Centraal Moderatortopic deel 2
dinsdag 28 februari 2012 om 11:33
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 16 april 2012 om 12:13
quote:himalaya schreef op 16 april 2012 @ 11:41:
Hans, de problemen met de App zijn al tig keer doorgegeven, er is zelfs een apart bug-topic. Maar de technische dienst heeft het waarschijnlijk Heel Druk met andere dingen, en heeft het geen prioriteit.
Het was een suggestie geen melding van een bug.
In dat geval heb ik een vraag: Is er een manier om het volledige forum (zoals je dat ook op de computer ziet) op je mobiel te krijgen (ook al kost het gebruik daarvan meer megabytes van het tegoed)?
Hans, de problemen met de App zijn al tig keer doorgegeven, er is zelfs een apart bug-topic. Maar de technische dienst heeft het waarschijnlijk Heel Druk met andere dingen, en heeft het geen prioriteit.
Het was een suggestie geen melding van een bug.
In dat geval heb ik een vraag: Is er een manier om het volledige forum (zoals je dat ook op de computer ziet) op je mobiel te krijgen (ook al kost het gebruik daarvan meer megabytes van het tegoed)?
World of Warcraft: Legion
maandag 16 april 2012 om 12:30
quote:impala schreef op 16 april 2012 @ 12:15:
Hans dat kan met Opera Mobile (niet mini) of skyfire, als die beschikbaar is voor jouw telefoon.
Opera Mini, die ik nu gebruik, is beschikbaar voor de Blackberry. Ik ga dadelijk uitproberen of Opera Mobile dat ook is. Zo ja, dan hoeft er aan de serverkant niets te gebeuren.
EDIT: Nee, Opera Mobile (Mini wel) is er niet voor mij. Dan accepteer ik de huidige situatie.
Hans dat kan met Opera Mobile (niet mini) of skyfire, als die beschikbaar is voor jouw telefoon.
Opera Mini, die ik nu gebruik, is beschikbaar voor de Blackberry. Ik ga dadelijk uitproberen of Opera Mobile dat ook is. Zo ja, dan hoeft er aan de serverkant niets te gebeuren.
EDIT: Nee, Opera Mobile (Mini wel) is er niet voor mij. Dan accepteer ik de huidige situatie.
World of Warcraft: Legion
maandag 16 april 2012 om 13:21
maandag 16 april 2012 om 13:27
quote:impala schreef op 16 april 2012 @ 13:25:
dat was snel zeg.
Is dit dezelfde als kloon1, 16 minuten geleden: jaap, wie is jouw persoonlijke held
(zie israel topic)Deze vraag moet ik even laten staan voor de Mod, ik kan niet in ip adressen kijken of het dezelfde is. Ik zal wel even naar de posting kijken.
Posting verwijderd.
mvg,
Junior.
dat was snel zeg.
Is dit dezelfde als kloon1, 16 minuten geleden: jaap, wie is jouw persoonlijke held
(zie israel topic)Deze vraag moet ik even laten staan voor de Mod, ik kan niet in ip adressen kijken of het dezelfde is. Ik zal wel even naar de posting kijken.
Posting verwijderd.
mvg,
Junior.
maandag 16 april 2012 om 13:29
quote:kloon1 schreef op 16 april 2012 @ 13:27:
[...]
je mag mijn ip hebben hoor...
199.48.147.37
veel plezier ermee, dit is trouwens het laatste ip van een stuk of 20 in serie
en mail naar mod :')
doe je best :PWaarschijnlijk ook een stuk of 20 psychoses tegelijkertijd? Ik ben geen Jaap-fan per definitie, maar jij vergalt écht op een weerzinwekkende manier dit forum. Be gone with you!
[...]
je mag mijn ip hebben hoor...
199.48.147.37
veel plezier ermee, dit is trouwens het laatste ip van een stuk of 20 in serie
en mail naar mod :')
doe je best :PWaarschijnlijk ook een stuk of 20 psychoses tegelijkertijd? Ik ben geen Jaap-fan per definitie, maar jij vergalt écht op een weerzinwekkende manier dit forum. Be gone with you!
maandag 16 april 2012 om 13:31
quote:juniormoderatorviva schreef op 16 april 2012 @ 13:27:
[...]
Deze vraag moet ik even laten staan voor de Mod, ik kan niet in ip adressen kijken of het dezelfde is. Ik zal wel even naar de posting kijken.
Posting verwijderd.
mvg,
Junior.Beter ban je gewoon gelijk deze user (voor wat het waard is) want de forumvervuiling gaat gewoon fijn door. Ik hoop dat je deze bevoegdheid hebt...
[...]
Deze vraag moet ik even laten staan voor de Mod, ik kan niet in ip adressen kijken of het dezelfde is. Ik zal wel even naar de posting kijken.
Posting verwijderd.
mvg,
Junior.Beter ban je gewoon gelijk deze user (voor wat het waard is) want de forumvervuiling gaat gewoon fijn door. Ik hoop dat je deze bevoegdheid hebt...
maandag 16 april 2012 om 13:37
quote:Tia.Dalma schreef op 16 april 2012 @ 13:31:
[...]
Beter ban je gewoon gelijk deze user (voor wat het waard is) want de forumvervuiling gaat gewoon fijn door. Ik hoop dat je deze bevoegdheid hebt...
Beste Tia Dalma,
Ik heb die bevoegdheid niet. Achter de schermen heb ik de Mods al gewaarschuwd.
Andere 2 topics van Kloon1 ook verwijderd.
mvg,
Junior.
[...]
Beter ban je gewoon gelijk deze user (voor wat het waard is) want de forumvervuiling gaat gewoon fijn door. Ik hoop dat je deze bevoegdheid hebt...
Beste Tia Dalma,
Ik heb die bevoegdheid niet. Achter de schermen heb ik de Mods al gewaarschuwd.
Andere 2 topics van Kloon1 ook verwijderd.
mvg,
Junior.
maandag 16 april 2012 om 13:38
Moderatoren, ik stel voor om het topic ‘Israël en aanslagen op haar personeel in het buitenland’ nu maar te sluiten. Over het oorspronkelijke onderwerp is weinig meer te berichten dan wat samenraapsel waarvan de authenticiteit per saldo meer berust op ‘horen zeggen’ anders dan dat het concrete toetsbare vaststellingen betreffen.
Recent geplaatste postings en de daarop uitgevoerde opschoning door de ‘junior moderator’ (wie verzint zo’n titel overigens?) heeft naar het blijkt een zekere aanzuigende werking van forummers die, in meer of minder acceptabele bewoordingen, van hun mening getuigen. Een beschaafde voortzetting van de discussie is daarmee genoegzaam om zeep geholpen. Ik stel derhalve een integrale ‘cntrl-alt-delete’ voor.
Recent geplaatste postings en de daarop uitgevoerde opschoning door de ‘junior moderator’ (wie verzint zo’n titel overigens?) heeft naar het blijkt een zekere aanzuigende werking van forummers die, in meer of minder acceptabele bewoordingen, van hun mening getuigen. Een beschaafde voortzetting van de discussie is daarmee genoegzaam om zeep geholpen. Ik stel derhalve een integrale ‘cntrl-alt-delete’ voor.
maandag 16 april 2012 om 13:42
je kan dat topic wel sluiten maar dan opent kloon gewoon weer een nieuwe. En het is dan wel gelukt om jaap monddood te maken. Wat een ziek gedoe zeg. En het komt me bekend voor. Lijkt op de modus operandi van dat mens van dat anti viva forum. Wat ook een anti jaap actieplaats is geworden. Ik denk dat het tijd wordt dat de politie daar eens in duikt.
.
maandag 16 april 2012 om 13:45
geschaft worden? ceci_nest_pas_un_bal, 73 seconden geleden Is dit niet gewoon een van die mensen die hier ten tijden van
angelgate ook was, die van de libelle aan was komen vliegen?
Die dus. En natuurlijk moeten we de pijler niet opddoeken. Niet zwichten voor tirannen, om maar ns een uitdrukking te gebruiken
angelgate ook was, die van de libelle aan was komen vliegen?
Die dus. En natuurlijk moeten we de pijler niet opddoeken. Niet zwichten voor tirannen, om maar ns een uitdrukking te gebruiken
.

maandag 16 april 2012 om 13:46
quote:impala schreef op 16 april 2012 @ 13:45:
die dus. En natuurlijk moeten we de pijler niet opddoeken. Niet zwichten voor tirannen, om maar ns een uitdrukking te gebruiken
het was ook niet echt een serieuze suggestie. Ik heb liever dat ze daar elkaar zitten affikken dan dat ze de rest van het forum komen lastigvallen.
Jammer is het wel, vroeger werd er wel leuk gediscussieerd.
die dus. En natuurlijk moeten we de pijler niet opddoeken. Niet zwichten voor tirannen, om maar ns een uitdrukking te gebruiken
het was ook niet echt een serieuze suggestie. Ik heb liever dat ze daar elkaar zitten affikken dan dat ze de rest van het forum komen lastigvallen.
Jammer is het wel, vroeger werd er wel leuk gediscussieerd.