It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

Zouden eieren eigenlijk wel tegen vrieskou kunnen?? Het schijnt dat we een witte pasen (weer eens wat anders dan kerst..) kunnen verwachten. Nou, lekker dan...!

Nou Kreeft, da's wel een beetje jammerlijk. Net nog even een staartje verkoudheid meepakken.. Veel vitamines binnen werken en er maar het beste van hopen dan he! Heb je verder nog veel last van bijwerkingen of valt het wel mee?

Ik had gisteren die vriendin met zieke man aan de lijn, is wel heftig hoor. Hij kan eigenlijk niks meer hebben, alles is teveel en hij is echt Ziek. Maar zij begint nu ook een beetje te wankelen, zo moeilijk om te zien, want er is niks dat ik kan doen. Haar hele leven staat in het teken van zijn ziekte, pfff... Zo maar weer eens een kaartje sturen, dat kun je nooit teveel doen.

Nu ga ik écht sporten hoor!
Voor allemaal, omdat het toch een beetje lente moet worden,

http://youtube.com/watch?v=oU9BPwcPaO4

en liefs van Perel.
Wat een gezellig liedje, Perel!

Ik voel me elke ochtend weer verneukt (excusez moi) door het weer. Als je uit het raam kijkt lijkt het zonnetje zo stralend, helemaal lentegevoel, bijna zin om de t shirtjes uit de kast te pakken...e n dan kom je buiten, en dan vries je half dood!

Vanochtend was het nóg erger dan normaal ; bij het wakker worden stralend zonnetje, en toen ik eruit moest om naar het werk te gaan dikke hagelbui! Bahbahbah.
Nou dan heb ik er ook één hoor Summertime summertime

dáár word ik echt vrolijk van! Nu nog een beetje en Tien is helemaal gelukkig hoor hahaha
Ik heb al een paar dagen weer zó'n jeuk aan mijn ellebogen.. ik smeer braaf elke dag met corticosteroïden, maar het gaat vooralsnog nog niet weg Moet me echt inhouden niet te krabben...
Tientje, ook al zo vrolijk!
Tang, jij hebt het écht achter je ellebogen flauw, i know...

Ik heb vandaag tweede gesprek gehad trouwens en met glans door naar het assesment. Toen ik mijn baas belde om het goede nieuws te delen zei 'ie: wat mag jij trots zijn op jezelf dat je in deze situatie zo goed uit de verf weet te komen' Zoooo dan... En dat voor een baas waar ik niet bijzonder veel mee heb...?! Nou ja, ik denk dat ik ook best een beetje trots mag zijn want ik kom van heel ver. Ben er nog niet, maar het gaat duidelijk de goede kant uit!

Vandaag heb ik behoorlijke spierpijn in mijn bovenlijf, heb de tips op het topic over krachttraining ter harte genomen en ik voel nu élke spier in mijn rug/armen/schouders. Nou ja, voor het goede doel zullen we maar zeggen!

Ik heb afgesproken met mezelf om zo nog even te gaan hardlopen maar de motivatie is gezien het gezellige weer echt ver te zoeken. Nou ja, ik zit al helemaal in de kleren, dus ik ga zo maar, anders ook voor jan doedel gedaan hahaha

Vanavond met twee vriendinnen afgesproken, die willen aan lichaamsbeweging gaan doen. In de praktijk betekent dat een uur wandelen en heul veel beppen. En daarna thee met koekjes! Nou, ik doe wel mee hoor...

Nu eerst maar even de regen in.

*I'm runnin' in de rain, I'm runnin' in the rain*
Tientje, ik kan er zelf gelukkig ook nog steeds om lachen hoor

En wéér keiharde spierpijn, ik ben trots op je Maar kijk je wel kléin beetje uit, spierpijn is prima, maar blessures niet!

Super dat je 2e gesprek zo goed ging. Weet je hoe het assessment eruit ziet?

Ik zou vandaag op 'kraamvisite' bij jonge katjes, maar het adres was zo ontzettend uit de richting en het regende zo hard, dat ik nu toch maar thuis zit, hahaha. Morgen heb ik afspraak op de sportschool om het bijbaantje te bespreken, wat ik nu precies moet doen en zo, komt helemaal goed.

Verder heb ik paaseitjes van de banketbakker gekregen op mijn werk, een heel zakje vol en de helft heeft drankvulling. Dat wordt lallen vanavond.

Ik had vandaag 'engelse klanten dag', en nu spreek ik echt best wel goed engels, als het om bankzaken gaat moet ik soms toch wel even heel diep nadenken!
Hey Tientje, Fijn dat je gesprek zo goed ging.

Nu kun jij met een gerust hart van het paasweekend genieten!

Iedereen weer sportief bezig deze week.

Zelf kwam het er deze week maar niet van...

Paaseitjes heb ik niet gehaald, wel weer zo'n mega zak M&M's

Jullie nog plannen komend weekend ?
Morgenochtend sporten en daarna gesprek over bijbaantje, morgenavond uit eten, zaterdag een borrel (als ik zin heb dan...) zondag bij iemand eten, maandag... eeh.. niks?
@Tang: Succes bij je sollicitatie, maar komt ook vast goed !

Zondag bij iemand eten, dus een date ?

Zoek voor maandag maar een binnen activiteit, als ik het weer zo moet geloven...
Niet echt sollicitatie hoor, eerder een 'wat is nu precies de bedoeling' gesprek

Nee, ook geen date, hahahah.

Ik zal maandag in bed blijven liggen
Tang, welke les ga je doen? Wel leuk trouwens!

Ik krijg zo bezoek van mijn zus met mijn kleine (nee, tante Tien, gróte!) neef en mijn nichtje, we gaan vanavond gezellig met z'n viertjes uit eten. Echt gezellig!

Zit nog een beetje na te garen van sporten en sauna van vanochtend om heel eerlijk te zijn. Hebben jullie dat nou ook, na de sauna? Zo'n loom gevoel? Wel lekker hoor, maar ik ben zooooo loom....

Morgen heb ik nog geen plannen, zondag naar mijn pa en maandag ga ik met vrienden wat leuks doen. En niet te laat naar bed dan natuurlijk, want ik moet dinsdag wel presteren...!

Komend weekend ga ik dan ook maar lekker veel oefenen met van die online testen, denk ik. Baat het niet, schaadt het ook niet, denk ik dan maar!

He en Tim: wat dacht je van de meubelboulevard? Is overdekt en het moet wel leuk zijn, anders zou niet half Nederland daar lopen
Ik ga begeleiden in de fitness. Dus nieuwe mensen apparaten uitleggen, ook mensen die wat minder nieuw zijn alternatieven aan de hand doen voor een bepaalde oefening, praatjes maken met mensen, vragen wat hun doelen zijn en hoe ze dat denken te bereiken, hier en daar een potentieel nieuw lid rondleiden als de mensen van de sales er niet zijn, zorgen dat de gewichten weer in de rekken komen als men dat vergeet, mensen vragen of ze eventueel geïnteresseerd zijn in een redelijk betaalbaar proefpakket personal training.... Dat ga ik doen. ik ga alleen géén trainingsschema's maken voor mensen, da's werk voor de 'echte' fitness instructeurs.

Bovendien hebben we vandaag gesproken over ev. mogelijkheden om groepslessen te gaan doen; als er genoeg potentiële kandidaten zijn starten ze een interne opleiding waar ik dan aan kan deelnemen. Ligt deels aan je eigen voorkeur en deels wat de sportschool jou ziet doen (waar je goed in bent) voor welke les je dan gaat zeg maar. Maar da's vooralsnog toekomstmuziek, er zijn nog niet genoeg mensen om de interne opleiding te starten.

Loom na de sauna.. ik ga bijna nooit, maar ik geloof wel dat dat normaal is ja Je paasweekend klinkt goed, met al die afspraken, geniet ervan!

Ik ga vanavond ook uit eten
hmmm, ik heb onderhand geloof ik al 10x verteld dat ik uit eten ga... waar de maag naar smacht stroomt de mond van over denk ik maar.
Vinyl waar zit je???
Op de tribune he...
Schuin achter de jury? ben je blond? wit shirtje met lange of met korte mouwen....
Ik zeg zwart bloesje met een wit shirt met lange mouwen eronder? Vinyl, help ons even...

Ik ga de kachel hier eens een beetje opstoken en de boeken over die testen eens doornemen. En de krant lezen. Moet ook gebeuren!
..ik zie wel iemand met een zwart t-shirt met korte mouwen...
Brrrrr wat is het koud vandaag.

Vanmiddag in Arnhem wezen shoppen,

Lekker gegeten, nu weer thuis voor de kachel...
Goedemorgen, fijne paasdagen allemaal!

Het mag dan wel koud zijn vandaag, maar het schijnt wel! Zou het lekker zijn om te lopen?

Zo maar eens proberen!

Waar is Kreeft eigenlijk gebleven? Zal toch wel goed gaan?
Hoi, Tien en Tim,

Het is gelukkig droog hier, en zelfs af en toe een zonnetje.

Wij gaan vanmiddag oop en oom met een bezoekje vereren (= ook lekker stukje fietsen), en daarna op de terugweg langs de videotheek.

Vanavond op het menu: zalmfiletje met broccoli en van die kleine gekruide aardappelpartjes met schil voor in de oven.

Morgen wil ik in de tuin het groen tussen de stenen vandaan halen en weet niet of ik dan ook zin heb om violen voor een prikkie te gaan scoren bij de Praxis..

Heb een schotel met lekkere verschillende stukjes vlees voor onder de gril, met sla en stokbrood. Ik maak er zelf een paar lekkere sausjes bij, soort van binnen-picknick wordt het dan.

Zo da's dan onze Paas.

Als ik zo eens om me heen keek de laatste week tijdens het boodschappen doen bekroop me de gedachte dat Pasen eigenlijk een soort tweede Kerst aan het worden is voor veel mensen.

Ik vind ook dat we angstig weinig van Kreeft horen de laatste dagen. Ik weet dat ze in dat geval wel iets anders aan haar hoofd heeft, maar ik zou bijna hopen dat Lief ons dan even iets zou willen laten weten. Maar natuurlijk is het onzin om te denken dat dat idd zou gebeuren.

Misschien heeft ie het wel te druk met leuke dingen, ik hoop het zo voor hem, onze stoere Kreeft, altijd opbeurend tegen anderen, hart onder de riem stekend, begrijpend en raadgevend.

Trouwens, het is hier sowieso wel stiller dan anders.

Doei, Perel.
Tientje,

De kachel opstoken? Meen je dat of bedoel je de thermostaat een slinger geven?

Dat lijkt me nou zo heerlijk in deze dagen met zulk weer:

Ja goede vraag, ik mis hem ook wel een beetje... Kreeeeeft, hoe is het schat?

k heb een gat in de ochtend geslapen... ik was pas om 4 uur thuis vannacht (toch langer blijven hangen dan gepland, haha), was om half 9 voor het eerst wakker (dat is toch véél te vroeg) en daarna doorgeslapen tot half 11. Toen lekker boekje gelezen, het forum even op en ga zo eitjes bakken met bacon. Jumjumjum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven