Waarom kinderwens?

20-04-2012 23:08 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies, even een simpele vraag waar ik een antwoord op wil dat niet 'nietszeggend' is: waarom willen alle vrouwen kinderen? Ik kom hierdoor gewoon níet aan de vrouw en had me dus net zo goed niet kunnen laten steriliseren. Wat is het functioneel nut van kinderen krijgen? Géén nietszeggende argumenten zoals 'familie vind het raar als ik dat niet doe/zus/buurvrouw heeft ze ook' en zo, daar kan ik niks mee!
Nou TO, als je in het echt net zo GAAP bent als hier, dan snap ik eerlijk gezegd wel dat de vrouwtjes niet aan je blijven plakken.

Lees je postignen maar eens terug. Je komt over als een irritant, betweterig mannetje die volkomen de plank misslaat.

Als ik zo eerlijk mag zijn tenminste.
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 15:42:

[...]

Ik wil helemaal niet neuken

Dus dat argument dat je er een beroerd sexleven aan over kan houden telt eigenlijk niet?

, wat ik wil is een lieve meid die m'n gezicht vasthoudt terwijl ze heel onbevangen aan het dansen en in m'n gezicht aan het zingen is.

Zet een advertentie op het prikbord van de toneelschool.

Je wil geen sex, wel een relatie?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:juliaaana schreef op 22 april 2012 @ 12:38:

Nou TO, als je in het echt net zo GAAP bent als hier, dan snap ik eerlijk gezegd wel dat de vrouwtjes niet aan je blijven plakken.

Lees je postignen maar eens terug. Je komt over als een irritant, betweterig mannetje die volkomen de plank misslaat.

Als ik zo eerlijk mag zijn tenminste.Verspilde moeite. Is al zo vaak tegen hem gezegd maar dringt niet door. Misschien met een betonboor voor die betonnen plaat voor zijn hoofd?
quote:leentjedb schreef op 22 april 2012 @ 12:43:

[...]

Verspilde moeite. Is al zo vaak tegen hem gezegd maar dringt niet door. Misschien met een betonboor voor die betonnen plaat voor zijn hoofd?

Nah, ik denk dat ie helemaal niet bestaat hoor.

Normaal een zielig nietszeggend manntje (of vrouwtje) en hier even lekker stoer losgaan. Zoiets!
Je zelf niet laten zien zoals je bent om afwijzing te voorkomen, gaat niet zorgen dat mensen je accepteren zoals je bent, integendeel.
"wat ik wil is een lieve meid die m'n gezicht vasthoudt terwijl ze heel onbevangen aan het dansen en in m'n gezicht aan het zingen is."

Holeyyyy

Dat kun je op je buik schrijven vrees ik.
quote:popsicle schreef op 20 april 2012 @ 23:08:

Ladies, even een simpele vraag waar ik een antwoord op wil dat niet 'nietszeggend' is: waarom willen alle vrouwen kinderen? Ik kom hierdoor gewoon níet aan de vrouw en had me dus net zo goed niet kunnen laten steriliseren. Wat is het functioneel nut van kinderen krijgen? Géén nietszeggende argumenten zoals 'familie vind het raar als ik dat niet doe/zus/buurvrouw heeft ze ook' en zo, daar kan ik niks mee!

waarom wil iemand kinderen, of waarom wil iemand ze niet.

Er is geen waarom.

Je zou ook kunnen vragen: waarom wil iemand een paard, of waarom is iemand verliefd op een bepaald persoon? Waarom wil iemand graag een opleiding doen voor arts, of waarom rechten?

Het is een aspect dat deel uit maakt van de aard van iemand. Waarom is iemand zoals hij is?

Er is gewoon geen waarom.

Ik wil geen kinderen. Waarom niet? Kost mij te veel vrijheid en bewegingsruimte. Iemand anders kost het ook veel vrijheid en bewegingsruimte maar die voelt dat veel minder.

Door mijn honden kan ik ook niet alles meer, maar toch bieden ze me zoveel dat het er tegen op weegt. Dit zijn dezelfde woorden die een vader of moeder tegen mij zouden kunnen zeggen over een kind. En toch zegt mij dat niets.

De redenen om geen kinderen te willen gelden over het algemeen voor iedereen. Evenals redenen om ze wel te willen. Maar toch....

Het is niet iets rationeels. Het heeft alles te maken met gelukkig willen zijn en daarvoor moet een mens zo dicht mogelijk bij zijn gevoel blijven. Een mens die zichzelf verloochent wordt niet gelukkig.

En gevoel laat zich niet verklaren.
quote:popsicle schreef op 21 april 2012 @ 15:44:

[...]

Racisme, beoordelen, eng vinden, raar vinden, whatever. Geef het een naam.... Ik vind mensen die afwijkend zijn juist ontzettend tof! Lekker NIET mee met de massa, je eigen denkbeelden/manieren van doen en dergelijke hebben.Ik zou zeggen,ga eens naar de roze maandag op de tilburgse kermis.. Ik denk dat daar meer gelijkgestemden zijn dan hier of op een "gewone" datingsite...
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Jammer eigenlijk voor je dat de IT in rotterdam/amsterdam niet meer bestaat..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven