The voice UK
zaterdag 31 maart 2012 om 20:26
maandag 23 april 2012 om 10:19
Ik vind het niveau van de Britse Voice veel hoger dan die van Nederland. Maar goed, daar is ook een grotere vijver om uit te vissen. Wel fijn dat ze daar de battles niet zo uitmelken. Al vind ik het jammer dat de andere coaches hun voorkeur voor een kandidaat van een ander zelden uitspreken. En de coach doet altijd lang over zijn keuze. Maar volgens Tom moest er ook voor de spanning een keuze lang worden uitgerekt.
woensdag 25 april 2012 om 11:53
Ik woon in Londen en kwam gister Vince tegen in de metro! echt een gevalletje van 'you love it or hate it', maar ik moet zeggen dat ik dat excentrieke wel kan waarderen! I love it 
Het niveau van The Voice UK ligt zeker hoger dan in NL! Las in de krant dat veel Britten met een draaistoel voor de tv zitten en ook pas omdraaien als ze het wat vinden, haha. Vraag me af wie er gaat winnen, heb echt nog geen idee. Kan niet wachten tot het weer zaterdag is!
Het niveau van The Voice UK ligt zeker hoger dan in NL! Las in de krant dat veel Britten met een draaistoel voor de tv zitten en ook pas omdraaien als ze het wat vinden, haha. Vraag me af wie er gaat winnen, heb echt nog geen idee. Kan niet wachten tot het weer zaterdag is!