Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Duuv, het is echt een superjasje maar wel echt een winterjasje.

Moom, denk dat N. last had van de cayennepeper in de couscous.
Vind het meer een lente hetfst jas.

Poll heel gek he, een kleine piemel in je buik hihihi

Jemig husk, gaat niezo lekker he bij jllie. Dikke knuf. Hopelijk knapt alles en iedereen snel op

Duuv zag nog wel een lek meisjesjasje van lief, mintgroenig. Geen idee van prijs.
En N blijf gevoelig voor eten he? Krijgt ze nu wel koemelk of nog teeds niet?
Poll, wat leuk dat je een jongen krijgt! (had ik uiteraard ook gezegd als het een meisje ging worden) ben zo blij voor je dat het nu eindelijk goed gaat. Lekker shoppen, enjoy!

Kath, ga je naar de veluwse bron of naar E.? Dat laatste is vooral leuk bij mooi weer, had ik dat ook gezegd in dat topic?

Bedankt voor jullie reacties op mijn bericht over dat ik er nog geen kont aan vind....blij dat ik niet zo vreemd ben daarin! Ik hoop dat ik me na de eerste drie maanden beter ga voelen. Lijkt me sowieso erg leuk om het wereldkundig te maken. Vandaag zei een manager tegen me: ben jij nou zwanger of is dat jurkje niet zo flatteus?
Moom, het valt wel mee hoor. Ik denk dat ze over d'r koemelk heen is. Ze heeft afgelopen zondag soesjes gegeten en een berg kaas op. En de avond en nacht en dag erna geen buikpijn gehad. Maandag geen poepbroek en dinsdag drie hele grote, geen idee of dat verband met elkaar heeft

Ik weet niet wat er afgelopen nacht was. Ze was vaak wakker en riep 'speeeeenie'. Geen teken van buikpijn of zo.
Duvel, ik vind het wel een leuk jasje, maar wel meer voor een meisje wat al lopen kan

Poll, leuke kleren

Husk, dat verklaart het huilen van R wel, als ze gaan liggen komt er meer druk op de oren, dus meer pijn.

Hopelijk knap je zelf snel op met de AB

Lekkere opmerking van je manager mariss.

Vermoeiend hoor een ziek kind. J1 was zo zielig, hoge koorts, huilen, alleen maar op schoot willen hangen. Vent was aan het werk, dus die kon vanmiddag/vanavond ook niet helpen. Hebben maar een broodje gegeten vanavond.
Ebp
Pfff hier weer tussen 5 en half 6. Daarna niet meer geslapen. Nouja, toch al beter dan t was...
Pfff ik wist niet dat een tweede kindje zoveel spanning tussen vent en mij zou opwekken.

Ik ben zo moe! En ja, dan niet altijd even vrolijk. Gaat ie lopen zeiken dat ik steeds mopper...

Tsjah. Moet ff wennen aan drukke situatie, minder slaap en S haar faaase...

Hij kan iedere nacht doorslapen, gaat vroeg op bed etc.

Nah ja, hoort er allemaal bij, maar vind ruzie niks aan
terecht dat je boos bent, char! Hij wilde dit kind toch ook? Raar gedrag zo.

Na al het geklaag, moet ik toch even het volgende kwijt. Merk dat Atje zo veel beter in zijn vellie zit, nu hij iets meer slaap krijgt 's nachts. Hij loopt stuk meer (vandaag hele stuk van en naar zwembad), is veel prateriger (thuis hele tijd apppeeeeelll met zijn mini-ah-appel, en bij zwembad zelfs 'embad!' en 'open' (bij de schuifdeuren, die gast heeft beetje deur fetish). Hij weet een stuk beter te spelen, duplo is nu heeeeel leuk, en de 'balllll'. Echt een wereld van verschil! En zo leuk hoe hij de wereld aan het ontdekken is Ohja, en neus is al best een tijd droog! #afkloppen.
Fijn moom dat het met Atje beter gaat! Mocht ook wel!

En idd, irritant van vriend. S heeft ook nogeens besloten niet meer te slapen s middags! Morgen en overmorgen pak ik mn rust en kan vent ook meer doen!
als beloofd, wat nieuwe foto's op FB.
Ik ben er weer. Voor hoe lang weet ik niet want we hebben problemen met de internetverbinding.

Becky, nog gefeliciteerd met N’s 2e verjaardag!

Charlot, hier ook (gehad). Je moet er maar even op instellen dat dit niet de beste periode voor je relatie is. Kort lontje enzo. Het wordt weer beter. Bij ons kwam het door beider slaapgebrek maar ik vind niet dat hij het jou kan kwalijk nemen.

Poll, wat stoer dat jullie een jochie krijgen!

Vanmorgen heb ik voor het eerst een hele fles over me heen gehad (in 3 golven). Dus het hele douche en baddergebeuren kon nog een keer plaatsvinden…

Moom, misschien toch nog een nahups van een sprongetje?
Wat fijn dat A. weer beter in zijn vel zit!! Leuk is dat hè dat ze opeens ook meer woorden kennen. Bij I. was toen even alles wat rood en rond was een appel.

Zijn de andere flessen wel goed gegaan vandaag Murron? Of blijft ze spugen?

Char, balen van vriend, ik geef je groot gelijk. Herken wel wat Murron zegt, over kort lontje en zo, slaapgebrek, maar ook gewoon als ze dan allebei tegelijk (uiteraard) aan het jengelen zijn of zo...

R. ligt met 39 graden koorts in bed. Hoop niet dat de neusdruppels te laat zijn.

Vanmiddag was I. aan t mopperen omdat ze niet verschoond wilde worden. Ik zei "I. ik vind het helemaal niet gezellig dat je zo moppert, zullen we samen lachen? Hihihi." Ze keek eerst raar, dus ik weer hihihi. Ligt ze helemaal in een deuk, dus ik dacht nou zo simpel zal het toch niet zijn om een peuter mee te laten werken. Zegt ze "haha mama, wat een gek paard ben jij"
Char: vervelend dat je vriend zo reageerd. Groot gelijk heb je, dat je goed je rust pakt op de momenten dat hij thuis is... Ik herken ook wat Murron en Hus zeggen over het korte lontje, slaapgebrek en het tegelijk jengelen...

Daar hebben we hier ook wel wat irritaties over gehad..

Hus: hahaha, die I toch... wat een geweldige opmerking

En arme R, met koorts op bed. Ik hoop met je mee dat de druppels niet te laat zijn!

Murron: oh jak, een hele fles over je heen... Hoe gaat het nu met M? Heeft ze nog weer gespuugd?
char, tropenjaren noemen ze het.... het is natuurlijk de kunst om zo min mogelijk aan elkaar te ergeren. Maar ja, slaaptekort is killing. Vind je het allemaal wel leuk? Je komt namelijk niet altijd heel happy over. Geniet je wel een beetje?

Bijna al je berichtjes zijn best wel negatief. Merk ook dat het forum een beetje stil valt al je 1 of 2 minder positieve berichtjes of een frustratie plaatst. Ik weet ook niet zo goed hoe ik er op moet reageren behalve dat het mooi kut is. Maar ja, daar heb je niet zo veel aan he.

Tis echt een uiting van zorg hoor. Je hebt het behoorlijk voor je kiezen gehad en nog zo te horen met je vent die voor mijn gevoel er een beetje de kantjes vanaf loopt. Ik zie je niet genieten en daar baart mij een beetje zorg.
M. heeft niet weer gespuugd. Wel heeft ze de volgende fles geweigerd. Dat was de 1e keer in haar korte leventje dat ze voedsel weigert . Een uur later wilde ze hem wel. Uiteindelijk kwamen we zo op 3 flessen vandaag (normaal 4) dus ik heb bij het fruit een beetje sap gegeven in een flesje. Dat vond ze maar raar (ze zat meer te kauwen dan te zuigen op de speen) maar ze heeft wel wat binnen gekregen.

Husk, ik probeer dat ook wel eens. De ene keer werkt het wel door tegengesteld te reageren als wat ze verwacht maar soms zit ze al zover in een bui dat het niet werkt. Fijn om de grappige kant van I. hier weer te lezen.
Becky: het zijn inderdaad zware weken geweest, maar ik geniet wel hoor! Vind het jammer te lezen dat forum stil valt als ik even mijn frustratie kwijt moet. Zal hier rekening mee houden, want dat is mijn bedoeling niet.

Ik snap je ongerustheid, maar wat je zegt: het zijn tropenjaren. Weinig slaap, veel zorg en zelf herstellen. Het komt allemaal goed!
@becky,

vind dat je wel heel hard bent voor char (ben jij zelf ook niet iemand die maandenlang geklaagd heeft? Waarom mag iemand anders dat dan niet?).

Dus char, klaag rustig verder en wij zullen dan nog wel een paar keer zeggen dat je die vent van jou een schop onder zijn kont moet geven!
Niet mee eens, GW. Becky uitte vnl haar ongerustheid. Dat hebben we met Beck toch ook gedaan?

Om ook maar even te klagen: nacht was weer verschrikkelijk.
Prima hoor. Als je dat vind. Ik geef alleen maar aan dat het bij mij overkomt alsof ze niet zo happy is. Maak ik me zorgen over. Maar soit als ik niet kan zeggen wat ik vind is het voor mij hier snel klaar.
Ik snap Becky haar zorgen om Char wel hoor!

En ben het ook eens met Moom, we hebben toen bij Beck ook regelmatig onze zorgen uitgesproken over haar..

Het zal heus niet negatief en lelijk bedoeld zijn.

Char: gelukkig kun je wel genieten van je kids! Het zijn idd tropenjaren, maar het moet ook niet té gek worden voor je he! En dan bedoel ik voornamelijk dat je goed om jezelf moet denken, en het vooral sámen met je vriend moet doen, en niet jij 95% en hij 5% (bij wijze van).. Is ook geen commentaar verder hoor, bedoel het goed voor je!
quote:germanwings schreef op 21 april 2012 @ 09:03:

@becky,

vind dat je wel heel hard bent voor char (ben jij zelf ook niet iemand die maandenlang geklaagd heeft? Waarom mag iemand anders dat dan niet?).

Dus char, klaag rustig verder en wij zullen dan nog wel een paar keer zeggen dat je die vent van jou een schop onder zijn kont moet geven!

En bedankt, als ik alleen maar geklaagd zou hebben had ik ook graag dat iemand me daar op aan had gesproken. Ik hou niet zo van om de hete brij heen lullen.

En ik zeg toch niet dat ze niet mag klagen, ik geef alleen aan hoe ik het zie.
Jongens: laten we het gezellig houden!
Ik had al een kleine pauze hier ingelast, die verleng ik even

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven