Waarom kinderwens?

20-04-2012 23:08 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies, even een simpele vraag waar ik een antwoord op wil dat niet 'nietszeggend' is: waarom willen alle vrouwen kinderen? Ik kom hierdoor gewoon níet aan de vrouw en had me dus net zo goed niet kunnen laten steriliseren. Wat is het functioneel nut van kinderen krijgen? Géén nietszeggende argumenten zoals 'familie vind het raar als ik dat niet doe/zus/buurvrouw heeft ze ook' en zo, daar kan ik niks mee!
quote:frizzy schreef op 20 april 2012 @ 23:21:

Er zijn toch ook zat vrouwen die kinderloos willen blijven? Ik ken ze wel.Waarom kom ik die niet tegen dan? Waar zitten die? Ik woon in een van de grooste steden van het land, waarom loopt daar geen match tussen? Wat is de wereld toch bizar eigenlijk...
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 13:48:

[...]

Waarom kom ik die niet tegen dan? Waar zitten die? Ik woon in een van de grooste steden van het land, waarom loopt daar geen match tussen? Wat is de wereld toch bizar eigenlijk...Dat lijkt me eerder aan andere zaken liggen. Ik kom op mijn beurt weer geen kerel tegen die leuk genoeg is en wél kinderen wil.
quote:frizzy schreef op 21 april 2012 @ 14:24:

[...]

Dat lijkt me eerder aan andere zaken liggen. Ik kom op mijn beurt weer geen kerel tegen die leuk genoeg is en wél kinderen wil.Irritant is dat hé?....
Ik wil kinderen omdat er zulke leuke stofjes voor kinderen zijn! Die kan ik iet meer aan, maar mijn kinderen wel!
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 14:47:

[...]

Irritant is dat hé?....Eeehhmm... Nee ik geloof niet dat ik me daar zo gek door laat maken als jij.
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 11:39:

Waarom is het zo moeilijk voor mensen om mensen die 'anders' zijn te accepteren? Ik vind dat zuiver racistisch. Durf out of the box te zijn, een open mind te hebben!

Excuse me?

Voel je je verder wel helemaal goed?

Het feit dat bijvoorbeeld ik afknap op jouw manier van leven heeft niets te maken met racisme, maar heeft alles te maken met voorkeur!

Je mag gerust naast me komen wonen, ik wil een borrel met je drinken in de kroeg, hell je zou zelfs mijn beste vriend kunnen zijn (als je je niet zo slachtofferig zou gedragen) Maar een relatie met je hebben....nee!

Hetzelfde heb ik met Chinese mannen, Peruaanse mannen en Poolse mannen.

Dat maakt mij geen racist hoor, dat maakt dat ik HEEL goed weer wat voor type man ik zoek

Zowel binnenkant als buitenkant!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 april 2012 @ 00:56:

[...]

Jij neukt wel hele dagen?Ik wil helemaal niet neuken, wat ik wil is een lieve meid die m'n gezicht vasthoudt terwijl ze heel onbevangen aan het dansen en in m'n gezicht aan het zingen is.
quote:Summerdance schreef op 21 april 2012 @ 15:19:

[...]

Excuse me?

Voel je je verder wel helemaal goed?

Het feit dat bijvoorbeeld ik afknap op jouw manier van leven heeft niets te maken met racisme, maar heeft alles te maken met voorkeur!

Je mag gerust naast me komen wonen, ik wil een borrel met je drinken in de kroeg, hell je zou zelfs mijn beste vriend kunnen zijn (als je je niet zo slachtofferig zou gedragen) Maar een relatie met je hebben....nee!

Hetzelfde heb ik met Chinese mannen, Peruaanse mannen en Poolse mannen.

Dat maakt mij geen racist hoor, dat maakt dat ik HEEL goed weer wat voor type man ik zoek

Zowel binnenkant als buitenkant!Racisme, beoordelen, eng vinden, raar vinden, whatever. Geef het een naam.... Ik vind mensen die afwijkend zijn juist ontzettend tof! Lekker NIET mee met de massa, je eigen denkbeelden/manieren van doen en dergelijke hebben.
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 15:42:

[...]

Ik wil helemaal niet neuken, wat ik wil is een lieve meid die m'n gezicht vasthoudt terwijl ze heel onbevangen aan het dansen en in m'n gezicht aan het zingen is.

Mag ik een teiltje?

Jij moet gewoon eens een keer van dat sokkeltje afkomen waar jij jezelf op geplaatst hebt. Gewoon met beide benen op de grond. Niet zo lopen zeiken als een verzuurd wijf en gewoon open en eerlijk zijn vanaf het begin. Misschien dat je dan ooit nog enige kans maakt.

Serieus, jij gaat me met jouw posts hier steeds meer tegenstaan.
quote:pompedom schreef op 21 april 2012 @ 14:49:

Ik wil kinderen omdat er zulke leuke stofjes voor kinderen zijn! Die kan ik iet meer aan, maar mijn kinderen wel!Ik heb hier hele rijen van dat soort slofjes staan! Ik gooi ze nooit weg als ze te klein zijn.
quote:leentjedb schreef op 21 april 2012 @ 16:02:

[...]

Ik heb hier hele rijen van dat soort slofjes staan! Ik gooi ze nooit weg als ze te klein zijn. Stofjes, Leentje, geen slofjes
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 15:44:

[...]

Racisme, beoordelen, eng vinden, raar vinden, whatever. Geef het een naam.... Ik vind mensen die afwijkend zijn juist ontzettend tof! Lekker NIET mee met de massa, je eigen denkbeelden/manieren van doen en dergelijke hebben.

IK vind ze ook ontzettend tof!

Alleen NIET op een relatie mee te hebben!

Daar komt bij, er zit nogal een wezenlijk verschil tussen racistisch en eng zeg!

En als je op die date ook zulke belachelijke taal uitgesproken hebt, dan kan ik met HEEL goed voorstellen dat ze kinderen aanvoerde om onder een tweede date uit te komen!

Je praat poep meneer!

met je racisme en je niet willen neuken
quote:chrissiy schreef op 21 april 2012 @ 16:21:

[...]

Stofjes, Leentje, geen slofjes O, stofjes zijn ook leuk. Wel als er al jurkjes en zo van gemaakt zijn.
quote:leentjedb schreef op 21 april 2012 @ 16:00:

[...]

Mag ik een teiltje?

Jij moet gewoon eens een keer van dat sokkeltje afkomen waar jij jezelf op geplaatst hebt. Gewoon met beide benen op de grond. Niet zo lopen zeiken als een verzuurd wijf en gewoon open en eerlijk zijn vanaf het begin. Misschien dat je dan ooit nog enige kans maakt.

Serieus, jij gaat me met jouw posts hier steeds meer tegenstaan.Het staat je vrij om te vertrekken
quote:Summerdance schreef op 21 april 2012 @ 16:41:

[...]

IK vind ze ook ontzettend tof!

Alleen NIET op een relatie mee te hebben!

Daar komt bij, er zit nogal een wezenlijk verschil tussen racistisch en eng zeg!

En als je op die date ook zulke belachelijke taal uitgesproken hebt, dan kan ik met HEEL goed voorstellen dat ze kinderen aanvoerde om onder een tweede date uit te komen!

Je praat poep meneer!

met je racisme en je niet willen neukenJa ja.... making assumptions... Je was er niet bij!

En dat laatste weer zo letterlijk en nuchter nemen....

Waarom doe je nou weer zo lullig tegen mij?
quote:popsicle schreef op 20 april 2012 @ 23:22:

[...]

Omdat mijn ervaring me dat gewoon leert. Ik kom keer op keer op keer op keer vrouwen tegen die er altijd weer over beginnen. Real life, dating sites.... Altijd dat gezeik over kinderen :S Ik had vanavond -een dus mislukte] date met een dame die me via internet had gevonden. In mijn profiel staat toch echt zeer duidelijk tot 2x toe met koeieletters dat ik geen kinderen wil. Waarom gaat zo'n vrouw dan met mij op date??? Dat wist ze toch vantevoren?

Ik heb juist de tegenovergestelde ervaring. Ik zette overduidelijk erin dat ik geen kinderwens heb, sterker nog, ik vind ze niet eens leuk. Ik pas dus ook niet op neefjes en nichtjes, moet er niet aan denken.

Ik kreeg op datingsites juist reacties van mannen dat ze het onnatuurlijk vonden, dat er wel iets mis moest zijn met mij (prima dat je dat denkt, maar reageer dan niet) of ik kreeg epistels vol voorbeelden waarom zijn kinderen wel geweldig waren. Eentje probeerde op mijn gevoel te werken door te zeggen "mijn dochtertje wil gewoon iemand die haar 's morgens helpt met leuke kleertjes uit te zoeken".

Ik ben op facebook lid van een besloten groep die Kindvrij heet en daar schreef een man laatst dat het hem opviel dat zo veel leden daar vrouw zijn.

Dus nee, ik ben het totaal niet met je eens dat alle vrouwen kinderen willen. Daarom wil ik niet eens een vriend die al kinderen heeft van een ander.
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 17:52:

[...]

Het staat je vrij om te vertrekken

Ik geef haar anders groot gelijk. Wat een sentimenteel gezeur. Neem maar van mij aan dat er geen vrouw is die dat soort gewauwel van een man gelooft. Too much. Te nep.

Dat je geen kinderen wilt snap ik. Ik hoef ze ook niet. En ik heb een gelukkig een geweldige man gevonden die ze ook niet zo nodig hoeft. Maar de hele manier waarop jij jezelf hier, en ik neem aan ook bij een vrouw op een eerste date, neerzet en het feit dat je niet eerlijk bent over wie/wat je bent maakt dat ik me kan voorstellen dat je nog niet aan de vrouw bent geraakt. Mensen houden er niet van in de maling genomen te worden. En als jij denkt dat een vrouw niet doorheeft dat jij anders bent dan denk ik dat je van binnen alles behalve een vrouw bent... Ik ruik dat soort dingen ook op kilometers afstand...
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 18:13:

Waarom doe je nou weer zo lullig tegen mij?

Dat moet je werkelijk nog vragen?

Misschien wordt het tijd die betonnen plaat eens voor je hoofd weg te halen!

Succes!

Ik ben er weg van hier
quote:Summerdance schreef op 21 april 2012 @ 19:24:

[...]

Dat moet je werkelijk nog vragen?

Misschien wordt het tijd die betonnen plaat eens voor je hoofd weg te halen!

Succes!

Ik ben er weg van hierAh, dat verklaart een heleboel...
quote:leentjedb schreef op 21 april 2012 @ 16:00:

[...]

Mag ik een teiltje?

popsicle, in dit topic zie ik weer hetzelfde terugkomen als in het andere topic: jij lijkt op zoek naar een vrouw zoals je ze in films ziet, niet naar een echte vrouw. Volgens mij zou jij het liefst een Manix Pixie Dream Girl als vriendin hebben... dit dus

Maar die bestaan niet :S
Er zijn genoeg mannen én vrouwen die geen kinderen willen.

Ik ken er een aantal. En mijn vriend en ik willen ook geen kinderen.
quote:louisavuitton schreef op 20 april 2012 @ 23:34:

[...]

ik vind het wel raar als TO duidelijk in zijn bericht heeft staan dat hij geen kinderen wil, er toch allerlei dames reageren die dat toch wel willen.

Of je bent een hele leuke man of de er zijn een heleboel vrouwen desperate... Er zijn vrouwen die denken dat een man nog wel zal 'bijdraaien'.
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 15:44:

Racisme, beoordelen, eng vinden, raar vinden, whatever. Geef het een naam.... Ik vind mensen die afwijkend zijn juist ontzettend tof! Lekker NIET mee met de massa, je eigen denkbeelden/manieren van doen en dergelijke hebben.

evolutionair gezien zal de primaire reactie altijd een "afwijzing" zijn. Een al dan niet zelf gekozen handicap/afwijking t.o.v. de groep/norm vormt een acute bedreiging. Het onbekende triggered onze "fight or flight" reactie. Dit kan alleen met tijd en training ongedaan worden gemaakt. We hebben letterlijk niet de hersencapaciteit om direct in een nuance te reageren. Mensen die zichzelf (om welke reden dan ook) buiten de groep plaatsen, kunnen het zichzelf een stuk makkelijker maken als ze dit begrijpen en andere de tijd gunnen om hun hersenen te laten werken.

Racisme is een "weloverwogen" afwijzing; ik denk als je mensen beter leert kennen er wel achter kunt komen of ze je echt afwijzen of dat ze zich in een "leer proces" bevinden. Persoonlijke voorkeuren daargelaten.
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 15:42:

[...]

Ik wil helemaal niet neuken, wat ik wil is een lieve meid die m'n gezicht vasthoudt terwijl ze heel onbevangen aan het dansen en in m'n gezicht aan het zingen is.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Ooooow, zoiets dus??!

Ik zou eens gaan kijken bij intertoys.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven