3000+ deel 94
zondag 22 april 2012 om 19:22
quote:friezinnetje schreef op 22 april 2012 @ 18:29:
op zijn kop houden, flink schudden.
De rest met keukenpapier met glassex en bij toetsenbord soms met kruimelzuiger (voor alle troep die er tussenkomt en er met het schudden niet uit is gekomen)
Dat deed ik dus al ( behalve de kruimeldief, want die heb ik niet).
op zijn kop houden, flink schudden.
De rest met keukenpapier met glassex en bij toetsenbord soms met kruimelzuiger (voor alle troep die er tussenkomt en er met het schudden niet uit is gekomen)
Dat deed ik dus al ( behalve de kruimeldief, want die heb ik niet).
zondag 22 april 2012 om 19:42
quote:friezinnetje schreef op 22 april 2012 @ 19:25:
[...]
eet jij nooit bij/boven/naast/onder je laptop??
Ik geloof dat Friez en ik een stel viespeuken zijn
Voor de voorjaarsvakantie zitten we vol, daarna heb ik nog niet gekeken, maar mij hoor je niet klagen hoor als ik Juli een week thuis zit omdat er niks te doen is.
En voor wie het zich afvraagt, Ik krijg die week niet betaald. Griekenland he.
[...]
eet jij nooit bij/boven/naast/onder je laptop??
Ik geloof dat Friez en ik een stel viespeuken zijn
Voor de voorjaarsvakantie zitten we vol, daarna heb ik nog niet gekeken, maar mij hoor je niet klagen hoor als ik Juli een week thuis zit omdat er niks te doen is.
En voor wie het zich afvraagt, Ik krijg die week niet betaald. Griekenland he.
zondag 22 april 2012 om 22:17
Wat lief dat je dat vraagt Friez!
Het gaat goed met me!
Ik geniet van alles om heen, en voel me niet alleen gelukkig maar ben ook echt gelukkig!
Ik slik nog wel een hoop pillen iedere dag maar dat is even niet anders.. Het liefst zou ik er mee stoppen maar heb geaccepteerd dat het nu eenmaal zo is en zie over een tijdje wel weer.
Dus ja, het gaat goed met me!
Het gaat goed met me!
Ik geniet van alles om heen, en voel me niet alleen gelukkig maar ben ook echt gelukkig!
Ik slik nog wel een hoop pillen iedere dag maar dat is even niet anders.. Het liefst zou ik er mee stoppen maar heb geaccepteerd dat het nu eenmaal zo is en zie over een tijdje wel weer.
Dus ja, het gaat goed met me!