Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Ik trek me ook ff terug
Ha gezelig
Niet gezellig, maar wil niet onderwerp van gesprek zijn. Voelde me vannacht wel ff aangevallen toen ik het las, zelfde reden als GW aangeeft.

Snap het goede erachter ook hoor, maar ik heb het forum laatste tijd al genoeg "vervuild" en opgehouden. Dat is mijn bedoeling nooit geweest.
Ik had Becky's berichtje gisterenavind al gelezen, en zoals ik het opvatte, was het 1. Dat ze zich afvraagt of Char helemaal happy is en daar bezorgd om is en 2. Dat ze aangeeft dat er op negatieve berichten vaak weinig reactie komt doordat het vaak lastig is om een goede reactie te geven zonder in herhaling te vallen.

Ik heb in ieder geval niet gelezen dat Char of iemand anders niet mag klagen, toch? En dat 2e punt herken ik ook wel, ik heb wel eens dat ik denk hmm Husk heb je niks nieuws te zeggen, je valt in herhaling. En dat ik om die reden dan dus maar niet reageer op dat moment.

voor beck en Char allebei, want volgens mij is dit echt de bedoeling erachter helemaal niet.
Ik snap wel een beetje wat Becky bedoelt, en ik denk ook niet dat het negatief bedoelt is (zo had ik het trouwens ook niet gelezen). Een kindje hebben is nou eenmaal zwaar, en 2 helemaal. In het begin is het gewoon weer even een balans zoeken, en J is natuurlijk ook nog eens ziek geweest ( hoe is het nou met hem trouwens?)

Ik heb ook het idee dat je vent er makkelijk over denkt en alles een beetje op jou aan komt. Dus verlies jezelf niet uit het oog! Ken het al te goed, heb hier ook een vent die overal heel erg makkelijk over denkt, dus bijna alles komt ook op mij aan. Dat is gewoon rete zwaar, dus kom maar lekker klagen hoor!

Verder zie ik klagen van iemand nooit als vervuilen, iedereen moet toch wel eens z'n ei kwijt? Ik denk dat we allemaal wel over het één en ander geklaagd hebben de afgelopen 3 jaar, dat moet toch ook gewoon kunnen?

En als iemand een mening ergens over heeft, moet dat toch ook gewoon kunnen, ook al heb je niet dezelfde mening? Ik las dat van de week ook al, dan geeft iemand een mening over iets, en dan word er soms vrij fel op gereageerd.

Als je op een forum schrijft komen dingen misschien ook wel eens anders over dan dat je ze bedoelt, juist omdat je elkaar niet ziet.
Hus, hoe is het met R? Nog steeds koorts?
quote:duveltje82 schreef op 21 april 2012 @ 13:05:

Ik snap wel een beetje wat Becky bedoelt, en ik denk ook niet dat het negatief bedoelt is (zo had ik het trouwens ook niet gelezen). Een kindje hebben is nou eenmaal zwaar, en 2 helemaal. In het begin is het gewoon weer even een balans zoeken, en J is natuurlijk ook nog eens ziek geweest ( hoe is het nou met hem trouwens?)

Ik heb ook het idee dat je vent er makkelijk over denkt en alles een beetje op jou aan komt. Dus verlies jezelf niet uit het oog! Ken het al te goed, heb hier ook een vent die overal heel erg makkelijk over denkt, dus bijna alles komt ook op mij aan. Dat is gewoon rete zwaar, dus kom maar lekker klagen hoor!

Verder zie ik klagen van iemand nooit als vervuilen, iedereen moet toch wel eens z'n ei kwijt? Ik denk dat we allemaal wel over het één en ander geklaagd hebben de afgelopen 3 jaar, dat moet toch ook gewoon kunnen?

En als iemand een mening ergens over heeft, moet dat toch ook gewoon kunnen, ook al heb je niet dezelfde mening? Ik las dat van de week ook al, dan geeft iemand een mening over iets, en dan word er soms vrij fel op gereageerd.

Als je op een forum schrijft komen dingen misschien ook wel eens anders over dan dat je ze bedoelt, juist omdat je elkaar niet ziet.Mee eens
Eens met Duuv!

R. heeft nog steeds koorts, wil niet eten, maar wel drinken gelukkig. Snot komt er aan alle kanten uit (dan roept I. "mama, R. heeft weeeeeer een nottebel") en heel hangerig natuurlijk. Ligt nu in bed, hoop dat ze even een paar uurtjes slaapt, dat doet haar misschien goed.
Arm meiske.. sneu he, als ze zo ziek zijn. Als ze maar drinkt inderdaad, dat is het belangrijkste..

Hoe is het met I? Zit ze alweer wat lekkerder in der velletje?
Nog 1 ding

Char, ik kan niet quoten vanaf foon maar ik heb nooit gezegd dat je het forum ophoudt of vervuild. Dat maak je er echt helemaal zelf van.

Ik gaf alleen aan dat het vaak stilvalt omdat ik ook niet zo goed weet hoe ik er moet reageren. Tenminste niet een andere berichtje dan de rest of wat al eerder is gegeven. Maar ik wil ook niet zomaar over je post heenwalsen dus reageer ik niet of later.

Als ik daarna het verwijt krijg dat ik dat vooral niet mag zeggen omdat ik blijkbaar maandenlang heb geklaagd dan schiet dat bij mij ook in mijn verkeerde keelgat. Ik maakte me alleen een beetje zorgen, meer niet.
Dames, dames, geen ruzie maken alsjeblieft!

Iedereen mag zeggen wat ie wil, en in geschreven taal worden dingen vaker verkeerd opgevat, dan wanneer het gesproken wordt..

Dus laten we het ff gezellig houden hier

Hus: arm meiske toch! Hopelijk slaapt ze idd even, en knapt ze er wat van op.

Duuv: hoe ist met jou meisje? Alweer goed opgeknapt?? (of lees ik er overheen en had je dat al verteld??)
Deb, S is weer helemaal de oude! Sinds dinsdag had ze geen koorts meer, en sinds donderdag is de uitslag weg. Ze eet en drinkt gelukkig ook weer goed. Volgens de ha was het griep, maar ik dacht 6e ziekte. Heeft D ook gehad, ook 3 dagen hoge koorts en daarna dezelfde uitslag. Maar de ha zal het wel weten.
Char, geef die vent van jou eens een schop onder zn kont! ik dacht dat mijn vent al niet zoveel deed maar t kan nog erger. en gewoon blijven "klagen" hoor. lucht enorm op

ik hou wel van pittige discussies. zoveel mensen zoveel meningen toch? mag graag lezen hoe iemand ergens over denkt ook al is dat totaal tegenovergestelde van wat ik denk/vind.

En ik denk ook dat geschreven tekst harder overkomt dan gesproken taal

Duvel, ha weet ook niet alles...

husk, arme R.

J1 is weer opgeknapt gelukkig. gisteren naar dierenpark geweest. vanmorgen in de speeltuin en kinderboerderij (waar je niet bij de diertjes mag komen :-S ) geweest. kids liggen nu beide te slapen als ze straks wakker worden gaan we even zwemmen.

ze slapen samen op een kamer gaat tot nu toe erg goed gelukkig. j2 werd alleen om half 7 vd jeuk wakker. die maar bij ons genomen (waar hij niet ging slapen) zodat j1 niet wakker zou worden. is echt zielig die jeuk. is zn hoofdhuid zijo goef als over wordt zn rug alleen maar erger
Ah, gezellig hier. Ik las Beck's bericht ook op dezelfde manier als Hus. Volgens mij is er dus geen probleem.

Ik heb trouwens niets te melden. Voel me zoooo moe (wanneer gaat dat over?), man is weg, ik heb berend nog even in bed gelegd (want die was nogal dwars vandaag), maar daar heeft ie geen zin in. En dan regent het ook nog. Pffff, van mij mag deze dag wel voorbij zijn. *einde klaagzang*
Oh jee, wat een herrie hier !! Ook ik las het bericht van Becks op dezelfde manier als Hus. Ook ik maak me een beetje zorgen om je Char, maar het is goed te lezen dat je wel geniet ! Geef je vent een schop onder z'n ass !!

Hier niet veel te melden eigenlijk. Gaan morgen onze verjaardagen vieren.

Kan wel jullie hulp met iets gebruiken : Kunnen jullie mij helpen aan uit zegeltjes van de rode suup???
Fan, ik denk dat ik nog wel wat volle boekjes voor je heb. heb zelf ook wat nodig, maar heb denk ik wel over. zal maandag even thuis voor je kijken
Ik zal ook even kijken fan, ik heb denk ik wel genoeg nu. Wat ik over heb stuur ik wel naar je toe.

Moom, ik bewaar die streepjescodes van nurtici@ voor je, was het nou ook van olv@rit?
Oh bedankt !!! Schrok eigenlijk wel dat M. ook bijna overal de volle mep kost... is toch een hoop geld dan bij elkaar
Inderdaad! Zal eens kijken waar je allemaal kaarten in kan leveren. Is nooit zoveel hier in de buurt, dus word denk ik alleen de dierentuin.
mmisschien speelstad oranje?
Plopsaland?

Daar sparen wij voor ( als je genoeg hebt hou ik me aanbevolen voor de rest)
Speelstad oranje is meer voor grote kinderen, denk dat er voor D weinig te doen is. Plopsaland twijfel ik nog over, hoor daar zulke wisselende verhalen over of dat leuk is voor kleintjes of niet..
Anders Julianatoren in apeldoorn. Weet niet hoe ver dat is voor jullie?
Plopsaland is echt wel leuk voor D hoor!
Hoef niet te zeggen dat A plopsa geweldig vond he?

En ja, ook olvaprut, duuv. Alleen nutricia 1 mag niet meedoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven