Mijn relatie verbroken

22-04-2012 15:59 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, het zoveelste topic over hetzelfde onderwerp, maar ik voel me even enorm verdrietig.

Zojuist mijn relatie verbroken van 1,5 jaar en hoewel ik diegene ben geweest die er uiteindelijk een punt heeft achter gezet, lijken de tranen nu even niet te stoppen

Het is beter zo, dat weet ik ook wel. Ik denk dat we niet zo goed bij elkaar passen, dat onze levens slecht met elkaar te verenigen zijn. En dat we dat niet eens probeerden lijkt me een teken aan de wand. Hij is veel te stabiel voor een vrouw zoals mij, die door het leven stuitert, maar ik mis zijn warmte en evenwicht nu al

Nog geen zin om vriendinnen te bellen, die heel rationeel mij gaan vertellen dat dit inderdaad de juiste keuze is. Maar wel behoefte aan afleiding......of misschien toch een digitale knuffel.
sorrie hoor maar ik ben van mening dat je als je, om welke reden dan ook, zelf de relatie verbreekt daar heel veel verdriet van kan hebben omdat het toch niet liep zoals je had gehoopt. Je hebt toch, in haar geval 1,5 jaar lief en leed gedeeld en gevoelens voor iemand gekregen.

Dus omdat zij vindt dat het niet goed voelt en naar haar gevoel luistert, zit ze hier een beetje zielig te doen? Ze maakt hem niet zwart, beschuldigt hem nergens van, heeft het alleen over haar eigen verdriet en waarom.
Liezze doet helemaal niet zielig, wat een flauwekul om dat te zeggen!

Natuurlijk is ze verdrietig dat ze heeft moeten besluiten om de relatie te beeindigen. En ook al kies je er zelf voor, dat doet pijn en het is kut!

Zoals ik het lees is er wel wat meer aan de hand als niet dezelfde hobby's hebben....zal heus wel meer zijn dan dat de een van breien houdt en de andere van knutselen

Soms blijkt na een tijd dat je toch niet zo bij elkaar past,dat je andere verwachtingen van het leven hebt.
quote:katrien1974 schreef op 22 april 2012 @ 17:44:

sorrie hoor maar ik ben van mening dat je als je, om welke reden dan ook, zelf de relatie verbreekt daar heel veel verdriet van kan hebben omdat het toch niet liep zoals je had gehoopt. Je hebt toch, in haar geval 1,5 jaar lief en leed gedeeld en gevoelens voor iemand gekregen.

Dus omdat zij vindt dat het niet goed voelt en naar haar gevoel luistert, zit ze hier een beetje zielig te doen? Ze maakt hem niet zwart, beschuldigt hem nergens van, heeft het alleen over haar eigen verdriet en waarom.Ik denk dat dit soort dingen iemand kan overkomen. En ik vind ook dat ze alle recht heeft om haar verdriet hier te uiten, en dat ze recht heeft op verdrietige gevoelens. Inderdaad hebben ze lief en leed gedeeld. Begrijp alleen wel waarom iemand zou vinden dat ze hier zielig zit te doen. Maar nogmaals, ik zou dat niet zo stellig beweren, en ik vind het ook een beetje grof.
quote:mali30 schreef op 22 april 2012 @ 17:34:

Wat maakt het uit dat jullie totaal andere hobby's en interesse's hebben? Hebben maliman en ik ook. Heb ook niet de behoefte om hem erin te betrekken en andersom. Als je basis goed is, vertrouwen en liefde, steun, warmte en lekkere sex, zie ik niet in waarom je de relatie uit zou maken!

Voor mij zit het 'm er niet alleen in dat we totaal andere hobby's en interesses hebben. Ook dat, maar niet alleen.

We leiden 2 verschillende levens, waarin we elkaar niet betrekken en dat voelt voor mij niet goed.

Maar misschien heb je gelijk en maak ik nu een vreselijk domme fout.
Liezze, ik denk niet dat je een fout maakt.

En daar komt bij, als jullie echt meant to be zijn....dan komt het goed, op wat voor manier dan ook.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Marjo41 schreef op 22 april 2012 @ 17:51:

Liezze doet helemaal niet zielig, wat een flauwekul om dat te zeggen!

Natuurlijk is ze verdrietig dat ze heeft moeten besluiten om de relatie te beeindigen. En ook al kies je er zelf voor, dat doet pijn en het is kut!

Zoals ik het lees is er wel wat meer aan de hand als niet dezelfde hobby's hebben....zal heus wel meer zijn dan dat de een van breien houdt en de andere van knutselen

Soms blijkt na een tijd dat je toch niet zo bij elkaar past,dat je andere verwachtingen van het leven hebt.

Haar leven lag in puin op het moment dat ze hem ontmoette, hij gaf haar bevestiging, liefde en hielp haar door zijn stabiele karakter uit de gevoelens van ellende.

Door te zeggen dat ze twijfelt of ze zich kan binden, impliceert dit dat ze zich dus niet gebonden heeft.

Volgens mij gaat dit helemaal niet om het feit dat je andere verwachtingen hebt van het leven. Volgens mij gaat het hier om het feit dat zij hem nodig heeft gehad in een slecht moment in haar leven. Hij maakte geen schijn van kans als ik het zo lees, hoezeer ze zichzelf ook voorspiegelt dat dit een kwestie van verwachtingen/hobbies/verschillende karakters was.
Wat ben jij een vreselijk naar iemand zeg Fred, en vergis ik me nu, of zit jij nu te debbelnicken?

Want eerst was je verliefdopiemand, en nu Fred
Fred, je praat poep!

Knap dat jij dat er zo tussen de regels doorlezend uithaalt.

Er is een bepaald gevoel bij nodig om een relatie te beeindigen.

Meestal klopt dat gevoel gewoon,het is toch gewoon een teken dat je niet gelukkig bent.
@Summerdance

Vind het jammer dat je me een zo vreselijk naar iemand vindt. Mijn bedoeling is zeker niet om Liezze te kwetsen (of wie dan ook). Wat een onzin dat een ander licht ergens op werpen me een ander persoon maakt. Als ik gelijk heb, dan kan ze het ook aanvaarden, en dat helpt bij de verwerking (en om dit in de toekomst te voorkomen)

En nee, ben niet aan het dubbelnicken, ik zei alleen dat ik de reactie begreep van die andere persoon. Was alleen op visite, maar zal wegblijven haha.

@Marjo41 Het is absoluut een teken dat Liezze niet gelukkig is. Ik vind dus ook dat ze gelijk heeft dat ze het uitgemaakt heeft. Hoop dat ze iemand vindt die haar leven beter naar haar zin kan maken, behalve dat ze dan hopelijk eerst zorgt dat ze zelf goed in het leven staat voordat ze iets met een ander begint.

@Liezze. Hopelijk laat je deze nare tijd gauw achter je, ik weet er alles van wat het is om liefdesverdriet te hebben. Maar uiteindelijk zul je het loslaten. Sterkte met je keuzes.
Sorry, dubbel
quote:fred35 schreef op 22 april 2012 @ 17:55:

[...]

Haar leven lag in puin op het moment dat ze hem ontmoette, hij gaf haar bevestiging, liefde en hielp haar door zijn stabiele karakter uit de gevoelens van ellende.

Door te zeggen dat ze twijfelt of ze zich kan binden, impliceert dit dat ze zich dus niet gebonden heeft.

Volgens mij gaat dit helemaal niet om het feit dat je andere verwachtingen hebt van het leven. Volgens mij gaat het hier om het feit dat zij hem nodig heeft gehad in een slecht moment in haar leven. Hij maakte geen schijn van kans als ik het zo lees, hoezeer ze zichzelf ook voorspiegelt dat dit een kwestie van verwachtingen/hobbies/verschillende karakters was.

Beste Fred,

Het feit dat ik heb aangegeven dat ook ik hem niet zo makkelijk in mijn leven toelaat (net zo min als dat hij dat doet) wellicht te maken heeft met het mogelijkheid dat ik moeite heb om mezelf te binden wil niet zeggen dat dit een vaststaand feit is. Dit is een gedachtengang die ik hier aan het delen/staven ben.

Dat jij daaruit direct de conclusie trekt dat ik me dus ook niet gebonden heb vind ik nogal kort door de bocht.
Fred, het gaat me er niet om WAT je zegt, maart HOE je het zegt!

Liezz, ik zie je vanavond!
quote:Summerdance schreef op 22 april 2012 @ 18:11:

Liezz, ik zie je vanavond! Tot straks Sum
quote:Summerdance schreef op 22 april 2012 @ 18:11:

Liezz, ik zie je vanavond!

God, vrouwen en hun gevoelens.

Als man moet je zo'n tere lijn belopen (en beseffen dat je het nooit goed genoeg kunt doen, wat ik in mijn topic al heb geleerd).

Als je weet WAT ik zeg, dan kun je negeren HOE ik het zeg. Maar dit is man versus vrouw vrees ik.
voor jou!
Fred ga toch weg uit dit topic man. Laat liezze lekker in haar waarden en haar verdriet hier uiten. Dat mag hier op het forum.

Ga ergens anders rellen.

Liezze meid ik begrijp je beslissing en ik snap dat je er veel verdriet van hebt. Heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet en huil maar lekker hoor.
Bedankt voor alle lieve

Katrien hoe is je gesprek gisteravond gegaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven