De schat van de Oranje
vrijdag 30 maart 2012 om 17:25
Dertien bekende Nederlanders gaan op zoek naar een waardevolle VOC-schat. De deelnemers moeten flink puzzelen en speuren om informatie over de locatie van de schat te verzamelen, maar ook tactisch spelen. Met wie deel je je informatie en met wie niet? Wat is jouw kennis waard en wie kun je vertrouwen? Elke week moet er na de eliminatieronde iemand naar huis. Drie mensen spelen uiteindelijk de finale, waarin de slimste schatzoeker 35.000 euro wint.
De deelnemers:
Babette van Veen
Emile Ratelband
Euvgenia Parakhina
Horace Cohen
Hugo Metsers III
Janice
Liza Sips
Mark Huizinga
Marloes Coenen
Nadia Poeschmann
Prinses Inge
Rob Geus
Thomas Berge
Vanavond om 20.30 uur op SBS 6.
Nou ben ik geen sbs6 fan en een aantal van de deelnemers vind ik zum kotsen, maar Expeditie Robinson vind ik altijd erg leuk dus wil ik ook eens even kijken wat dit is.
wie gaat er ook kijken?
De deelnemers:
Babette van Veen
Emile Ratelband
Euvgenia Parakhina
Horace Cohen
Hugo Metsers III
Janice
Liza Sips
Mark Huizinga
Marloes Coenen
Nadia Poeschmann
Prinses Inge
Rob Geus
Thomas Berge
Vanavond om 20.30 uur op SBS 6.
Nou ben ik geen sbs6 fan en een aantal van de deelnemers vind ik zum kotsen, maar Expeditie Robinson vind ik altijd erg leuk dus wil ik ook eens even kijken wat dit is.
wie gaat er ook kijken?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 31 maart 2012 om 10:33
Vond het een leuke eerste aflevering ! En het is natuurlijk gewoon Expeditie Robinson. Jammer dat Horace al moest vertrekken. Irene had moeten gaan, wat een dramaqueen zeg. En Mark ziet er erg appetijtelijk uit
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
zondag 1 april 2012 om 11:58
zondag 1 april 2012 om 12:24
zondag 1 april 2012 om 16:23
Niet slim om Inge erin te houden en Horace eruit te gooien. De mot zat het meeste tussen hen 2, dus 1 van beiden had eruit moeten gaan, en dan zou ik toch Horace gehouden hebben, omdat Inge volgens mij lichamelijk gezien zwak is en ik haar verder ook niet hoog inschat. Qua persoonlijkheid hoef je haar m.i. ook niet te houden (heb iets van haar meegekregen in dat andere programma).
maandag 2 april 2012 om 07:26
quote:Ikbenanoniem schreef op 30 maart 2012 @ 18:32:
Waarom toch altijd die BN-ers in dat soort programma's?
Snap ik ook niet. Vond al die programma's veel leuker toen ze nog met gewone mensen gemaakt werden ipv met 'n stelletje B-artiesten.
Ik heb de aflevering trouwens gezien en snap niet dat die arrogante bitch er niet is uitgestemd. Wat 'n enorm zeikwijf is dat, maar ja, wat verwacht je ook van iemand die zichzelf 'prinses' noemt.....
Waarom toch altijd die BN-ers in dat soort programma's?
Snap ik ook niet. Vond al die programma's veel leuker toen ze nog met gewone mensen gemaakt werden ipv met 'n stelletje B-artiesten.
Ik heb de aflevering trouwens gezien en snap niet dat die arrogante bitch er niet is uitgestemd. Wat 'n enorm zeikwijf is dat, maar ja, wat verwacht je ook van iemand die zichzelf 'prinses' noemt.....
maandag 2 april 2012 om 15:36
maandag 2 april 2012 om 15:38
Kan iemand mij misschien vertellen, of dit programma ook wordt herhaalt?
Ik kan het nergens vinden.
Vrijdag
Holland G.T
De schat van.....
Voetbal Internationaal.
Vrijdag
Holland G.T
De schat van.....
Voetbal Internationaal.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 2 april 2012 om 15:51
quote:Eindeloos schreef op 02 april 2012 @ 15:38:
Vrijdag
Holland G.T
De schat van.....
Voetbal Internationaal.
http://www.sbs6.nl/progra ... -1/de-schat-van-de-oranje
Vrijdag
Holland G.T
De schat van.....
Voetbal Internationaal.
http://www.sbs6.nl/progra ... -1/de-schat-van-de-oranje
maandag 2 april 2012 om 15:58
dinsdag 3 april 2012 om 17:54
Ik vind het team van Mark tot nu toe leuker dan dat andere team en Rob heeft ook niet echt veel gevoel voor humor toen Horace zijn keuken "beoordeelde" hij bedoelde het als geintje. En heel kinderachtig van dat net en de schep. Maar toch blijf ik kijken want het is toch leuk hoe te zien hoe bn'ers hun maskers afzetten en hun ware ik vertonen en ze elkaar niet echt mogen
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
donderdag 5 april 2012 om 14:03
Dinsdagavond heb ik het eerste deel bekeken, morgen posteer ik me voor de buis voor het vervolg. Tot dusver vind ik het een groot expeditie Robinsongehalte hebben.
Als kapitein had ik ws Inge weggestuurd ipv Horace, die vond ik nog net iets beter te pruimen dan Inge. De opmerking over Robs keuken vond ik nou juist wel grappig
Als kapitein had ik ws Inge weggestuurd ipv Horace, die vond ik nog net iets beter te pruimen dan Inge. De opmerking over Robs keuken vond ik nou juist wel grappig
vrijdag 6 april 2012 om 22:18
De 2e aflevering bekeken. Rob wil naar huis maar prinses Inge moet vertrekken door eigengereide actie Emile. Team van Mark is fysiek veel sterker en de personen lijken betrouwbaarder. Als Emile zijn vrijstellingen per volgende week kwijt is komt hij qua wegstemmen in de gevarenzone schat ik in. Zijn ego is te groot voor het eiland
maandag 23 april 2012 om 11:36