The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 22 april 2012 om 21:18
zondag 22 april 2012 om 21:18
quote:Tickel schreef op 22 april 2012 @ 21:15:
[...]
Overal is een boek voor Sum, dat wéét je toch!
[afbeelding]
Die moet ik hebben!
Of ik moet gewoon wat intellectuele vrienden zoeken die daar een beetje in thuis zijn
Als ik zo mijn vriendenkring eens bekijk zie ik voornamelijk, oud gabbertjes, hardrockers, en ouwe rockers....
Is een van jullie een beetje intellectueel en ben je nog op zoek naar een nieuwe BFF?
[...]
Overal is een boek voor Sum, dat wéét je toch!
[afbeelding]
Die moet ik hebben!
Of ik moet gewoon wat intellectuele vrienden zoeken die daar een beetje in thuis zijn
Als ik zo mijn vriendenkring eens bekijk zie ik voornamelijk, oud gabbertjes, hardrockers, en ouwe rockers....
Is een van jullie een beetje intellectueel en ben je nog op zoek naar een nieuwe BFF?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 22 april 2012 om 21:20
quote:S0LEIL schreef op 22 april 2012 @ 21:16:
[...]
Verstand durf ik niet te zeggen, maar ik ben wel opgegroeid met klassieke muziek en later ook operamuziek. Ik luisterde als kind zelf veel klassiek en speelde ook klassiek op muziekles. Ook bij ballet werd er wel op klassiek gedanst (soms wel, soms niet)
Geen idee of er een boek over is.
Dat lijkt me ontzettend fijn zo'n achtergrond
Ik haal Bach en Beethoven niet eens uit elkaar
[...]
Verstand durf ik niet te zeggen, maar ik ben wel opgegroeid met klassieke muziek en later ook operamuziek. Ik luisterde als kind zelf veel klassiek en speelde ook klassiek op muziekles. Ook bij ballet werd er wel op klassiek gedanst (soms wel, soms niet)
Geen idee of er een boek over is.
Dat lijkt me ontzettend fijn zo'n achtergrond
Ik haal Bach en Beethoven niet eens uit elkaar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 22 april 2012 om 21:21
quote:Summerdance schreef op 22 april 2012 @ 21:18:
[...]
Die moet ik hebben!
Is een van jullie een beetje intellectueel en ben je nog op zoek naar een nieuwe BFF?ik heb mijn hersens er met VV uitgepoept, maar ik kan wel heel intelligent overkomen. *kijkt trots*
[...]
Die moet ik hebben!
Is een van jullie een beetje intellectueel en ben je nog op zoek naar een nieuwe BFF?ik heb mijn hersens er met VV uitgepoept, maar ik kan wel heel intelligent overkomen. *kijkt trots*
zondag 22 april 2012 om 21:29
zondag 22 april 2012 om 21:31
quote:Summerdance schreef op 22 april 2012 @ 21:18:
[...]
Die moet ik hebben!
Is een van jullie een beetje intellectueel en ben je nog op zoek naar een nieuwe BFF?Ze je nou dat ik niet intellectueel ben? Sterker nog, noem je me een oude rocker?
[...]
Die moet ik hebben!
Is een van jullie een beetje intellectueel en ben je nog op zoek naar een nieuwe BFF?Ze je nou dat ik niet intellectueel ben? Sterker nog, noem je me een oude rocker?
zondag 22 april 2012 om 21:32