Even over mn zeik.
zaterdag 21 april 2012 om 17:09
Verdorie. Zit al maanden aan de provera ivm Endometriose en ik word helemaal gestoord van dat spul maar ja.. Toch doorzetten he. Van 30mg afgebouwd naar 10 zodat ik niet meer zo gestoord en hysterisch reageerde en andere dingen kon doen dan de hele dag huilen (Ik ben niet zo goed met hormonen volgens mij ). Fijn!
Ben ik sinds een maand steeds misselijk en alles, moest afbouwen van de arts naar 5mg toen ik dit verteld. Helemaal fijn!
Zodra ik 5mg slikte werd ik toch ongesteld. (En dat is nou net niet de bedoeling!) dus hop, weer terug naar 10mg met bijwerkingen en al. Nog wel vol te houden (hoewel niet van harte) want ja.. Het werkt toch, geen menstruatie.
Niet dus. Hele week al moe, misselijk en vreselijk opgefokt.. En nu dus, ondanks die stomme pillen, ongesteld. Bah bahbah.
Sorry. Moest het even kwijt, ben echt een beetje over m'n zeik.
Ben ik sinds een maand steeds misselijk en alles, moest afbouwen van de arts naar 5mg toen ik dit verteld. Helemaal fijn!
Zodra ik 5mg slikte werd ik toch ongesteld. (En dat is nou net niet de bedoeling!) dus hop, weer terug naar 10mg met bijwerkingen en al. Nog wel vol te houden (hoewel niet van harte) want ja.. Het werkt toch, geen menstruatie.
Niet dus. Hele week al moe, misselijk en vreselijk opgefokt.. En nu dus, ondanks die stomme pillen, ongesteld. Bah bahbah.
Sorry. Moest het even kwijt, ben echt een beetje over m'n zeik.
zaterdag 21 april 2012 om 17:49
zaterdag 21 april 2012 om 21:34