Waarom kinderwens?

20-04-2012 23:08 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies, even een simpele vraag waar ik een antwoord op wil dat niet 'nietszeggend' is: waarom willen alle vrouwen kinderen? Ik kom hierdoor gewoon níet aan de vrouw en had me dus net zo goed niet kunnen laten steriliseren. Wat is het functioneel nut van kinderen krijgen? Géén nietszeggende argumenten zoals 'familie vind het raar als ik dat niet doe/zus/buurvrouw heeft ze ook' en zo, daar kan ik niks mee!
quote:leentjedb schreef op 21 april 2012 @ 00:45:

[...]

Dat denk jij misschien. Maar wij vrouwen ruiken een afwijkende man al op een mijl afstand hoor.Ik zou op zo'n moment direct een kinderwens verzinnen om van zo'n man af te komen
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze de date vond tegenvallen? En daarom recalcitrant werd en een kinderwens veinsde? Vooral de wens om zelf veel kinderen te krijgen en er nog een aantal te adopteren klinkt alsof ze je gewoon zat te f#cken.

Je bent inderdaad nogal to the point. Ik heb je andere topic ook gevolgd, maar daar expres niet gereageerd want mijn nekharen gingen soms overeind staan. Je directheid komt op mij namelijk over als arrogantie. Wellicht kreeg zij soortgelijke gevoelens en resulteerde dat in haar recalcitrantie?
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 00:48:

[...]

Het liefst zou ik van de daken schreeuwen: 'Girls, ik ben een man in een vrouwenlichaam/

ik ben fysiek een man die in z'n ziel vrouw is en op vrouwen valt)Wat is het nou?
Bitterballetje erbij Hermans?
quote:yvonjaspers schreef op 21 april 2012 @ 08:18:

[...]

Huh? Andersom dan toch zeker?Ja, sorry, correctie. Soms gaan mijn gedachten sneller dan dat ik typ als het ware.
quote:Summerdance schreef op 21 april 2012 @ 01:09:

[...]

En dus omdat jij liefde wilt geeft jou dat het recht om belangrijke informatie achter te houden en dat pas aan haar te vertellen als je voor je gevallen is?

Vreemde maar vooral nare gedachtegang

Want geloof me, als ze er niets mee kan, zoals ik bijvoorbeeld, dan zal ze je net zo hard laten vallen na een tijdje als dat ik een tweede date vriendelijk zal afwimpelen

Sterker nog, ik zou bloed en bloed giftig op je zijn omdat je me het niet eerder hebt vertelt

Ik blijf het vreemd vinden dat jij ervoor kiest een startende relatie te beginnen met leugens (want dat is verzwijgen eigenlijk)

Mede ook omdat je van de ander wel volledige duidelijkheid eist bijna...Ja..... dat is idd ook zo. Je hebt groot geljk... Nou je het zegt!
quote:Hermans schreef op 21 april 2012 @ 11:06:

Zou het niet zo kunnen zijn dat ze de date vond tegenvallen? En daarom recalcitrant werd en een kinderwens veinsde? Vooral de wens om zelf veel kinderen te krijgen en er nog een aantal te adopteren klinkt alsof ze je gewoon zat te f#cken.

Je bent inderdaad nogal to the point. Ik heb je andere topic ook gevolgd, maar daar expres niet gereageerd want mijn nekharen gingen soms overeind staan. Je directheid komt op mij namelijk over als arrogantie. Wellicht kreeg zij soortgelijke gevoelens en resulteerde dat in haar recalcitrantie?Toen ik gisteravond in bed lag speelde ik de hele date ff opnieuw af in m'n hood, en ik heb iets ontdekt waarvan ik denk dat ze dat dus niet compatible vond en 'em daardoor peerde. Zij vond naar aanleiding van wat ik over mezelf vertelde en wat ik doe en zo dat ik niet van het leven geniet, maar ik vertelde haar juist dat leven voor mijn carríere juist álles voro mij is en dat ik daar intens van geniet. Ik ben nou eenmaal niet zo sociaal en outgoing, want ik ben erg selectief en geen allemansvriend. Ik hoef geen 100 mensen te kennen, daar heb ik helemaal geen tijd voor en ook geen beheoefte aan. Dat was voor haar misschien een no-go (weet ik het...)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 april 2012 @ 00:37:

[...]

Je bent nou niet bepaald doorsnee. Ik kan me - hoe lullig voor jou ook - wel voorstellen dat ze schrok.Waarom is het zo moeilijk voor mensen om mensen die 'anders' zijn te accepteren? Ik vind dat zuiver racistisch. Durf out of the box te zijn, een open mind te hebben!
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 11:39:

[...]

Waarom is het zo moeilijk voor mensen om mensen die 'anders' zijn te accepteren? Ik vind dat zuiver racistisch. Volgens mij wilde jij mensen uit India en China laten steriliseren.
quote:daydream schreef op 21 april 2012 @ 10:40:

[...]

Ik zou op zo'n moment direct een kinderwens verzinnen om van zo'n man af te komen Waarom zou je? Als 'n date mij koud laat, zit ik er zelf ook ongeinteresseerd bij en heb ik ook niets meer te vertellen en zeg ik dat we het beter bij dat ene drankje kunnen houden ipv nog uit eten te gaan. Zie er het nut niet van in zoveel uit de hoek te zoeken om 'n tegenvallende date af te wimpelen.

[...]

Waarom is het zo moeilijk voor mensen om mensen die 'anders' zijn te accepteren? Ik vind dat zuiver racistisch. Durf out of the box te zijn, een open mind te hebben!Hallo zeg, accepteren is wel even wat anders dan er een liefdesrelatie mee beginnen. Dat snap je toch zelf ook wel? Ik zou je prima kunnen accepteren in mijn omgeving/vriendenkring. Maar ik zou geen relatie met je willen als ik afga op wat en hoe je hier schrijft.
quote:elninjoo schreef op 21 april 2012 @ 11:44:

[...]

Waarom zou je? Als 'n date mij koud laat, zit ik er zelf ook ongeinteresseerd bij en heb ik ook niets meer te vertellen en zeg ik dat we het beter bij dat ene drankje kunnen houden ipv nog uit eten te gaan. Zie er het nut niet van in zoveel uit de hoek te zoeken om 'n tegenvallende date af te wimpelen.Er ongeïnteresseerd bij zitten helpt vaak onvoldoende. Ik zit echt niet op een stalker te wachten na zo'n date.
quote:daydream schreef op 21 april 2012 @ 11:48:

[...]

Er ongeïnteresseerd bij zitten helpt vaak onvoldoende. Ik zit echt niet op een stalker te wachten na zo'n date. Misschien heb ik geluk gehad met mijn dates, maar heb er nooit 'n stalkerig typje tussen getroffen. Geef ook mijn telefoonnummer en adres niet, dus er kan hooguit via mail gestalkt worden en dan zou ik 'm nog kunnen blocken.
Bovendien snap ik niet dat jij niet begrijpt dat een liefdesrelatie nou eenmaal slecht opgebouwd wordt op leugens of verzwijgen van zulke belangrijke zaken.
Ik wil absoluut geen kinderen en ik trof ook vaak partners die wel kinderen wilde... lastig, maar wel altijd trouw gebleven aan mijn principes..
quote:elninjoo schreef op 20 april 2012 @ 23:54:

[...]

Daten via internet vind ik idd net 'n soort sollicitatieronde, je zoekt immers jouw ideaal plaatje op papier. Moet daarna nog irl zien te klikken, maar ik zou het veel rotter vinden met iemand op date te zijn waar ik echt op val en er blijkt 'n dealbreaker in 't spel te zijn zoals kinderen/wens.ik snap TO wel hoor. Als je duidelijk aangeeft wat je zoekt en er reageren allerlei types buiten je wensenlijst, dan begrijp ik de vraag: waarom dan reageren of daten? Ik heb ook ooit een date gehad, geregeld door ex-zwager. Iedereen weet hoe ik over kinderen denk en dan blijkt de date vader te zijn van drie kinderen. Waarvan zelfs een kind nog bij hem woonde. Toen hij tijdens onze date over zijn kinderen begon, heb ik netjes gezegd: je bent leuk, maar ik wil nooit een relatie met iemand die kinderen heeft. Einde verhaal. Was wel jammer, want het was echt een leuke vent.
quote:ooijen1310 schreef op 21 april 2012 @ 12:34:

[...]

ik snap TO wel hoor. Als je duidelijk aangeeft wat je zoekt en er reageren allerlei types buiten je wensenlijst, dan begrijp ik de vraag: waarom dan reageren of daten? Ik heb ook ooit een date gehad, geregeld door ex-zwager. Iedereen weet hoe ik over kinderen denk en dan blijkt de date vader te zijn van drie kinderen. Waarvan zelfs een kind nog bij hem woonde. Toen hij tijdens onze date over zijn kinderen begon, heb ik netjes gezegd: je bent leuk, maar ik wil nooit een relatie met iemand die kinderen heeft. Einde verhaal. Was wel jammer, want het was echt een leuke vent.my point exactly!

[...]

Waarom is het zo moeilijk voor mensen om mensen die 'anders' zijn te accepteren? Ik vind dat zuiver racistisch. Durf out of the box te zijn, een open mind te hebben!Er zit nogal een verschil tussen accepteren en verliefd op worden/een relatie mee hebben.
quote:elninjoo schreef op 21 april 2012 @ 11:51:

[...]

Misschien heb ik geluk gehad met mijn dates, maar heb er nooit 'n stalkerig typje tussen getroffen. Geef ook mijn telefoonnummer en adres niet, dus er kan hooguit via mail gestalkt worden en dan zou ik 'm nog kunnen blocken.Nou, ik ben allesbehalve een stalker hoor. Als iemand geen interesse heeft heb ik dat ook niet meer (omdat er gewoon geen basis is, dus wat heeft het nog voor zin???). Ik heb zelf ook weleens stalkers gehad, niet tof.... Dus ik weet hoe het is.
quote:leentjedb schreef op 21 april 2012 @ 11:53:

Bovendien snap ik niet dat jij niet begrijpt dat een liefdesrelatie nou eenmaal slecht opgebouwd wordt op leugens of verzwijgen van zulke belangrijke zaken.inmiddels wel ;) (lees eventjes een pagina terug of zo)
quote:Enn schreef op 21 april 2012 @ 00:44:

Functioneel nut dus. Ok.

Wat is het functionele nut van jouw eigen bestaan?Asap afstuderen en asap schathemelrijk worden.
quote:daydream schreef op 21 april 2012 @ 11:44:

[...]

Volgens mij wilde jij mensen uit India en China laten steriliseren. Wat heeft dat met racisme te maken?
quote:ooijen1310 schreef op 21 april 2012 @ 12:34:

[...]

ik snap TO wel hoor. Als je duidelijk aangeeft wat je zoekt en er reageren allerlei types buiten je wensenlijst, dan begrijp ik de vraag: waarom dan reageren of daten? Ik heb ook ooit een date gehad, geregeld door ex-zwager. Iedereen weet hoe ik over kinderen denk en dan blijkt de date vader te zijn van drie kinderen. Waarvan zelfs een kind nog bij hem woonde. Toen hij tijdens onze date over zijn kinderen begon, heb ik netjes gezegd: je bent leuk, maar ik wil nooit een relatie met iemand die kinderen heeft. Einde verhaal. Was wel jammer, want het was echt een leuke vent.Heb jij dit topic wel goed gelezen? Dat TO haar genderdysforie verzwijgt (TO is een man in het lichaam van een vrouw) lijkt me een groter probleem tijdens zo'n eerste date dan het wel of niet willen krijgen van kinderen. Die krijg je sowieso pas zodra er een relatie tot stand is gekomen. En met liegen en verzwijgen bouw je nou eenmaal geen standvastige en liefdevolle relatie op... Sterker nog, je komt er niet eens een eerste date mee door. Dat blijkt wel.
quote:leentjedb schreef op 21 april 2012 @ 13:26:

[...]

Heb jij dit topic wel goed gelezen? Dat TO haar genderdysforie verzwijgt (TO is een man in het lichaam van een vrouw) lijkt me een groter probleem tijdens zo'n eerste date dan het wel of niet willen krijgen van kinderen. Die krijg je sowieso pas zodra er een relatie tot stand is gekomen. En met liegen en verzwijgen bouw je nou eenmaal geen standvastige en liefdevolle relatie op... Sterker nog, je komt er niet eens een eerste date mee door. Dat blijkt wel.Nee, ik ben een MAN, fysiek een man, maar ben gevoelsmatig vrouw. Sorry voor de verwarring, ik had het initieel in de typhaast verkeerd opgeschreven. En wat betreft het verzwijgen heb je idd helemaal gelijk..... Maar ik héb haar echt wel mondjesmaat signalen gegeven hoor! En dat kon ze wel waarderen/vond ze leuk!
quote:louisavuitton schreef op 20 april 2012 @ 23:31:

[...]

Ooh gelukkig maar....;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven