet nu dat het om een collega gaat en ja, dan is het inderdaad moeilijk om het uit te spreken en je schreef eerder ook nog dat hij iets heeft met twee andere vrouwen. Ik begrijp dat je je in een moeilijke situatie bevindt........
@Misty: you go girl! ik lees soms ook je berichten op de andere topics en je bent echt goed bezig! volhouden, ben jaloers op je!

@Lenneke: dus je hebt je er aan overgegeven.... dat gevoel ken ik, maar toch blijft het me verdomd onzeker maken, maar dat zal ik zo wel even schrijven.... als je er volledig achter staat: geniet er dan met volle teugen van!

@Pinky: begrijp ik nou goed dat jouw nr 2 getrouwd is en er nog iemand anders op na houdt of lees ik dat verkeerd? (begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel je niet, helaas zit ik wel in die situatie, ik ben nr 3 zeg maar... ik weet het, klinkt stom, maar ik kan hem niet loslaten)

bij mij gaat het met ups en downs.... met sms-en mailen hebben we het erg druk.... soms een stiekeme ontmoeting... deze week nog toevallig in de lift.... heerlijke knuffel gehad, totdat er zonodig nog iemand moest instappen (haha).... maar als ik dan mijn best doe om wat af te spreken, zodat we wat meer tijd hebben, dan doet hij moeilijk...

vandaag ben ik vrij, hij ook, onze beide partners werken.... uitgelezen kans zou ik zo zeggen.... hij houdt het een beetje af... vond hem gisteren ook nukkig en vervelend.... heb ook tegen hem gezegd dat ik dat onprettig vind, omdat ik niet weet wat er dan is... (ligt dat aan mij/ons, of is er iets anders? zo gesloten als een oester zeg maar).... maar in de middag hebben we elkaar gebeld en dan doet hij vreselijk lief... het is net alsof hij het op kantoor niet kan... te bang om betrapt te worden lijkt het wel......

maar of we elkaar vandaag dus nog zien... ik weet het niet... heb al wel tegen hem gezegdd dat hij niet moet verwachten dat ik de hele dag thuis op hem ga zitten wachten.... als hij niet laat weten of hij nu wel of niet komt, dan ga ik gewoon lekker mijn gang!

het vreemde is dat hij ook zegt dat hij me zo graag weer eens wil knuffelen en zoenen...en dat wil ik ook zo graag!

dus Lenneke, dat onbezorgde genieten, waarik me aan over zou willen geven, dat lukt zo niet echt... soms denk ik wel eens dat hij zo nukkig tegen me doet, in de hoop dat ik er mee kap... dan hoeft hij die beslissing niet te nemen... heb dat ook wel eens tegen hem gezegd, maar hij zegt dat dat niet zo is.... hij wil er niet mee stoppen....

nee, niet stoppen, maar veel enthousiasme lijkt er ook niet altijd te zijn.... misschien vind ik het zelf ook nog wel een beetje moeilijk om een middenweg te vinden... ik zou het liefst constant bij hem in de buurt zijn en dat kan natuurlijk niet!

nou, genoeg om over te piekeren dus.... ik hoop maar dat ik vandaag nog wat van hem hoor, tot nu toe is het erg stil....

succes meiden!
Ik ben je verloren, je spreken, zien, voelen is wat niet meer mag,

Wat is het ongelovelijk lang geleden dat ik jou nog zag.

Maar koesteren doe ik die bijzondere tijd,

als ik aan je denk, ruik ik jou ook zo weer lieve meid.

Het leven is weer tot rust en lijkt goed,

ik weet dat dit ook is hoe het moet.

Als vanouds ben ik voor mijn omgeving een baken van kracht en rust,

maar nog week wordt ik als ik mij bedenk hoe je mij toen hebt gekust.

We zijn meer kwijt geraakt dan alleen de liefde tussen jou en mij,

jij als persoon maakte mij vooral zo blij.

Er is veel veranderd en er was veel pijn,

maar het leven heeft nu eenmaal zo moeten zijn.

Al is de grote pijn wat meer op de achtergrond of beter om mee te leven,

Er zijn nog talloze momenten dat ik aan je denk en spontaan begin te huilen en beven.

Laat de buitenwereld maar denken dat het nu achter ons is,

ik weet dat ik je nog altijd ontzettend mis.

Ooit ga ik je weer zien, ook al ben ik ziek of oud,

weet dat ik voor altijd van je houd.
Doorelkaargeschud, wat een prachtig gedicht! Toen ik het las, kreeg ik de tranen in mijn ogen...... Ik weet niet meer precies wat jouw verhaal is, maar uit het gedicht begrijp ik dat je gekozen hebt voor nummer 1. Ik vind je heel dapper en wens je hierbij sterkte......
kan ook wel janken.... godver.... zo moet het bij mij ook, maar ik wil er niet aan

net een nietszeggend bericht van hem gehad, dus ga er maar vanuit dat hij niet meer komt..... tja, wat is er dan nog? als hij niet de moeite wil nemen om af te spreken, maar wel iedere keer op het werk flirt en me stiekem in lift kust enzo, wat wil hij dan? snappen jullie dat nou?

eigenlijk zou ik me erg kwaad moeten maken... wat is dit nou voor onzin? ik heb het gevoel dat er met me gesold wordt.... als hij tijd heeft, als hij behoefte heeft, als hij zin heeft..... en hoppa daar sta ik dan... maar oh als het eens andersom is....

zo erg, sta ik weer op zo'n punt waarin ik de tering in heb en dus eigenlijk wil kappen, maar ik weet dat het me toch niet lukt, het is me al eerder niet gelukt, toen dacht ik er ook een punt achter te zetten..... maar die aandacht, die ogen, die handen.... aaargh...

ok, zeg het me maar.... ik ben gewoon een neukertje voor hem, voor tussendoor.... en ik begin verliefd te worden... ohoh, dom, stoppen, kappen, wissen uit mijn leven, niet meer sms-en en mailen..... oh, ik wou dat ik het zo kon zien, maar kan wel janken...... wil hem niet kwijt....oh, wat fout!
jemig, en ik zit letterlijk met tranen in mn ogen nu! en dat terwijl ik over anderhalf uur mn nr 2 ga zien !! wil hem ook echt niet kwijt maar nr 1 ook niet!

@ tantetje, mn nr. 2 is niet getrouwd, wil hij ook nooit, heeft wel enkele vaste relaties gehad maar heeft nu geen relatie, maar.... ik weet dat hij regelmatig afspraken heeft met 2 dames en daar meer mee doet dan met een gemiddelde vriendschap. En tantetje, niks klinkt hier meer stom voor mn gevoel, ook niet als je nr 3 bent! dat is ook het fijne van dit forum, dat je het hier allemaal kunt delen wat in het echte leven absoluut niet kan ! sterkte maar weer !! x
Doorelkaargeschud,

Regelmatig denk ik nog aan je, vroeg me laatst af hoe het met je zou gaan. Je gedichten zeggen zoveel, bedankt dat je ze hier wilt delen!

Jij hebt een keuze gemaakt, een hele hele moeilijke! Een baken schrijf je, ja dat wel, maar innerlijk verscheurd.

Ik wens je heel erg veel sterkte en geef je een grote knuffel!!!

x Knipoogjes
ik zit de hele middag al te huilen...

godver, wat voel ik me kut zeg... (excusez moi)

heb hem net een sms gestuurd dat dit mijn laatste bericht was en dat hij niets meer van me zal horen. ik kan echt niet meer, ben gesloopt... ik hoop zo dat ik het vol kan houden...

weet je wat erg is? hij heeft helemaal niet gereageerd....en dus? tja, dus doet het hem niks.... nou, dan is het ook maar duidelijk he?

jeetje, wat is dit moeilijk....het doet zo'n pijn... voel gewoon liefdesverdriet, terwijl ik er zo voor had gewaakt om geen gevoelens te krijgen voor hem.... mislukt...
tantetje, Meisje,dikke knuffel, ik weet hoe je je voelt nu, wie weet staat ie straks voor je deur??? heel veel sterkte, groetjes van Anna

Doorelkaargeschud, echt heel mooi verwoord, je kon mijn nr2 wel zijn, zo gevoelig,wij hadden toen ook 'afscheid' genomen, maar we kunnen niet zonder elkaar, ik voel je pijn en heimwee en verlangen naar haar, en ja, ooit komen jullie weer bij elkaar dat kan gewoon niet anders,

Lenneke, ik geef mij ook over, ik zie wel wat er gebeurt en jaha, heb hem gister nog heerlijk in mijn armen gehad, hmmmmm

Fijne paasdagen allemaal
Een keuze maken is zelfbehoud. Dat deze keuze heel erg moeilijk is, ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen. Gelukkig heb ik nog niet voor deze keuze gestaan.

Zelfbehoud..... kiezen, omdat je er anders aan kapot gaat, .... kiezen, omdat je de ander liefhebt, .... kiezen, niet omdat je wilt, maar moet. Moet uit zelfbehoud, moet uit liefde voor de ander.

Liefdesverdriet, wat heet, verscheurd worden door verdriet, twee liefdes het lijkt zo mooi, maar de werkelijkheid is vaak heel anders. Twee liefdes, twee levens, heen en weer geslingerd worden, hele heftige emoties en gevoelens.

Proberen om afstand te nemen, proberen om niet meer te denken aan, liefde laat zich niet dwingen.

En echte liefde zal zichzelf nooit verloochenen, die blijft bij je, je hele leven lang. Mocht er iets zijn na het leven, dan hoop ik dat er geen jaloezie is, dat ik daar mijn twee liefdes mag liefhebben zonder de ander pijn te doen, zonder leugens en bedrog, zonder een keuze te moeten maken.

Hele big hug allemaal!

x Knipoogje
@anaianai: ik had een sms gestuurd dat het over moest zijn...

hij belde uiteindelijk nog, was in de buurt, hij is hier geweest.... nogmaals gezegd dat ik dit niet volhoud..... hij snapte me wel en zei zelf ook dat hij het moeilijk vond en zelf ook al meerdere malen wilde stoppen, maar dat hij maar niet van me los kon komen... samen geknuffeld en ja hoor... zwak vlees.....

jeetje, ik zou mezelf wel willen schoppen dat ik het toch wer heb gedaan....maar het was wel verdomde fijn, maar toch met een kleine bijsmaak..... we hebben afgesproken dat dit nu over iss, dat het een afscheidspleziertje was....

maar blijkbaar willen we allebei niet stoppen, dus ik vraag me af wat het afscheid waard is...

hij zei ook dat hij vindt dat ik beter verdien, iemand die meer tijd heeft.... (zijn vrouw controleert hem sterk, dus hij kan bijna nooit ergens heen zonder verdomd goed excuus), ik moest maar een ander zoeken... heb gezegd dat dat een stomme opmerking was.... gevraagd of hij echt alleen maar voor de sex bij me kwam.... nee, er zijn ook gevoelens... tja, dus! dan stap ik toch zomaar niet naar een ander? er moet toch 'iets' zijn...? als ik gewoon een goede beurt nodig heb, dan valt er vast wel zomaar iemand te vinden, daar gaat het natuurlijk niet om...

het fijne was dat we dit keer ook echt even 'gewono' lekker tegen elkaar aan hebben gezeten en hebben gepraat en geknuffeld, niet direct dat bed maar in....

tja, jullie lezen het al, ik ben weer volledig verscheurd met mijn gevoelens... ik wil wel, ik voel dat het niet kan....

we zullen zien wat er gebeurt de komende periode....ik ben er voor mezelf nog lang niet uit!
Misschien heb ik dit gedicht hier al eens geplaatst, maar wil het dan toch nog een keertje met jullie delen.

Lief, mijn lief….

Gevoelens, emoties…,

zo vreselijk moeilijk,

zo aan de oppervlakte.

Jij bent er altijd,

jij zit in mijn hart,

jij zit in mijn bloed.

Ik heb je nodig,

ik ben verslaafd

alleen aan jou.

Liefde, zoveel liefde

wil ik je geven,

ik durf niet.

Tranen om wat niet kan

of juist wel?

Ik hou van jou!

Schreeuwen om jou!

In mijn hart

pijn, zoveel pijn.

Heb me lief!

Help me!

Ik heb je nodig!

Lief, mijn lief alsjeblief!
tantetje, ik leef met je mee!! ben ook wel stiekem jaloers dat jullie elkaar hebben geknuffeld... dat alleen al zou ik zoooo graag willen met mn nr 2. heb hem gezien vanmiddag, was heeel erg gezellig, maar t blijft bij praten (en dan over koetjes en kalfjes met af en toe wat schuin getinte opmerkingen, twinkelende ogen en bij mij vooral veel blozen !)

en knipoogje wat een prachtig gedicht !!! heb t meteen gekopieerd. brok in mn keel !! zo precies hoe ik t voel! Heb je dat zelf gemaakt?
Hallo allemaal!

Ik durf het bijna niet meer hardop te zeggen...., woensdag een afspraak met mijn nr. 2, zou het dit keer wel lukken? We gaan ervoor! Zetten beiden alles aan de kant, het werk kan niet altijd winnen :-)!

Ja Pinky, dat gedicht heb ik zelf geschreven en geeft ook mijn gevoelens weer voor mijn nr. 2, maar had net zo goed voor nr. 1 bedoeld kunnen zijn.

Ik wens iedereen heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Hallo allemaal

Ik ben er ook weer. Ik heb hem vanmorgen gezien, we hebben wat gepraat over het paasweekend. Hij was druk bezig geweest in zijn nieuwe huis en de tuin. Zijn mooie bruine ogen keken me steeds aan. Zijn blik ik kon herm wel omhelzen. Wat is dit toch. Mijn man krijgt dat niet voor elkaar. We zijn samen met onze dochter naar Breda geweest gisteren. Maar tijdens het winkelen wordt er nog gekibbeld. Blij dat ik weer thuis was. Kan ieder zijn eigen weg weer kiezen. Ik ben maar gaan strijken. Lekker gezellig. Mijn GM heeft dat thuis ook. We praten daar eigenlijk niet zo over. Maar dat weet ik. Ik weet ook veel van zijn vrouw. Maar soms kunnen we elkaar niet meer weerstaan, en vliegen we elkaar in de armen. Het begint vaak met wat heen en weer geslijm. Ik merk het aan zijn mannier van brengen. Dan is er echt een explosie soms. Ik kan niet meer zonder hem. Ik heb het geprogeerd maar het werkt niet. We kunnen soms weken normaal tegen elkaar doen en dan ineens is het er weer. We weten dat het niet altijd kan, misschien komt dat ooit nog eens. Wie weet?

Groetjes Lenneke
Jemig wat voel ik weer k*t zeg! leuk hoor op t werk, even gezelig kletsen had m vrijdag nog gezien dus was allemaal goed, kom ik er weer achter (vraag me niet hoe) dat ie afgelopen nacht weer gezellig met een van zn dames heeft liggen ... En het stomme is het is zijn goed recht ! hij heeft helemaal geen vaste relatie en al helemaal niet met mij!!! Dus waar bemoei ik me mee! heeft ook helemaal geen beloftes richting mij gedaan, we hebben het bed (nog) niet gedeeld maar IK WIL DAT WEL !!!! Hoe ziek/verliefd kun je zijn .... wou dat ik morgen ergens anders kon werken en hem nooit meer zou zien.... (nou ja... niet echt natuurlijk) pfffff
oja @ Lenneke, je kunt denk ik moeilijk een vergelijking maken tussen iemand met wie je samenleeft en iemand die je alleen op bepaalde momenten ziet. je kent elkaars vervelende eigenschappen toch minder dan, en de bril waardoor je kijkt is natuurlijk roze.. net als de mijne.. daar niet van, ik begrijp je volkomen hoor ! sterkte maar weer en geniet er ook van.
Vergis je niet he? Inderdaad, je ziet nr. 2 alleen tijdens de mooie momenten, je maakt hem niet in zijn dagelijkse leven mee. Oneerlijke concurrentie dus tussen nr. 1 en nr. 2. Dat moet je ook niet vergeten!

Iemand schreef hier eens: je bent er niet bij als hij scheten laat, je hoeft zijn vuile onderbroeken en sokken niet te wassen.....

En als ik kijk naar mezelf...., ook ik tut me vreselijk op morgen, haartjes in de krul, overtollige haartjes allemaal weggehaald, keurig en sexy in de kleding. Datzelfde doet mijn nr. 2. Als je je daar maar bewust van bent..., eigenlijk wat dat aangaat met je beide benen op de grond blijft staan, dan zie je wellicht iets minder door die roze bril.

x Knipoogjes
Alweer 9 jaren lang heb ik twee liefdes...

Ik mis nr 2 elke dag.

Sommige dagen is het gemis zo groot...

Soms breek ik bijna.

Krijgen wij later nog een kans samen?

Daar blijf ik in geloven...

Hoi allemaal

Ik moet even iets kwijt. Gisterenavond hebben we naar elkaar ge-smst. Elkaar onze gevoelens verteld, het was super opwindend. Vanmorgen samen gewerkt. We hebben elkaar gezoend net op het moment dat we een grote groep koffie moesten schenken. Ik zei: we moeten koffie inschenken. Ja zei hij en hij kuste maar door. Kom op......joh. Wij onze kleding wat gefatsoeneerd. We keken elkaar aan en gingen verder met ons werk. Daarna snel de keuken weer in, en hebben we sex gehad. Het was super....... Nu denk ik steeds aan hem.

Groetjes Lenneke
het is over

dit weekend zei hij dat hij er een streep onder wilde zetten.... volgens mij pusht hij mij net zo lang tot ik het voor hem doe, nou, hij heeft het voor elkaar, ik kan niet meer!

dit weekend dus bericht dat hij niet meer wilde, en dat hij er binnenkort (!) een streep onder zou zetten..

gisteren hele dag lieve/geile sms-jes van hem gehad..... maar vandaag was het een drama... kortaf, naar, vond hem zelfs onaardig...

nou, ik kan niet meer! bekijk het maar... ik ben werelds verliefd, ook al wilde ik dat liever niet, maar ja, zulke dingen gebeuren....

maar ook al ben ik verliefd, ik kan er niet meer tegen dat ik heen en weer geslingerd wordt door hem... ik ben net manisch-depressief joh! dan weer vrolijk, dan chagarijnig of boos en nu dus erg verdrietig om hoe hij heeft gedaan...

en ook erg verdrietig omdat ik nu besloten heb dat er een eind aan moet komen. Heb nog niet het lef gehad het hem te vertellen..... ik hoop maar dat hij nors en kortaf blijft, dan wordt het makkelijker voor me...

ik hoop dat ik standvastig ben en niet weer wegsmelt als hij met zijn mooie ogen naar me kijkt of lieve berichten aan me stuurt... dit kan niet meer, ik kan niet meer, ik ben op.... voel me zwaar kut.... dit breekt mij en mijn huwelijk op.... ik mag niet meer van mezelf...

ik hoop dat ik dit vol kan houden en niet over een paar dagen hier kom melden dat ik weer helemaal in de gloria ben....

iedereen veel sterkte met het maken van de juiste keuzes, ik heb de juiste keuze gemaakt... nu nog verwerken...
lieve tantetje, Goed van jou!!! ik wens je heeel veel sterkte toe en blijf bij je besluit! Ik hoop hier zeer binnenkort een zelfde bericht te kunnen plaatsen! het lijkt allemaal leuk en spannend zo'n nr 2, maar tegelijkertijd is het hartverscheurend Nog extra omdat je t met niemand kunt delen, alleen hier dan. Nogmaals hou vol ik denk aan je!
Lieve tantetje

Hou vol zo! Je kan het. Dat is nou waar we allemaal bang voor zijn. En het gebeurd bij iedereen dat ze ons in onzekerheid zetten. Of het ineens helemaal klaar. Jij zit er nu midden in en je gevoelens zeggen dat je moet stoppen, probeer het vol te houden. Je kan nu de stap nemen, om uit deze positie te komen. Probeer sterk te zijn voor jou en je gezin?

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel van Lenneke

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven