Werk & Studie alle pijlers

string aan onder uniform?

22-04-2012 16:08 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een gekke vraag, maar volgende maand ga ik stage lopen in het ziekenhuis. Normaal draag ik altijd strings, kan/mag je die ook onder je uniform dragen of loop ik dan voor gek? Zijn er meer mensen die een string onder het uniform dragen?

Wat is de beste kleur om te dragen?

Groetjes,

Jonneke
quote:chrissiy schreef op 22 april 2012 @ 16:18:

[...]

Ja, en dan ook even een paar keer bukken om te kijken of ie er boven uitpiept natuurlijk.Ik denk dat TO een onvergetelijke stage gaat beleven!
of een dunne lichtgrijze legging, kun je elk ondergoed dragen dat je wil
Rood schijnt niet door bij wit. Dus zoiets?

Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik draag gewoon witte strings onder mijn witte pak

Wat ik overigens steeds vaker zie zijn van die boxershorts voor dames onder de witte broek en dat... dat is zo verschrikkelijk lelijk, vooral omdat die boxershorts alle kleuren van een regenboog heeft , hartjes , streepjes zie alles voorbij komen in het ziekenhuis..

Doe of gewoon een witte onderbroek aan of een string.

En dat rood niet te zien is , is bull shit.. Dat zie je ook heel goed in een wit pak.
De mannen vinden het wel leuk als je een string draagt
Nou toen ik nog uniformen aan moest op het werk vond ik het echt verschrikkelijk om daar een string onder aan te doen hoor. Terwijl ik die normaal wel aan heb. Je ziet het gewoon heel goed, tenminste onder de uniformen die wij hadden, en het zit ook gewoon voor geen meter met die broeken.
Hoihoi!

Ik werk in het ziekenhuis en draag zeker strings onder mijn uniform.

Enige vervelende is, als je je om gaat kleden, mannen en vrouwen samen in kleine kleedkamer, dat je even met je billen naar de muur moet gaan staan
quote:junisa schreef op 22 april 2012 @ 17:14:

Hoihoi!

Ik werk in het ziekenhuis en draag zeker strings onder mijn uniform.

Enige vervelende is, als je je om gaat kleden, mannen en vrouwen samen in kleine kleedkamer, dat je even met je billen naar de muur moet gaan staan Daar zie ik ook 't probleem niet in... Dat heb je in de sauna toch ook?
quote:chrissiy schreef op 22 april 2012 @ 16:15:

Tjonge.

Ik zou mijn leidinggevende gewoon even vragen. Even uitleggen wat voor strings je hebt, en of kant en een kleurtje mag.Leuk voor haar mannelijke leidinggevende. Heeft hij gelijk wat om te fantaseren.....
Tja deze vraag had ik ok

Idd ik trek wel een legging/ sport kortebroek onder die aansluit of koop zelf een witte broek wat goed zit.
Hi, ikzelf werk bij de Koninklijke Marechaussee en ik draag ook uniform. Weliswaar een blauwe broek maar ik heb er geen moeite mee en nog nooit een opmerking gehad over een string.

Ook zit ik bij de ME en moeten we als we snel inzet hebben ons gezamenlijk omkleden. Ik sta me dan tussen hoofdzakelijk mannen om te kleden terwijl ik een string aan heb.

Eerst was dit wennen, maar nu weet ik niet beter.

Ik ga echt niet omdat ik voor mijn baas een uniform aan moet ineens geen strings meer dragen.

Wat ik wel vaak doe is een legging aan doen, maar vaker moet ik dus onverwacht omkleden en dan kan dat niet.
Wit? Hier in het ziekenhuis zijn de uniformen allemaal groen of blauw. Welke kleur string moet daar dan onder?
Zeg maar Spijker.
Wat ook wel helpt is gewoon een t string aan doen. Dat zijn strings die dus vanachter alleen maar touwtje hebben, dan zie je dat dus niet door die witte broek.

1 tip en dat is, doe geen witte string onder een witte broek aan want dat schijnt echt door.

succes iig
july07 schreef op 22 april 2012 @ 16:12:

Hebben ze dat niet tijdens het gesprek aangegeven ?

Het is absoluut niet acceptabel dat je een string draagt hoor.

Waarom dat nou weer niet?

Wat een onzin.
Dit lijkt me idd onzin, je mag toch zelf weten wat je aan doet?

Zijn er nog meer mensen met ervaring hierover?

Scamp schreef op 30 mei 2012 @ 15:42:

[...]

Waarom dat nou weer niet?

Wat een onzin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven